~~POV Luna~~
De file was voorbij en we waren op de parkeerplaats van het pretpark. Ik rende samen met Laura en Darcy gelijk de auto uit. Toen de jongens ook waren uitgestapt liepen we naar de ingang. Harry gaf de kaartjes en we liepen verder. "ACHTBAAN!!!" Gilde Darcy. We rende zonder te wachten op de jongens naar de rij, we waren best vroeg dus het was niet heel erg druk. Ik keek naar de achtbaan. Loopings en meer. "Vet!" Hoorde ik Niall. Ik moest lachen. We gingen zitten, het was een soort van hangende achtbaan. Darcy ik en Laura zaten naast elkaar, ik zat in het midden. Zayn bleef kijken, hij hield niet zo van achtbanen. Ik keek achter me waar Harry, Niall en Louis zaten. Liam zat voor ons. De achtbaan begon te rijden. We gingen over de kop en wij begonnen blij te gillen. Toen hij afgelopen was gingen we een suikerspin halen. "YUMMY!!!" Riepen we. Ik schoot in de lach en begon met eten van het zoete roze ding. Toen hij op was gingen we in een water achtbaan, weet je wel zo'n achtbaan die hard naar beneden gaat en dan komt al dat water op je. "Zayn durfde hier wel in dus we gingen met z'n allen. Ik en de meiden gingen met z'n drieën in een bootje en de jongens met z'n allen in 1. We gingen achteruit naar achter en we werden kletsnat. We gilde en moesten lachen. "AAHH!!" We horden de jongens ook. we begonnen te giechelen. We sprongen uit de boot en keken om ons heen. "Waar nu heen?" Vroeg ik. Iedereen keek rond. "Daar!" Riep Laura. Ze wees naar een groot huis. Het was zo'n Fun house. Dat is een huis waar je langs slierten moet en waar bewegende vloeren zijn en een rad enzo. Ik rende erheen met de rest achter me aan. Niall liep voorop en wij volgden samen met de jongens. Ik hield me vast aan de reling toen de vloer heen en weer ging. Er spoot lucht uit de muren en achter me hoorde ik Laura een kleine gil slaan. Darcy hoorde ik daarna lachen. Ik liep verder en we kwamen bij een groot houten rad wat ronddraaide, je moet er dan doorheen lopen zonder te vallen weet je wel. Ik liet Niall als eerste die zowat onderuit ging. Ik rende er als een gek doorheen gevolgd door Darcy en Laura. Toen de andere jongens. We liepen naar de uitgang en snoven de frisse lucht op. Ik keek rond.~~PIV Niall~~
Het Fun house was leuk en volgens mij had Luna het wel naar haar zin op haar verjaardag. Ik keek rond "zullen we wat gaan eten?" Vroeg ik. Iedereen knikte instemmend en we liepen naar een klein restaurantje. Ik ging zitten en begon te eten. Iedereen had een tosti en iedereen zat na de tosti al vol. Ik keek het park rond en we waren al in veel dingen geweest. Ik stond op. "op naar de volgende attracties!" Zei ik als een 5 jarig kind.
JE LEEST
Adopted By One Direction. (Voltooid)
RandomDit verhaal gaat over Luna, ze zit al 6 jaar in Een weeshuis. Ze is ondertussen 14 en is Wanhopig. Ze wil zo graag dat iemand Haar adopteert, dan opeens veranderd alles, One Direction komt haar adopteren! GUYS DIT VERHAAL IS ECHT OUD DUS SORRY DAT...