Savannah vystúpila z auta a behom vletela do domu. Mason ju chcel zastaviť, ale nemal šancu. Bola príliš rýchla.
Tušil, že to môže byť pasca, ale nestihol ju zachytiť. Len sledoval ako za ňou viali vlasy vo vetre.
,, Savannah! "zakričal za ňou, no ona bola už dávno v dome. Neostávalo mu nič iné, len sa rozbehnúť za ňou. V ruke držal zbraň a snažil sa byť obozretný, aby nikto nemal šancu naňho zaútočiť.
Savannah ďaleko nezašla. Zastavila sa kúsok za prahom vchodových dverí a sledovala desivú scenériu. V dome vládol úplny chaos. Stoličky po zhadzované na zemi rovnako ako obrus stiahnutý zo stola. Opatrne obišla rozbitú vázu na zemi. Jediné, na čo sa mohla sústrediť boli známky boja, ktoré si predstavovala.
Savannah sa nikdy tak nezatočila hlava ako v ten moment. No mala v sebe ešte trošku rozumu, a tak vydala jasný pokyn nohám. Musí zistiť či tu nie je jej mama!
Skôr než do domu pribehol Mason, Savannah sa rozbehla do izby svojej mamy. Avšak výsledok bol rovnaký, celý dom bol prázdny, ale za to aj výrazne zničený. Niekto to tu musel prehľadávať.
Mason ju dobehol, a keď videl to čo ona, zozadu ju objal.
,, Vieš, že toto ešte nič neznamená. " šepol jej do ucha, no Savannah nevyzerala, že vníma. Cítil ako sa trasie. Aspoň jeden z nich sa nemohol oddať strachu a zúfalstvu. Rozmýšľal prakticky. Nikde nevidel krv, to ho jediné tešilo. Nech sa stalo čokoľvek predtým ako obyvatelia tohto domu odišli, nikto nebol zranený. Aspoň nie vnútri v dome.
,, Musíme ich nájsť, Mason! Nemôže sa nikomu z nich nič stať! Nie mojou vinou. " zavrčala až prekvapivo pevným hlasom.
,, Neboj sa, Fletcher nie je hlúpy. A Ricalde chcel len teba a tvoju mamu." šepol jej, hoci nevedel či jej práve tieto slová pomôžu.
,, Zavolaj Ricaldemu! Zoberieš ma kam bude chcieť! Toto musí už skončiť! Aj keby som sa mu mala hodiť priamo pred hlaveň zbrane. " šepla mu. Vo svojom vnútri cítila úplnu prázdnotu. Chcela tú v vojnu s Ricaldem ukončiť. A nech ju to stojí život!
Mason si vybral z vačku telefón a v momente, keď chcel zavolať Ricaldemu, zazvonil mu mobil v ruke.
Savannah spozornela.
,, Kto to je?" opýtala sa a otočila sa naňho. Mason z nej zložil ruku a pozornosť zameral na telefón.
,, Neznáme číslo. Môže to byť Ricalde." priložil si prst na pery na znak, aby bola ticho a zodvihol.
,, Prosím? "
,, Neviem sa s tebou skontaktovať už kurva dlho! Kde si s tou ženskou? Vďaka vám nás skoro všetkých zabili!" zavrčal do telefónu Fletcher. Kameň, ktorý im obom práve spadol zo srdca, museli počuť aj na druhej strane sveta.
Boli v poriadku!
Savannah prudko vytrhla Masonovi z ruky telefón.
,, Kde ste? Sú všetci v poriadku? " opýtala sa. Hlas aj ruky sa jej triasli. Hoci nikdy nebola veriaca, v tej chvíli sa modlila, aby sa nikomu nič nestalo.
,, Povedz mi, či ste všetci v poriadku!" zvolala s vypätím všetkých síl, no Mason jej vytrhol telefón z ruky. Mala pocit, že sa odpovedi na jej otázku vyhýba.
,, Kde ste? Prídeme za vami, ak to považuješ za bezpečné. Chlapi sú s vami?" Mason nasadil svoj tón obchodníka a mafiána.
,,Sme v tvojom úkryte. Príďte, ale dávajte si pozor, aby vás nikto nesledoval. Stálo ma veľa síl dostať nás sem. " prehovoril po minúte ticha Fletcher, a to Masona znepokojilo. Fletcher je rýchly v prijímaní rozhodnutí. Niečo sa muselo stať, ak znie takto znepokojene. Mason sa bál zistiť, čo to je.
,, Za pol hodinu sme tam. Daj na všetkých pozor." šepol, ale neopýtal sa či sú všetci v poriadku. Tej odpovede sa bál. Zistia to, až keď tam prídu. Momentálne musí brať ako najväčšiu škodu to, že Fletcherova rodina odhalila, čo vlastne ich syn robí. Ten musí práve zažívať peklo.
