Sedeli oproti sebe, navzájom sa skúmali a čakali kto začne rozprávať. Uvedomovali si, že čím skôr budú mať toto za sebou každý môže začať riešiť svoje sračky.
,,Čo chceš vedieť? "opýtala sa ho Savannah, ktorá chcela byť čo najskôr čo najďalej od neho. Obaja si začnú žiť svoje staré životy a na túto situáciu skôr či neskôr úplne zabudnú.
,, Znovu opakujem moju otázku: ako si sa k DEA dostala? Ak by som nevidel tvoju zložku, neveril by som, že žena ako ty, môže patriť k polícii. " opýtal sa po niekoľký krát.
,, Ide presne o to, že tomu ľudia nebudú chcieť veriť, hneď ako uvidia takú nevinnú tváričku. Išla som do toho sama. Bola som mladá, hlúpa a naivná. Druhý raz by som to neurobila, no rozhodnutie bolo len a len moje. Nikdy by som si nepomyslela čo zistím, keď sa k nim pridám. Padla som im presne do rany." povedala a on sa na ňu zamračil.
,, Ako to myslíš? "opýtal sa. Nechápal, kam tým mieri.
,, Vždy som si myslela, že nás môj otec opustil. Zmizol byz stopy, možno si našiel novú rodinu... Sama som nevedela, čomu veriť. "hovorila a pozerala do prázdna. Tie spomienky na detstvo neboli pekné.
Savannah na začiatku mala tú robotu rada, ale len do určitého bodu. Vedela, že robí dobre pre seba, pre svet, ale tiež si bola vedomá s akými bastardmi to v skutočnosti žila a spolupracovala. Koľko krýs v takej organizácií vlastne je. To je až neuveriteľné.
Mason sa na ňu zamračil. Nikdy ju nevidel tak zahĺbenú do spomienok. Nechápal kam tým mieri. Čo s tým má jej rodina?
,, O čom to rozprávaš? Čo má s tým všetkým tvoj otec? "opýtal sa.
,, Môj otec je dôvod, prečo ma vždy priťahovala polícia. Ukázalo sa, že pre Ricaldeho pracoval. Povedali mi to po výcviku a zasvätení, v tej chvíli už nebola cesta späť. Môj otec od nás odišiel, aby nás neohrozil a aby sa mohol infiltrovať do jeho organizácie. Ricalde na to prišiel a zabil ho. Ukázali mi, ako ho našli, čo všetko pred smrťou zažil. Vzbudili vo mne zlosť. Preto sme o ňom nedostali žiadne informácie. V tej chvíli pre mňa začala byť tá misia osobná a to im vyhovovalo. DEA nikdy nerobila s ľuďmi čisto. Chcú nás vycvičiť, aby sme robili presne to, čo chcú oni. To čo im vyhovuje. Zneužili ma za to koho som dcéra. Pýtal si sa ma ako to, že ma hneď nasadili na taký veľký a dôležitý prípad. Tu máš odpoveď. Dcéra, ktorej zabili otca je odhodlaná spraviť čokoľvek, pre spravodlivosť. Presne to som bola ja. " usmiala sa naňho. Nebol to šťastný úsmev, skôr v ňom videl bolesť, ktorú jej spôsobili. Avšak tým sa nemohol zaoberať a už vôbec nie ju ľutovať. Potreboval fakty. Niečo, čo mu pomôže vyhrať v akomkoľvek boji proti Ricaldemu. Ak vôbec také niečo vie.
,, Vždy som tvrdil, že protidrogové je rovnako skurvené ako môj svet. Ale nevedel som, že používame podobné metódy. "zasmial sa a kývol hlavou, nech pokračuje.
,, Vycvičili ťa, dali ti dôvod ísť po ňom ako tiger za svojou korisťou. Čo bolo potom? Ako si sa k nemu dostala?" opýtal sa jej ďalšiu preňho zaujímavú otázku.
,, Opravím ťa, každý si myslí, že DEA ťa pripraví na každodenný život po boku vraha... Nie je to tak. Sú veci, ktoré ti nikto nepovie predtým, než ideš do akcie. Veci, pre ktoré by si veľmi ľahko zdupkal. Nie len ty. Všetci. Práve preto ťa na to nikto neupozorní. Pohybuješ sa v oboch svetoch bez možnosti odísť. Rovnako ako sme sa stretli a zaplietli my dvaja, som sa mohla zjaviť aj pri ňom. Odišla som z domu s tým, že idem na výmenný pobyt, z ktorého s mamou nebudem môcť komunikovať. Bol to jediný spôsob, ako ju uchrániť pred Ricaldem. Poznáš ju, videl si ako vyvádzala teraz. Vtedy s tým vôbec nebola stotožnená, ale to je teraz jedno. Stretla som sa s ním na jednej charitatívnej akcií. Nebolo ťažké získať si jeho pozornosť, vidíš ako vyzerám. "obaja sa zasmiali, ale Mason jej musel dať za pravdu. Je kusom poriadnej ženskej.
,, Problémom nebolo získať si jeho pozornosť, problém bol udržať ho od seb..." v tej chvíli ju Mason so zdvihnutým obočím prerušil. Toto predsa nemôže myslieť vážne.
,, Naozaj si si myslela, že keď sa priblížiš k takému významnému mafiánovi, nebudeš s ním musieť spať? Tomu vy agenti z DEA naozaj aj veríte?" nechápavo na ňu pozeral. Ak chce hocijaká žena pri mafiánovi ostať musí mu zohrievať posteľ alebo byť preňho iným spôsobom použiteľná.
,, Bola som mladá. Myslela som si, že mi bude trvať len pár mesiacov než z neho dostanem to, čo chcem a áno verila som, že s ním nebudem musieť spať. Na začiatku bol taký pozorný a milý. Dával mi darčeky, chodil so mnou na výlety a hlavne ma držal ďaleko od všetkých svojich obchodov. Chcel zo mňa spraviť svoju súkromnú kurvičku. A časom sa mu to podarilo presne tak, ako chcel. " povedala a oprela sa hlavou o stenu za sebou.
,, Bola si poriadne naivná." zasmial sa. Nemohol uveriť, že hovoria o tej istej osobe, ktorú má pred sebou. Teraz mal pred sebou nebojácnu a múdru ženu, vtedy by ju stretnúť asi nechcel.
,, Bola som, ale to sa už zmenilo. " pousmiala sa. Nemala mu prečo nadávať. To, čo hovoril, bola čistá pravda.
Pobláznili ju, ale pritom si uvedomovali, že časom urobí čokoľvek od nej budú požadovať. Krv je viac ako voda. A Savannah konieckoncov chcela vidieť Ricaldeho padnúť za každú cenu, a tak sa pomstiť za svojho otca.
,, Koľko si bola pri ňom?" chcel jh na chvíľu prerušiť.
,, Rok. Po roku som konečne dostala to, čo som chcela. " snažila sa pokračovať v rozprávaní, ale prerušil ju kľúč v zámke vo dverách.
Mason sa obratne postavil a namieril na dvere dve zbrane. Chodil dobre ozbrojený, ak by náhodou Savannah zmenila svoje stanovisko k ich dohode.
,, Kto tu je? "zavrčal nepríjemne smerom k dverám. Jediný, kto mal povolený vstup do tej miestnosti, bol Fletcher a ten mal byť momentálne preč.
Našťastie, keď sa otvorili dvere, dnu vpadol udýchaný Fletcher.
,, Čo sa deje?" opýtal sa ho Mason a zložil zbraň. Nervozita v jeho očiach sa mu vôbec nepáčila.
,, Máme kurva veľký problém!" zvolal.
YOU ARE READING
Chyba
ActionSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...