Koniec

781 25 21
                                    

Savannah sa v ten deň dozvedela dve správy. Jednu dobrú a jednu zlú.  Ricaldeho našli v čase večere v jeho cele mŕtveho. Lekár určil príčinu smrti ako následok bitky, ktorá sa v ten deň odohrala. Dostal vnútorné krvácanie. Masona našli 24 hodín predtým tiež mŕtveho, no tentokrát na infarkt.

Nikto ich smrť príliš neriešil. Pohreby mali v priebehu dňa. Príčiny boli jasné. Málokto sa nad tým pozastavil.

Masona pochovali deň po jeho smrti a, keďže nemal žiadnu rodinu, nerobili z toho veľkú vedu. Predsa v New Orleanskom cintoríne pribudlo len jedno bezvýznamné telo. Nič zvláštne. Nikto jeho smrť nespochybňoval.

Tomu sa hovorí majstrovský plán!

Savannah sa znova nevyhla ľútostivým pohľadom. Rýchlo sa prevalilo, že stratila nielen svoju mamu, ale aj svojho milenca alebo teda priateľa. Prvé dva týždne okolo nej chodili všetci po špičkách.

Odznak odovzdala nakoniec až o dva týždne. Vtedy, keď boli oba prípady vyriešené a uzatvorené. Aj napriek tomu, čo sa stalo, musela riešiť veľa papierovačiek. Všetci chápali, že sa musí po tom všetkom cítiť strašne a brali na ňu ohľad. Šéf k nej dokonca smutne prišiel a ospravedlnil sa jej za smrť Ricaldeho. Myslel si, že ho Savannah chcela v base do konca života. To nebola úplna pravda. Nemohla smrť svojej matky nechať tak. Nikdy to nemala v pláne.

O necelý mesiac, v dobe, keď bolo všetko na jej odchod z DEA a aj celkovo z krajiny pripravené, si zabalila kufor s veľkými farebnými škrvnami na povrchu. Mala vyriešené všetky detaily na odchod.

Ráno ju vyzdvihol Cole. Chcel sa rozlúčiť so svojou kamarátkou a posledný raz ju odviezť na letisko.

,, Pripravená na odchod? " zazvonil jej na dvere s jemným úsmevom. Snažil sa správať presne tak, ako predtým, no zároveň bol opatrnejší. Nechcel jej ublížiť ešte viac. V poslednej dobe vyzerala naozaj veľmi zronene. Dávala si na to pozor.

,, Už chcem byť preč!" zvolala, zamkla za sebou dvere a potiahla kufor až ku Colovmu autu. Cole ho hodil do kufra.

,, Nepovieš mi, kam pôjdeš? " opýtal sa jej nie prvý raz. Nikdy mu nič nepovedala. Vďaka nemu ju Ricalde dokázal vystopovať, druhý raz rovnakú chybu neurobí.

,, Nie. Chcem začať od nuly. Chcem sa aspoň na nejakú dobu stať neviditeľnou. Stratiť sa z mapy. " povedala pravdu. Stane sa neviditeľnou. Až tak, že jej osoba úplne zanikne.

,, A môžem počítať aspoň s tým, že sa niekedy vrátiš?" spýtal sa jej s nádejou v očiach.

,, Nebudem ti klamať, Cole. Nemám v pláne sa už nikdy vrátiť. Jediné, čo chcem, je zabudnúť. " povedala už v aute a priateľsky ho chytila za ruku.

,, Je mi ľúto všetko to, čo sa ti stalo. Si dobrý človek. Podľa mňa si si nič z toho nezaslúžila. Neviem prečo si takto trpela, ale verím, že ťa niekde čaká niečo krajšie. Nájdeš to, čo hľadáš, Savannah." usmial sa na ňu. Aj keď toto celé začalo v podstate kvôli nemu, Savannah ho mala stále rada.

,, Ďakujem za tieto slová. Vieš, ako ťa ľúbim, však? Budeš mi chýbať! Asi ty ako jediný z celej DEA. Dávaj na seba pozor, dobre? Nechcem si niekde prečítať, že ťa zabil nejaký kokot pri akcií. Držím ti palce vo všetkom, čo si zaumieniš." dohovorila práve v momente, keď zastavil pred letiskom. Dala mu pusu na líce a naposledy ho objala.

,, Aj ty mi budeš chýbať, nechcem si predstaviť aký starý chren príde do DEA po tebe. Ale teba už určite čaká niečo krajšie. Verím, že odteraz budeš mať už len pekný život." usmial sa na ňu a spolu vystúpili. Snažil sa ju povzbudiť.

ChybaWhere stories live. Discover now