Mason sa pozrel na Savannah a ona mu pohľad tiež opätovala. Chcela niečo povedať, no Mason ju svojimi perami zastavil. Robil presne to, čo chcel. Ak sa im dnes naozaj niečo stane, chcel ju ešte raz pobozkať. Stále netušil, či ju tým chce len upokojiť alebo je za tým niečo viac. Ale na tom momentálne vôbec nezáležalo. Toto vyriešia, keď bude po všetkom. Keď bude Ricalde tam, kde si zaslúži. Bude sa smažiť v pekle!
,, Ideme za nimi. Uvidíme, čo nám povedia. "šepol jej a za ruku ju potiahol von z domu. Obaja očami zoskenovali okolie a uvedomovali si, že na to je neskoro, ale predsa len zisťovali, či sa v okolí domu nenachádza nič ani nikto zvláštny. Nič nezbadali a tak vyrazili.
Cesta sa im zdala nekonečná. Postupne opúšťali svetlá veľkomesta a zachádzali do lesa. Tma ani tiene im na pokoji nepridali. Dnešok bol zvláštny a zamračený deň, akoby prezrádzal, že toto celé nedopadne dobre.
Obaja boli veľmi nervózny až napokon zbadali chatu v strede ničoho. Mason tam zvykol chodiť, keď sa potreboval na chvíľu stratiť kvôli obchodom alebo nejakým pouličným problémom.
Nikto nič nehovoril. Napätie vo vzduchu sa dalo krájať. Savannah s Masonom potichu vystúpili a prešli ku dverám.
Mason chvíľu váhal, no potom začal na dvere vyklopkávať ich tajné heslo. Savannah sa nestíhala čudovať.
Dvere opatrne otvoril Fletcher a vtiahol ich dnu. Savannah prekvapil počet osôb vnútri chaty. Vtedy pochopila, že je naozaj zle.
,, Prečo ste tu len vy? "opýtala sa a pohľadom stále hľadala svoju mamu. Dúfala, že si z nej len robia srandu a ona je niekde schovaná. Určite odniekiaľ za chvíľu vyskočí a zakričí, že to bol len žart.
Fletcher, keďže nebol zrovna fanúšikom Savannah, sa začal rozprávať s Masonom. Fletcherovi rodičialen ticho sledovali situáciu s neopísateľným strachom v očiach. Doteraz nevedeli spracovať dnešný deň. Deň ako z hororu.
,, Prekvapili nás. Ledva sa mi podarilo im uniknúť. Prestrieľali mi celé auto. Nemohol som nič viac urobiť. " povzdyvhol si Fletcher.
,, Kde je Ronnie a mama Savannah?" spýtal sa vecne Mason. Dal mu predsa len jednu jedinú úlohu! Postarať sa o svoju rodinu a mamu Savannah! To to bolo kurva až také ťažké?! Chcelo sa mu kričať, ale krotil sa. Veľká časť z toho, čo sa práve dialo, je práve jeho vina.
,, Boli s Ronnie na nákupe, keď sa to stalo. Poslal som za nimi chlapov, ale stratil som kontakt so všetkými. Mne s rodičmi sa podarilo ujsť, pretože som si všimol, že niečo nie je v poriadku. Momentálne sa neviem spojiť s nikým. Netuším ani kde mám sestru. " povzdychol si zúfalo Fletcher. Bál sa o ne. Aj o svoju tetu. Ak by sa im niečo stalo, navždy by si to vyčítal. Prečo ich len pustil na ten skurvený nákup? Pýtal sa sám seba už dlhú dobu.
A práve v tom momente Masonovi zazvonil telefón. Pozrel sa naň a srdce mu zastalo. Tento rozhovor môže nad nimi vysloviť smrteľný ortieľ.
Presne ako predpokladal, bol to Ricalde. Mason si hlboko povzdychol a dal telefón na hlasné odpočúvanie. Tušil, že nebudú viesť priateľský rozhovor.
,, Kam ti mám priviesť náklad?" opýtal sa Mason okamžite. Snažil sa to uhrať.
,, To sa pýtam ja mojej milovanej. Savannah, kam ti mám odviesť milovanú mamičku? Chceš jej hlavu na zlatom podnose alebo ju uprednostňuješ nakrájanú na kocky? Vieš, že u mňa sa fantázii medze nekladú! " opýtal sa a jeho odporný smiech sa rozozvučal miestnosťou.
,, Skoro ste ma oklamali, vy bastardi! Ale dnes tu mám jedno milé vtáčatko, priamo na zahryznutie, ktoré mi váš ojeb nepriamo prezradilo. Ojebala si ma raz, Savannah, druhý raz ti to nedovolím! Táto zrada vás všetkých výjde poriadne draho! Mamička, pozdrav svoju dcérenku! Len vďaka nej si tu." Savannah videla jeho odporný úsmev, hoci sa nenachádzali v jednej miestnosti.
A všetkým zamrzla krv v žilách, keď začuli srdcervúci rev mamy, sestry, švagrinej a tety.
Toto nemôže skončiť dobre.
Pomyslela si Savannah.
YOU ARE READING
Chyba
ActionSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...