Hoofdstuk 24 : UK

320 12 3
                                    

 ~~POV Niall~~
Ik werd wakker toen de bus stopte, we waren in de UK. Vandaag hadden we ook het eerste concert. Ik stond op en liep naar de badkamer en deed me haar goed poetste me tanden en waste mezelf. Ik liep naar de bank in de bus waar de andere ondertussen ook zaten. Luna, Darcy en Laura zaten op hun mobiel. Ik ging op de bank zitten toen Paul binnen kwam. "Hey!" Zei ik. "hey jongens." zei hij. de meiden keken alle 3 op. Luna had Paul al veel vaker gezien maar Darcy en Laura keken verward. "dat is -" Luna begon alleen Darcy kapte haar af. "PAUL!" Riep ze. Paul moest lachen net als wij. ''Jongens ik heb een hotel geboekt voor idereen.'' zei Paul.

*even later*

iedereen was aangekleed en we liepen achter Paul aan het hotel in. Ik keek rond in de grote kamer waar we zouden slapen. ''wow...'' hoorde ik naast me en zag de meiden. Ik maakte en glimlach en liep naar een bed.

~~POV Luna~~

Ik liep naar een stapelbed van 3 bedden. ''SHOTGUN!'' gilde we tegelijk. ik moest lachen en legde mijn tas op het bed. Laura llag beneden ik in het midden en Darcy helemaal boven. De jongens lagen aan de andere kant van de deur. De jongens waren zich aan het klaarmaken voor hun eerste concert van deze kleine tour. De meiden en ik hadden ons ook omgekleed omdat we Backstage alles zouden bekijken en zouden wachten. We liepen naar de soort van woonkamer waar ook de keuken was en een TV stond. Ik ging met de meiden op de bank zitten en we wachtte daar op de jongens tot ze klaar waren. Nial had z'n gitaar al om en de jongens waren al klaar. We liepen achter ze aan naar het podium, er waren nog geen fans. Het was best groot. Ik keek naar de jongen die om zich heen keken alsof ze nog nooit zoiets hadden gezien maar ze hadden al in veel grotere stadions gespeeld. ''Het blijft vreemd.'' Zei Harry. De andere jongens knikte instemmend. We liepen terug naar backstage terwijl de jongens een beetje gingen inzingen. Darcy, Laura en ik gingen bij de mensen van de audio en de camera's kijken. Daarna gingen we bij de beveiliging kijken die voor het podium bij de hekken zouden staan om al de fans tegen te houden, We bleven even staan praten toen we werden weg gesleurd door de jongens, ''WOW wat is er?!'' vroeg ik toen we met z'n alle backstage stonden. ''de fans komen eraan.'' zei Zayn. ''ze beginnen al te gilen als ze ons zien maar jou herkennen ze nu ook.'' Zei Niall en wees naar mij. Ik maakte een 'o' geluidje. Ik hoorde de fans al opgewonden gillen. ''kom maar op UK!'' Zei Niall.

---------------------------------------------------------------------------------------

OMG Dit was al een tijdje geleden maar ik vergeet het steeds te vertellen! Mijn vader maakte mij dus midden in de nacht wakker en zei: 'IK HEB ONE DIRECTION KAARTJE VOOR JE!" en het was 3 uur 's nachts maar ik flipte helemaal XD okee bye xx

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu