Hoofdstuk 21 : Helaas

366 17 0
                                    

~~POV Luna~~
Na 2 dagen sneeuw vrij te hebben van school moeten we helaas weer gewoon naar school. Louis zou mij en de meiden brengen. De meiden waren eerst hierheen komen lopen, want we wonen niet super ver weg van elkaar ofzo. We waren vroeg en zaten op de bank TV te kijken terwijl Louis nog bezig was met zichzelf aankleden, wassen, Tanden poetsen, Haarkammen en al dat soort dingen. Louis kwam naar beneden en Darcy en Laura hadden hun gefangirl eindelijk een beetje onder controle. We liepen naar de auto die onder de sneeuw zat en reden naar school. "Hoe laat zijn jullie vrij dan kan 1 van ons jullie weer ophalen." Zei hij. Ik haalde mijn schouders op en keek op mijn mobiel. "14:10." zei ik. "Oké" zei Louis en hij stopte de auto. We zeiden Louis gedag en liepen Nasr binnen. Ik liep naar mijn kluisje en gooide mijn jas erin. Ik liep terug naar de meiden. "wat eerst? Vroeg ik. "Wiskunde." zeiden ze tegelijk met een zucht. Ik zuchtte ook even en volgde ze naar het lokaal.

Na wiskunde hadden we engels, onze mentor gaf Engels. Ik liep samen met de meiden naar het lokaal. Darcy ging naar Laura zitten en ik ging naast Nick zitten. Hij zag dat ik de ketting met het muzieknootje nog steeds omhad. "Heb je die nog steeds om?" Vroeg hij verrast. "Ik doe hem nooit meer af." zei ik iets zachter omdat de les begonnen was. Hij lachte en deed zijn boek open. Ik deed hetzelfde en we begonnen met de nieuwe les.

We hadden nu pauze, Ik liep naar de kantine. Waar een tafeltje vrij was en gin er met de meiden zitten. Ik zag Darcy haar school pas liggen, haar foto was eraf. "waarom is je foto eraf?" Vroeg ik. Nou ja ik zag er niet bepaald mooi uit op die foto dus heb ik hem gister weggehaald met nagellak remover." Zei ze. Ik stikte zowat in mijn drinken van het lachen net als Laura. "Wat?!" Vroeg Darcy. "niemand ziet er goed uit op die schoolfoto's en jij denk gewoon Nou dan haal ik hem er maar af met nagellak remover hoe kom Jer daarbij?!" Vroeg ik nog steeds lachend. Ze haalde haar schouders op en at nonchalant haar broodje verder op. Ik deed hetzelfde nadat ik op adem gekomen was.

~~POV Liam~~
Ik zou de meiden ophalen en dus pakte ik de auto sleutel. Ik reed naar school en wachtte daar ongeveer 5 minuten voor ze aankwamen lopen. Iedereen stapte in en ik begon te rijden. "Moeten jullie naar huis of gaan jullie met Luna mee?" Vroeg ik Darcy en Laura. Ze haalde hun schouders op en Apple tegelijk hun ouders. "we gaan wel mee, we hebben toch niet veel te doen." zei peen ze in koor. Ik knikte en reed naar huis.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu