Mason zaparkoval pred Fletcherovým domom a otočil sa na Savannah.
,, Dávaj si pozor na to, čo urobíš. Nerád by som ťa zabil. "upozornil ju. Savannah len pretočila očami. Kým chce dostať Ricaldeho, bude sa musieť správať ako slušné dievčatko.
,,Budem dobré dievčatko, neboj sa." povedala a vystúpila z auta.
Bez obzretia prešla ku dverám a zazvonila. Vedela, že má Masona v pätách.
Otvorila im Erin, Savannina teta. Zatvárila sa prekvapene. Nečakala, že sa Savannah po takom dlhom čase objaví a navyše s Masonom po boku.
Mason chytil Savannah za ruku a prehovoril. Chcel mať tieto všetky skurvené rozhovory plné klamstiev za sebou a sústrediť sa na to, čo je vážne dôležité.
,,Prišli sme sa rozlúčiť. Môžeme ísť dovnútra?" opýtal sa.
Erin zostala v šoku, ale odstúpila od dverí. Nečakala, že prídu s tým, že vlastne odchádzajú.
,,Savannah!" vyrútila sa na ňu jej mama a drvila ju v objatí.
,,Toto mi už nikdy nerob! Vieš ako som sa o teba bála?" vybehla po nej.
,,Už ti to viac robiť nebudem, neboj sa, mami. S Masonom odchádzame na výlet." usmiala sa na ňu prišla k Masonovi a objala ho okolo pása.
,,Kam?" opýtali sa všetci v miestnosti naraz a šokovane.
,,Savannah sa cíti vystresovane z tohto sťahovania a všetkého čo sa deje. Ľúbim ju a chcem, aby sa cítila dobre, preto bude najlepšie, ak odtiaľto zmizneme. Verím, že do troch mesiacov budeme doma." usmial sa na ňu presvedčivo a dal Savannah bozk na spánok.
,,Mohla by som sa so svojou dcérou porozprávať osamote?" opýtala sa mama, viditeľne šokovaná z celej situácie.
,,Samozrejme, aj tak som prišiel za Fletcherom. Je hore, však?" opýtal sa a jeho rodina mu prikývla. Bol rád, že v dome nie je Ronnie, tá by len robila škandály.
Mason si pred odchodom ešte pritiahol Savannah a poriadne ju pobozkal. Z jednej strany to bral ako súčasť hry a z druhej ju chcel pobozkať. V posteli sa mu páčila vždy.
Zmizol skôr, než niekto stihol niečo povedať. Jeho cieľom bol rozhovor s Fletcherom. Súrne potreboval jeho pomoc. On je jediný nenápadný, ktorý môže byť s mamou Savannah 24 hodín vkuse bez akéhokoľvek podozrenia.
Neobťažoval sa klopaním, proste len vošiel do jeho izby.
,,Čo tu chceš?!" zavrčal naňho Fletcher a postavil sa zo svojej postele. Mal vlastný byt, ale v poslednej dobe sa viac zdržiaval tu.
,,Ospravedlniť sa. Fletcher, ja som to naozaj nechcel. Vieš koľko rokov po mne Ronnie išla a ja som jej stále odolával. Podľahol som len v slabej chvíli, kedy som už bol unavený zo Savannah. Tvoja sestra je pre mňa zakázaná a ja to viem. Nikdy sa nikto z tvojej rodiny nesmie dozvedieť, čo my dvaja vlastne spolu robíme. Práve preto som sem dnes prišiel. Idem so Savannah chytiť a najlepšie zabiť Ricaldeho. Vieš ako dlho chceme jeho územia. Bude to obrovský skok pre nás aj našich ľudí. Vieš, že ma v tom nesmieš nechať samého. Sme ako bratia a urobím čokoľvek, aby si sa vrátil na moju stranu. Musíš chrániť svoju rodinu a mamu Savannah. Vieš, že ak sa niečo prevalí, ste prví, po ktorých pôjde. Nehovorím, aby si na všetko zabudol, len aby si na teraz odsunul svoj hnev. S Ronnie sa tak skoro neuvidím a kým sa vrátim všetci vychladneme. Potom sa k nej nebudem približovať. Môžem sa na teba spoľahnúť?" dokončil svoj dlhý monológ a čakal na jeho odpoveď. Ľad v jeho očiach sa začal postupne topiť, alebo to sa aspoň Masonovi zdalo.
,,Zas si všetko odserie moja rodina!" zavrčal nahnevane a rozhodil rukami. Najradšej by bol, ak by existoval na tomto svete sám. Takto sa musí stále o niekoho báť.
,,Nedovolíme to! Vonku sú tri autá plné mojich chlapov. Budú sa striedať a strážiť každý váš krok. Si na túto prácu najlepší, tak mi prosím povedz, že si so mnou, hoci som to kráľovsky dojebal." prosil ho Mason. Nebol na to zvyknutý, ale Fletchera bral ako svoju jedinú pokrvnú rodinu. Kvôli nemu bol schopný všetkého.
,,Dobre. Pomôžem ti, keďže je zase moja rodina v tomto zapletená. Ale prisahám ti, že ak sa im niečo stane, pôjdem po tebe, aby si za to ty zaplatil! Toto celé neznamená, že som ti odpustil taký veľký ojeb z tvojej strany." prehovoril Fletcher a nastavil mu pevnú ruku.
Mason vedel, že ešte nemá vyhraté, ale v mysli sa usmial. Toto je ten správny prvý krok. Objal Fletchera proti jeho vôli. Fletcher si len povzdychol a napriek všetkému svojmu takmer bratovi poprial veľa šťastia. V tomto bode by sa netešil, ak by sa mu niečo stalo.
Mason odišiel z jeho izby s tým, že je všetko vybavené a zamieril do izby Savannah. Našiel ju tam aj s jej plačúcou mamou. Dúfal a veril, že nebola taká sprostá, že by všetko vykecala mame. Ak áno, tak asi obe na mieste zastrelí.
,,Čo sa stalo?" zatváril sa prekvapene a dvomi rýchlymi krokmi bol pri nich. Savannah ho objala okolo pása a len si povzdychla so zatvorenými očami akoby rada cítila jeho vôňu a teplo, ktoré z neho vyžarovalo. Bola to poriadna herečka.
,,Nič, len sa mama z nás teší. Povedala som jej, že si ma požiadal o ruku." naširoko sa naňho usmiala.
,,Teším sa z vás. Som tak rada, že si ťa Savannah našla. Verím, že jej nezlomíš srdce!" povedala mama s úsmevom a vynútila si od oboch objatie. Stálo ich veľa síl nepretočiť očami. Toto divadlo zachádzalo príliš ďaleko.
,,Nesklamem ani Savannah, ani vás. Ospravedlňujem sa, že bola toľko dlho pri mne, ale nechcel som, aby ju mal pri sebe niekto iný než ja."usmial sa Mason na Adalyn.
,,Dávajte na seba pozor." usmiala sa a oni sa išli rozlúčiť s ostatnými v tomto dome. Rodičia Fletchera im toto "šťastie" priali. Nikto z týchto nevinných ľudí ani len netušil, že idú do vojnového pola. Dobrovoľne. Plne pri vedomí.
Savannah nastúpila do Masonovho auto a hoci bola smutná, cítila, že robí správnu vec. Vrah jej otca sa už nikdy nesmie dostať na slobodu. Toto všetko sa nakoniec oplatí a ona bude cítiť ten pokoj, ktorý jej ľudia z DEA tak nespravodlivo ukradli, keď jej povedali škaredú pravdu.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Chyba
БоевикSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...