Ďalšia chyba

409 16 6
                                    

,,Kurva! Nechaj ma!" odsotil Mason Fletchera a snažil sa s krvácajúcim nosom a dobitou tvárou postaviť zo zeme. Jednou rukou sa chcel chrániť pred prichádzajúcimi ranami od Fletchera.

Savannah sa na nich len nechápavo pozerala. Boli ako malé deti bijúce sa o hračku. Áno, Mason si to zaslúžil a dobre sa jej na to pozeralo, ale Ronnie s Masonom? Zaujímavé. Hoci to znamená, že spával aj s ňou, aj s Ronnie v tom istom čase. Mohol si so svojim životom robiť čo len chcel a ani to Savannah až tak nevadilo, len to nechápala. Ronnie? Tá malá nevychovaná žaba? Mason mal na viac.

Fletcher sa znovu vrhol na Masona. Savannah bola tak zahĺbená v myšlienkach, že ani nerozumela, čo si medzi sebou hovorili.

,,Chceš mi povedať, že si s ňou nespal?! A nepísali ste si tie nechutné správy? S mojou sestrou kurva!" kričal Fletcher a udrel Masona do brucha. Bola v ňom neopísateľná zlosť. Ak by mohol, zabil by ho.

Mason Fletchera po prvýkrát, odkedy sa naňho vrhol, udrel naspäť. Chcel to riešiť pokojne a nebiť sa so svojim najlepším kamarátom, ale asi bol na omyle. Fletcher chcel bitku.

Savannah len pretočila očami nad ich detinským správaním a vybrala Fletcherovi spoza opasku zbraň. Fletcher si to uvedomil, až keď vystrelila do matraca. Nechcela streliť nikde inde, pretože boli v budove.

Obaja sa strhli a nechápavo na ňu pozerali. Mohla im prevŕtať guľku hlavou a zmiznúť. Ona namiesto toho strelila, aby ich od seba oddelila a v istom zmysle im tým aj pomohla. To bolo od nej istým spôsobom šľachetné.

,,Nemám chuť na vaše sračky! Tie si riešte, keď tu nebudem." zavrčala, chytila dobitého Masona za pažu a donútila ho postaviť sa na nohy.

,,Musím s týmto chlapom vyriešiť dôležitejšie veci ako to, že ti jebal sestru. Potom ho kľudne aj zabi! " zvolala autoritatívne.

,,Volal mi Ricalde." vysvetlil v skratke Mason svojmu najlepšiemu kamarátovi, držiac si svoj rozbitý, možno zlomený nos.

,,Ponúkol mi pol milióna za jej hlavu." dodal a druhou rukou ukázal na Savannah.

,,Ani trochu ma to nezaujíma!" zavrčal a vytrhol svoju zbraň Savannah z ruky. Savannah sa ho nijako nesnažila zastaviť. Nemala dôvod.

,,My dvaja sme spolu skončili!" ukázal agresívne na seba a Masona. Zbraň v rýchlosti zaistil a schoval si ju za pásom nohavíc. Otočil sa a bez ďalších slov odišiel.

,,Fletcher!" zakričal za ním Mason, aby ho zastavil v odchode. Nechcel kvôli jednej chybe prísť o najlepšieho kamaráta. Nepodarilo sa. Fletcher sa neunúval ani otočiť. Mason urobil pár krokov s tým, že ho bude nasledovať, ale zrazu zastal. Išlo o Fletchera, treba mu dať čas. Možno to spracuje, možno nie.

,,Nerada ruším a vstupujem do tejto vašej love story, ale chcem vedieť, čo bude so mnou. Zabiješ ma sám alebo ma len podhodíš Ricaldemu?" opýtala sa na rovinu. 

,,Ak nestíchneš, tak ťa za ním pošlem prvým lietadlom!" vyhrážal sa jej chladnokrvne. Nemal v tej chvíli chuť na jej sračky.

,,Nemôžem za to, že nevieš udržať vtáka v nohaviciach! To je tvoj problém, rovnako ako to, že si si znepriatelil Fletchera! " neodpustila si a Mason sa na ňu nepríjemne zamračil. V tejto chvíli by bolo také jednoduché prehnať jej guľku hlavou.

,, Teraz odídem, upokojím sa a prídem sa neskôr porozprávať o tvojom živote.... Alebo smrti." dodal s bleskami v očiach po krátkej odmlke a zamkol ju v izbe.

Savannah sa frustrovane hodila na posteľ a zavrčala sama pre seba.

Nemôže za to, že je Mason prvotriedny nadržaný idiot. Nemôže za jeho vzťah s Fletcherom a ani za to, čo robila Ronnie s Masonom.

Jediné, za čo v skutočnosti môže je to, pre čo po nej ide Ricalde. A ak ju chce živú, je to horšie ako si myslela. Bude chcieť jej urobiť niečo odporné.

Pred očami sa jej zjavil obraz ako pred ňou zhodil z vysokej skaly na kamene jedného muža úplne chladnokrvne. Na to, aby sa nebála, ho poznala príliš dobre.

Mason zatiaľ vyšiel z domu a zamieril za svojimi chlapmi.

,, Kam išiel Fletcher? "začal na nich prudko rozprávať.

,, To sa nedá určiť. Nasadol do auta a behom sekundy tu nebol. Vyzeral nahnevane." vysvetlil mu jeden z bodyguardov a Mason od zlosti kopol do kontajnera postaveného pri nich.

,, Stalo sa niečo, šéfe?"prihovoril sa mu odvážne jeden z nich.

Mason ho prizabil pohľadom a rozbehol sa dnu. Nemal chuť niekomu skladať účty.

Zastavil v predsieni. Zhlboka sa nadýchol a vydýchol. Rozmýšľal, čo by bolo pre neho v tento moment najvýhodnejšie. Konať v zlosti nie je ideálne, ale momentálne sa nedokázal zastaviť v rýchlom prijímaní rozhodnutí.

Bohužiaľ, jeho myseľ skĺzala len k jednej myšlienke.

,,Kurva!"zavrčal frustrovane a nahlas. Prehrabol si vlasy a opäť sa rozbehol. Späť do izby ku Savannah.

Odomkol dvere a rozrazil ich. Savannah sa nestihla ani poriadne obzrieť, keď ju vytiahol na nohy a priložil jej zbraň pod bradu.

Savannah zamrzla a hoci bola vždy odvážna, v tento moment dostala strach. Hlavne pri tom, ako silno jej stláčal ruku.

Nebála sa o seba, bála sa o prípad, o celú skurvenú DEA. O to, že Ricalde bude na slobode, ktorú si v žiadnom prípade nezaslúži.

A čo bude s jej mamou?

Skôr než jej myseľ skĺzla ku katastrofickým scenárom, Mason prehovoril.

,, Pomôžem ti, Savannah, ale bude to podľa mňa! "zavrčal a zbraň jej pritlačil na bradu.

V tej chvíli by bola ochotná podpísať zmluvu samotnému diablovi. Hlavne ak by to znamenalo Ricaldeho pád.

ChybaWhere stories live. Discover now