To sa stať nemalo

477 14 10
                                    

Savannah nebola zvyknutá ostávať u niekoho do rána. Vždy sa vyparila skôr, než sa chlap zobudil. To sa odrazilo na jej nepokojnom spánku.

Ráno okolo desiatej sa už v posteli nedokázala udržať. Navyše jej volala mama, a to bolo zvláštne, keďže sa s ňou nebavila.

Vstala a obliekla sa. Mason ju sledoval spod privretých očí. A to predstavenie si celkom užíval. Ozval sa, až keď mala v ruke svoj mobil a bola pripravená na odchod.

,, Kam si sa zas vybrala? "opýtal sa pokojne.

,, Domov. Už ma zháňa mama. Veď predsa máš moje číslo aj adresu." usmiala sa, kľakla si pred neho a pobozkala ho.

,, Aspoň ťa odveziem. "povedal jej rozhodne, keď sa od neho odtiahla a postavil sa, aby sa mohol obliecť.

,,Som dospelá. Domov sa dopraviť dokážem." zasmiala sa. Sedela na posteli a sledovala ho, ako sa oblieka.

,, Nehovorím, že nie. Ale budem mať zlý pocit, keď ťa nechám ísť samú. Navyše sa potrebujem staviť vo fabrike." vysvetlil jej a tak teda neprotestovala.

O pár minút sa už v aute viezli ku Fletcherovi domov.

Mason zastavil auto a naklonil sa k nej, aby ju mohol pobozkať.

,, Uvidíme sa. Volaj, keď ti bude chýbať sex. "povedal jej so smiechom a nechal ju odísť. Dosiahol presne to čo chcel.

Savannah sa musela zasmiať, takýto vývoj nečakala. Vonku si ešte zapália a potom vošla dovnútra. Nečakala žiadne milé privítanie.

Teta s ujom sedeli v obývačke a o niečom sa bavili. No hneď, ako započuli otvorenie dverí, stíchli.

Savannah ich len pozdravila a vyšla hore priamo do maminej izby.

,, Mami?" zvolala jej meno, keď ju nikde nevidela.

,, Konečne sa ti zachcelo prísť domov! Čo si o sebe myslíš, Savannah?!" vyletela na ňu nahnevane z kúpeľne.

,, Som tvoja matka a ty sa vôbec neobťažuješ povedať mi kde si?! Vieš ako som sa o teba bála? Čo všetko sa ti mohlo stať?! "založila si ruky na hrudi a nahnevane jej nadávala.

,, Kde si bola, hm? S tým chlapcom? A to mi nemôžeš normálne dať vedieť? Na čo máte telefóny, keď ich nikdy nepoužívate?" nadávala jej ďalej a nedalo sa ju zastaviť. Dokonca si vymyslela aj vlastný scenár.

,, Mami, som v poriadku. Myslela som si, že si na mňa nahnevaná, tak som sa nesnažila dať ti vedieť, kde som."

,, Bola si s ním?! A neklam mi! Som tvoja mama a ty už nie si žiadna tínedžerka. Obe vieme ako veci sú." nedávala jej na výber. V tomto pripade jej musela povedať pravdu.

,, Áno, bola som s Masonom uňho, spokojná? "pretočila otrávene očami.

,, Takže spolu chodíte?" zasvietili jej mame oči. Savannah nemohla povedať pravdu, ale nechcela ani klamať. Toto jej urobilo škrt cez rozpočet. Nechcela, aby s ním bola mama v kontakte. Ale jej mamu sa nedalo zastaviť. Konečne sa v živote jej dcéri objavil chlap, ktorého priznala. Mama sa toho nevzdá a bude trvať na stretnutí. A to bolo na piču.

,, Áno, mami. "vyslovila ťažko.

,, To je úžasné! V tom prípade ho musíš pozvať k nám! Chcem konečne spoznať chlapca, ktorý dobil srdiečko mojej dcéry." vyslovila a Savannah sa chytila za hlavu. Nevedela, či sa ma z jej slov smiať alebo má plakať. Toto nie je v žiadnom prípade dobré.

,, Mami, len teraz sme si spolu začali. Nie je vhodné ho hneď pozývať k nám." snažila sa vysloviť to čo najracionálnejšie.

,, Nezmysel! Zavolaj mu! Ja idem hneď niečo upiecť. Najlepšie by bolo, keby prišiel zajtra na obed. Podľa toho, čo som počula, poznajú ho tu dobre a je to milý chlapec. Určite nebude žiadny problém. Navyše je to kamarát Fletchera. Som rada, že si si našla takého dobrého chlapca. "usmiala sa. Nič nevedela. Nevedela koho tak ospevuje. A už vôbec nie, kým je jej vlastná dcéra.

Mama hneď zbehla dole povedať to pôvodným obyvateľom domu a Savannah sa frustrovane hodila na maminu uloženú posteľ. Nemala šancu vyvliecť sa z toho.

Vybrala z vrecka svoj telefón a nedobrovoľne vytočila Masonovo číslo. On najskôr nedvíhal. Vo fabrike musel vyriešiť istý problém, takže sa motal v hlučnej výrobni.

Započul telefón až naposlednú chvíľu. Prekvapilo ho Savannine číslo.

,, Tak ti chýbam? "opýtal sa so smiechom keď vstúpil do svojej odhlučnenej kancelárie.

,, Pozri, mám istý problém a si jediný kto mi môže pomôcť sa z toho dostať. Povedz mi prosím, že máš niečo zajtra na obed." prosila ho, aj keď on nechápal o čo jej ide.

,, Nemám nič, prečo? "opýtal sa jej.

,, Kurva! Moja mama nás videla a vyložila si to tak, že sme spolu. Nemohla som jej povedať, že ide len o sex. Takže bohužiaľ si zajtra pozvaný na obed s celou mojou skurvenou rodinkou. Po tomto ma určite budú nenávidieť ešte viac." zavrčala mu do telefónu a on sa chytil za hlavu. Nebolo to dobré. Nechcel do toho ťahať Fletcherovu rodinu. A ten ho za toto rozštvrtí.

,, Čo keby si mame povedala, že vás dve ja pozývam na obed niekam do mesta. Bude lepšie, ak o tom celom bude vedieť len ona a nie celá Fletcherova rodina. Vyzvihnem vás o jednej doma a pôjdeme si niekam sadnúť. " snažil sa zmierniť situáciu.

,, Pokúsim sa. Poviem jej, že do toho nechceš hneď ťahať všetkých." povzdychla si.

,, Prepáč, nechcela som, aby to takto skončilo. "dodala.

,, V poriadku. Choď za mamou a skús jej to navrhnúť. Uvidíme, čo ti povie."

,, Ďakujem, Mason. Máš to u mňa. " povzdychla si a zložila.

Rýchlosťou blesku bola pri mame, ktorá naozaj začínala piecť a hneď jej predostrela ich plán.

,, Mami, on len nechce spôsobovať hneď taký veľký rozruch v rodine. Bude lepšie, ak pôjdeme von najskôr len my traja." usmiala sa presvedčivo na mamu.

,, No dobre. Tak ho najskôr spoznám ja a potom aj rodina." usmiala sa a Savannah v mysli tiež oslavovala, že toto aspoň klaplo. Nechcela ani, aby ho stretla mama, ale zahrať sa pred ňou na šťastný pár bude ten najmenší problém.

ChybaWhere stories live. Discover now