Deň Plný Stretnutí

476 15 13
                                    

Savannah vyšla zo sprchy a zo všetkých síl sa snažila potlačiť zlosť v jej tele. Ak ju teta dnes bude moralizovať, tak povie veľa vecí, ktoré nechce.

Obliekla sa a presne k dvanástej vyšla von z domu, aby si mohla sadnúť na vonkajšiu hojdačku.

Situácia doma sa nezmenila. Mama nevychádzala z izby a Fletcher sa vrátil len raz. Trieskal všetkými dverami a v priebehu troch minút ho nebolo. Asi si len niečo zabudol.

A Ronnie doma tiež nebola. Netušila kde sa to dievča stále motá, ale doma bola málokedy. Niežeby jej to nevyhovalo. Popravde ani nevedela či študuje alebo nie. Vedela len, že sú približne rovnako staré.

Kým Savannah čakala na tetu, Mason na druhej strane mesta nervačil. Obchody nevychádzali ako mali a on skončil pri prestrelke s obchodnými partnermi. Našťastie sa jemu ani Fletcherovi nič nestalo. No ich chlapi nemali také šťastie. Niekoľkých musel previezť do svojho domu, kde mal v podzemí menšiu nemocnicu. Nič legálne, ale aspoň sa nemusel zapodievať doktormi a policajtami.

,, Kurva! Postrelení chlapi sú kurva veľký problém. Treba posilniť ochranku. Tí chlapi nám môžu urobiť veľmi zle." rozčuľoval sa. Toto sa mu ani trochu nepáčilo. Nečakali taký podraz.

,, Nič sa nedalo robiť a ty to veľmi dobre vieš! Potrestáme ich skôr, než sa vôbec spamätajú. Hlavné je, že my sme v pohode." hovoril pokojne Fletcher. Aj on bol nahnevaný, ale nedával to práve kvôli nemu najavo. Ak by obaja nervačili, nič by to neriešilo.

,, Dnes mám tvojej sesternici ukázať mesto. Ako to mám asi urobiť, keď mám na chrbte obrovský červený terč?" opýtal sa ho a Fletcher pretočil očami.

,, Tak sa na to vyjeb! Nečakaj, že ti poviem niečo iné..."

,, Nevyjebem sa na to! Už sme si to vysvetľovali a myslím, že som sa vyjadril dosť jasne. Tak už prestaň! " zavrčal naňho Mason. Začínal toho mať dosť. Neznášal, keď jeho ľudia znevažujú jeho rozhodnutia.

Bez ďalšieho slova odišiel z domu. Potreboval sa upokojiť skôr, ako sa stretne so Savannou. Nebolo by dobré, ak by na niečo prišla.

*****

Savannah medzitým nastúpila tete do auta. Vyrazili do mesta, kde si objednali obed.

,,Kedy ste sa s mamou prestali baviť? " opýtala sa Savannah zvedavo. Nikdy z mami nedostala celú historku.

,, Tvoj otec mi nikdy nesedel. Vždy som jej hovorila, nech si s ním nezačína, ale nepočúvala ma. Kvôli nemu sme sa veľakrát hádali. Hlavne keď mi povedala, že čaká teba. Nesúhlasila som s tým. Vtedy sa naše kontakty takmer úplne prerušili. Stretli sme sa až keď si bola na svete, tesne predtým ako od vás odišiel. Zas sme sa hádali len a len kvôli nemu. Vtedy ste od nás odišli uprostred noci. Bohužiaľ som mala pravdu. V priebehu mesiaca od vás odišiel a tvoja mama bola príliš hrdá na to, aby sa mi ozvala. Čudovala som sa, že to teraz urobila, ale teším sa, že ste s nami. Inak ako to, že si mohla len tak odísť zo školy? Nemáš hodiny? " opýtala sa jej a Savannah si v mysli vynadala. Tento obed nebol dobrý nápad.

,, Rozhodla som sa pre diaľkové štúdium. Chcela som s mamou chvíľu cestovať a možno si rovno aj nájsť prácu."

,,Prácu? Drahá, prepáč mi to, ale bez vysokej ťa len tak niekde neprijmú. Aj Ronnie študuje skús sa jej opýtať aké možnosti máš tu." usmiali sa na seba a obed prebiehal vrámci zdvorilostného rozhovoru.

Savannah sa vrátila okolo 4 domov. Chcela sa ešte rýchlo osprchovať, prezliecť a rovno príde Mason.

Obliekla sa a zišla dole.

ChybaOnde histórias criam vida. Descubra agora