Hoofdstuk 14 : Zondag

482 17 8
                                    

~~POV Louis~~
Het was half 9 's ochtends, ik stond eieren te bakken voor iedereen terwijl ik en Liam de enige waren die volgens mij wakker waren. Ik hoorde boven de kraan dus iemand was in de badkamer. Ik vermoedde Luna, ze is vaak vroeg wakker. Ik ging verder met de eieren en legde ze allemaal op een broodje voor iedereen.

~~POV Niall~~
Ik kwam me bed uit en kleedde me aan. Ik rook ei. Ik zag dat Luna in de badkamer was dus ik schreeuwde heel overdreven: "ETEEEEENN!!!!!!" Ik rende naar beneden voor iemand me boven kon zien. "honger zeker?" Vroeg Louis lachend. "Goh hoe kom her erbij?" Zei ik met een grijns. Hij gaf me het bord en ik begon te eten. Luna kwam naar beneden. "nou wie zou er nou keihard eten schreeuwen." zei ze lachend terwijl ik het halve broodje in me mond had. Ik haalde me schouders op en at nonchalant verder.

~~POV Luna~~
Ik ging aan tafel zitten en at mijn broodje ei op terwijl iedereen ondertussen wakker was en beneden zat. Ik had mijn ei op en ruimde mijn bord op. Ik liep naar boven naar mijn kamer en keek naar buiten, Ik zag Nikky opnieuw spelen ket een klein blond meisje. Ik zag dat ze omhoog keek en ik zwaaide even naar haar. ze zwaaide terug en ging verder met spelen. Ik ging aan mijn bureau zitten en begon met tekenen. Een paar minuten later was ik klaar, het was een meisje met een muts op. Ik vond hem goed gelukt. (A/N de tekening zie je op de afbeelding bij het boek, ik heb hem zelf gemaakt het duurde een half uur XD). Ik deed hem in mijn map met al mijn andere tekeningen en liep naar mijn bed. Mijn telefoon lag in de oplader op het nachtkastje. Ik pakte hem en haalde hem uit de oplader. Ik had Twitter berichten en opende ze. Ik zag leuke reacties. Tot ik bij de haat kwam. Ik las het door: 'Luna Horan?! Wat moeten de jongens nou met haar ze zullen haar vast snel terug brengen.' ik voelde tranen prikken in mijn ogen bij het berichtje. Ik keek verder en zag een andere: 'Luna Horan denkt zeker dat ze nu cool is nou de jongens zullen zo'n kind wel snel terugbrengen naar het weeshuis waar ze thuis hoort.' was de andere. Ik voelde me naar van binnen en deed mijn telefoon uit. Een traan rolde over mijn wang. Ik veegde hem weg en liep naar de badkamer om mijn gezicht te wassen. Ik zag het scheermesje liggen. 'Niet doen Luna je hebt het beloofd!' Ging door mijn hoofd.nIk sloot mijn ogen een seconde en rende toen terug naar mijn kamer. ik ging op bed zitten en pakte mijn gitaar, ik begon zomaar een melodietje te spelen. Het klonk misschien vreemd maar door muziek voelde ik me beter. Ik stopte na een paar minuten en liep naar beneden. Ik plofte neer op de bank. "Luun potje Fifa?" Vroeg Liam opeens. "Fifa?" Vroeg ik. "Ik weet niet of ik dat kan ik heb het pas 2 of 3 keer gedaan ofzo." zei ik. "Probeer." zei hij en gaf mij een controler. Ik begon met spelen.
*Een half uur later*
Ik had gewonnen met 5 - 3 van Liam. "Je bent niet slecht." zei Liam en lachte. 'Stiekem kon hij niet tegen z'n verlies....' Dacht ik en begon te grinniken. "wat?" Vroeg hij. "oh niks hoor." zei ik en liep weg. "Ik liep naar boven en pakte mijn tas in voor morgen. ik hou niet echt van school maar sommige dingen zijn wel leuk. Ik hing de tas over mijn stoel en ging naar beneden voor het avond eten. "PASTA!!" Hoorde ik Niall schreeuwen en hij rende de trap af. Ik zag dat Harry stond te koken, " 3 x raden wat we eten?!" Zei Niall. "Uhm... Ik denk Pasta!" Zei ik blij. "Yup!" We schoten in de lach.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu