Hoofdstuk 3 : Opvrolijken

726 23 8
                                    

~~POV Niall~~
Over 2 uur zouden we in Ierland zijn, Luna praat nog steeds met niemand. Ik liep opnieuw naar haar toe. "Luna....ik heb misschien iets om je op te vrolijken." Zei ik zachtjes. Ze keek om en ik fluisterde wat in Louis zijn oor. hij knikte. Ik begon een stukje van Talk Dirty te zingen terwijl we net als bij 1D day Mongolisch aan het dansen waren. Luna moest eindelijk lachen. Ik liep naar haar toe en ze gaf me een knuffel "thanks." zei ze. Ik knokte en keek haar aan. "vertel je vanaf nu alles wat je dwarszit?, Wij kunnen je helpen." Zei ik. Ze knikte en ik lachte naar haar. "mooi zo." zei ik. Ze ging met haar handen een paar keer snel door me haar zodat het door de war ging. Ze schoot in de lach. "Leuk hè je vrienden pesten!" Zei ik met een big smile en begon haar te kietelen. "Hé stop!" Riep ze lachend. "wie is de sterkste?" Vroeg ik lacherig. "Oom Paul!" Zei ze expres en we schoten allebei in de lach.
~~POV Luna~~
Kimo rende door het vliegtuig en sprong op Liam's schoot. Hij begon Liam te likken. "uhm... Luna je hond!" Riep hij. "Hij vind je aardig!" Riep ik terug en liep naar Liam. Ik pakte Kimo die vrolijk aan het kwispelen was. Hij sprong uit me armen naar Niall. "Luna wat is die hond hyper!" Zei hij en moest lachen. ik keek naar buiten en een traan verliet mijn ooghoek. Liam wreef over mijn rug. Ik keek hem dankbaar aan en ging met Kimo terug naar mijn stoel. Ik deed mijn oordopjes in en begon Midnight Memories te luisteren. Ik viel in slaap.
~~POV Niall~~
Er werd omgeroepen dat we gingen landen. Ik ging op mijn stoel naast Luna zitten. Ze lag te slapen. Ik maakte haar gordel vast en wachtte tot we waren geland. We waren eindelijk in Ierland. Ik stond op en vroeg Harry of hij Luna kon tillen. "Ze is helemaal uitgeput." zei ik. "ik neem Kimo wel mee." zei ik en pakte de riem. Harry knikte en pakte Luna voorzichtig op. "Niall is ze niet veel te mager?" Vroeg Harry bezorgt. Ik knikte "ik denk het ook, ze eet ook heel weinig de laatste tijd." zei ik. Harry knikte en liep achter Paul aan.
*Time Skip*
We kwamen aan in het hotel. Harry legde Luna voorzichtig op bed. Ik legde Kimo in zijn mand naast het bed. "Het voelt zo goed om weer in Ierland te zijn." Zei ik hardop. De jongens gingen allemaal uitgeput op de bedden zitten. "dat was me de dag wel." Zei Louis. ik knikte "yup." zei ik. Ik keek toen serieus. "Jongens vinden jullie ook niet dat Luna veel te mager is?" Vroeg ik. Ze knikte allemaal. "we moeten gewoon zorgen dat ze meer eet." zei Zayn. Ik knikte "dat word misschien best lastig." zei ik. Luna werd wakker en iedereen keek naar haar. "welkom op de wereld." zei ik lachend. ze gaapte en moest ook lachen. "hey" zei ze en iedereen moest lachen.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu