O przyszłości książki, trochę o mnie

3.5K 63 16
                                    

Zacznę od najważniejszego. Co dalej z książką?

Nie pojawi się już jej kontynuacja.

Czemu?

Jestem nią po prostu zmęczona.

"Biała Wilczyca" była pisana bez pomysłu i wręcz z nudów. Naczytałam się za dużo książek na wattpadzie w tej tematyce i sama zachciałam coś napisać. Pewnie znikłaby po kilku miesięcach, jednak dostała bardzo dobry odbiór. Ludzie przeżywali tę historię z bohaterami i chciałam naprawdę ją dokończyć. Jednak przerosło mnie to. Od początku fabuła była pisana "na kolanie". Wiele postaci nie ma sensu i jest to ponowne powtórzenie tematyki, która na wattpadzie działa zbyt dobrze. Wilkołaki, mate, miłość od pierwszego wejrzenia.

Zaczęłam pisać tę książkę jak miałam coś około dwunastu lat. Wiadomo nie byłam wtedy jakąś świetną pisarką. Teraz mam już ponad szesnaście i nie potrafię kontynuować tej historii bez zamysłu. Wydaję mi się być zbyt sztuczna. Koniec końców po prostu nie sprawia mi przyjemności jej pisanie.

Oczywiście nie usunę jej z wattpada. Jak ktoś z nudów ją przeczyta i sprawi mu ona przyjemność to na pewno mnie to ucieszy. Dalej będę tu zaglądać i odpowiadać na pytania.
Dalej chcę pisać moją drugą książkę, która jest bardziej przemyślana i sprawia mi ona faktyczną przyjemność, mimo jej słabego odbioru.
Nie zmienia to faktu, że nie mam już tyle czasu na wattpada co kiedyś. Uczę się programować, a to zajmuję mnóstwo mojego czasu i na tym chcę się skupić.

Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Jak chcecie zadać jakieś pytania do książki również mogę odpowiedzieć. Z chęcią odpowiem jak miały się potoczyć dalsze wydarzenia.

Widać po moim stylu pisania, że się on bardzo pogorszył.

♡ Hyslia

Ps. Jak chcecie mogę wam opublikować projekt 26 rodziału.

Biała WilczycaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz