Guľka nestačí

342 11 12
                                    

,,Tak, drahý Mason? Čo mi povieš? Na koho by si stavil?" opýtal sa znova Ricalde. Savannah s menovaným sa stále obzerali a spoza stromov vychádzalo stále viac hláv. 

,,V tomto momente by som mal asi povedať tvoje meno, však? Aby som nezostal s dierou medzi očami." opýtal sa provokatívne Mason. Nemal v pláne tváriť sa porazene, hoci boli na prvý pohľad v značnej nevýhode. 

,,Hlupák hlupákom ostane, nie je tak?" zasmial sa Ricalde a oboch sledoval svojimi sokolími očami. Skúmal ich, neveril, že prišli len tak. Hľadal najmenšiu nezrovnalosť, aby mohol konečne vypáliť svoje meno do ich kože a poslať ich, aj s pekným odkazom, rozkúskovaných ako darček polícií. O dve krysy na svete menej.

,,Mohol si si tak pekne zarobiť, zajebať si s takouto kurvou a ísť si svojou cestou. Ale ty si sa pridal k nej... Je dobrá v posteli, čo? Nikdy by som nepovedal, že nejaká policajtka môže byť iná než frigidná a môže mať takéto telo. Ak by som vedel, že ten chudák, ktorý sa dostal do mojej organizácie bol tvojím otcom, možno by som sa k nemu správal o niečo krajšie... Upáliť ho zaživa nebol dostatočný trest pre tvojho otca. Keď sa na to tak spätne pozerám, mučil som ho málo, on kričal málo... Mal som ho mučiť viac a postupne vám poslať všetky jeho kúsky. Ruka nepostačovala. Mal som mu odrezať vtáka za to, čo splodil." provokoval Savannah a tá sa naňho chcela vrhnúť za to, čo hovoril o jej otcovi. Kútikom oka videla ako jej mama vypukla v zúfalý plač. To, čo sa práve dozvedela pre ňu bolo ako ďalšia rana. A táto bola zatiaľ najbolestivejšia. Vidieť a počuť toto všetko o dcére a manželovi jej spôsobovalo stále ďalšie a ďalšie vnútorné zranenia.

Mason chytil Savannah za pažu, aby sa k Ricaldemu nepribližovala. Urobila by mu tým len láskavosť. Zneužil by to, že momentálne nepremýšľa správne a je zaslepená hnevom.

,,Dostala som ťa do basy! Netušíš, ako som si ten pohľad na teba v putách užila. Nikdy si nemal už dýchať čerstvý vzduch, mal si skapať ako všetky tie krysy, ktoré v base žijú!" kričala naňho plná hnevu.

Ricalde sa len povýšenecky usmial.

,,Tá pravá krysa o tom hovorí. Vieš, že ak by si bola taká poslušná a tak krásne by si mi rozťahovala nohy ako dovtedy, zniesol by som ti aj modré z neba, kurvička moja. Ty si chcela, aby sme skončili takto!" uškrnul sa na ňu. Provokoval ju. Len čakal, kedy naňho vybehne a spadne priamo do jeho pasce.

A Savannah mu na to, bohužiaľ, skočila. Vyšmykla sa Masonovi a stratila všetko sebazaprenie vo chvíli, keď videla, ako sa tvári jej mama. Vrhla sa naňho, ale skôr, než sa k nemu dostala, chytil ju jeden z jeho chlapov a priložil jej ku krku nôž. Nezabudol jej zobrať zbraň, rovnako, ako dvaja chlapi chytili Masona, aby jej nepomohol. Zamierili mu na spánok a zobrali mu zbraň. Na nešťastie, nestihol nič urobiť.

,,Dávaj pozor na túto kurvu! Chcem, aby prežila veľa bolesti predtým, ako ju osobne odpravím na druhý svet." priblížil sa k nej Ricalde, pohladil ju po tvári a vybral si nôž, ktorý mal vždy pri sebe. Päsťou ju udrel do brucha.

,,Si divoká, to sa mi na tebe vždy páčilo. Ale si aj impulzívna. Uvidíme, koľko bude trvať mne a mojim chlapom z teba spraviť prosiacu kopu špiny." Savannah sa prehla od bolesti, no onsilno jej zovrel rukou tvár, zdvihol jej ju a v rovnakej chvíli ako ju nasilu a odporne pobozkal, jej nožom pozdĺžne zarezal do ramena. Savannah ho hryzla do pery, ale jeho to neodradilo a chvíľu ju ešte bozkával.

,,Takto skončíš celá, miláčik." uškrnul sa keď sa od nej odtiahol. Savannah stihla len zasyčať od bolesti, po ruke sa jej valila krv. Ricalde nič viac urobiť nestihol, pretože v tej chvíli sa začalo strieľať. Ricaldeho chlapi, asi viac zaujatí výmenou názorov, si nevšimli ako sa k nim DEA spolu s mužmi Masona približujú. Konečne dorazili. Spŕška guliek letela okolo nich, no na jej smolu ani jedna netrafila toho bastarda.

ChybaWhere stories live. Discover now