O niekoľko hodín stáli pred dverami Cola. Obaja mali na sebe veľké mikiny a tepláky. Na hlavách mali kapucne, aby ich nikto nespoznal. Snažili sa tváriť čo najnenápadnejšie.
Masona nakoniec presvedčila, aj keď to všetkých prekvapilo. Savannah neverila, že by jej na takéto šialenstvo mohol tak rýchlo prikývnuť. Myslela si, že ju pošle do piče alebo dokonca zabije. Hoci to by malo zlé následky aj preňho.
Jediné, čo urobil na svoju ochranu bol hovor Fletcherovi. Ak by sa mu niečo stalo, mal popraviť mamu Savannah. Mason ju donútil tento rozhovor počúvať, aby si bola vedomá, čo sa stane, ak ho ojebe. Prvá, ktorá si to odnesie, bude jej mama.
Savannah si toho bola vedomá až príliš. Jeden chybný krok a bola by tam, kde by byť nechcela. Bola zahnaná do kúta od ďalšieho mafiána vo svojom živote. Mala ich plné zuby.
Fletcher zopakoval do telefónu presne tie isté slová ako si Mason myslel, keď ten nápad počul prvýkrát. Bola to riskantná pičovina, ktorú chcel podstúpiť z vlastnej vôle. Savannah mala silné argumenty a musel uznať, že aj celkom dobrý plán.
,, Čo tu kurva robíš? "znela prvá otázka smerom na Savannah. Cole na ňu pozeral ako na blázna. Mala by sa skrývať po všetkých dierach v zemi a ona sa namiesto toho vrátila priamo do centra diania. Veľmi nebezpečného centra diania s ešte nebezpečnejšou úlohou. Korunný svedok si nemôže dovoliť takto riskovať.
,,Pusti nás dnu! "rozkázala mu pomedzi zuby. Stáť pred jeho bytom môže byť nebezpečnejšie, než sa nachádzať v tomto meste. Až vtedy si Cole uvedomil prítomnosť Masona. Nemal ani najmenšie tušenie, prečo sa objavila pred jeho dverami s nejakým chlapom.
,, Poďte dnu!" rozkázal im a ustúpil od dverí. Keď vošli, vyklonil sa z dverí a preskenoval celú chodbu. Bál sa, že by mohli mať neželaného svedka. Ricalde strážil všetkých policajtov, ktorí na jeho prípade pracovali a čakal kým môže zasadiť smrtiaci úder. Ak nebudú existovať svedkovia, prípad sa v podstate nestal. Teda z dôkazov sa dokáže vyvliecť.
,, Zbláznila si sa, Savannah?! Tebe muselo už načisto prejebať! Prišla si sa nechať zabiť?" štekal po nej a Mason sa len mračil. Tento chlap sa mu od začiatku nepáčil a on svojim inštinktom vždy veril.
,, Som tu, pretože ste skurvene neschopní! Ricaldeho som nedostala do basy, aby si tam robil čo chcel a nechával odtiaľ zabíjať ľudí a vyhadzovať veci do vzduchu!" Savannah mu odpovedala rovnako nemilo. Nemala v pláne ostať ticho a nechať na seba kričať.
,, My sme neschopní? A kto je kurva tamten chlap?!" zavrčal a Mason si dal dole kapucňu na mikine.
,, Áno, ste neschopní! Ten chlap je v najlepšie chránenej väznici a robí si čo chce! Prepašoval tam aj telefón, vyhrážal sa mi, ohrozoval ma a vy ste neboli schopní pohnúť ani len jedným prstom! On narozdiel od vás mi pomohol. "kričala po ňom.
,,Ako to, že ťa ohrozoval?" opýtal sa zarazene Cole. Savannah bola jeho kamarátka a mal ju naozaj rád.
,, Dal mi bombu do auta a vyhodil ho do vzduchu! Jeho chlapi ma hľadajú, predpokladám, že aj moju mamu. Musela som sem prísť, aby som s tým niečo urobila!"povzdychla si. Vedela, aký je Ricalde informovaný a fakt, že má všade ľudí nie je žiadnym tajomstvom.
,, Ak by nebolo tohto chlapa, bola by som roztrhaná na kusy." povedala a poukázala na Masona.
,, A čo tu kurva s tebou robí?! "opýtal sa, ale čím ďalej si Masona prezeral, tým mu bol povedomejší.
,, Masona určite poznáš. Je to môj priateľ. Je ochotný s nami spolupracovať, aby chlap, ktorý ma ohrozuje skončil v base. Samozrejme výmenou za neskoršie zníženie trestu. DEA má určite niečo aj proti nemu." vyslovila Savannah a Mason tŕpol stále viac. Vedel, že toto je zlý nápad, no už je neskoro na zastavenie všetkého. Mason mal tiež za krkom DEA, ale on bol vždy opatrnejší. Do jeho organizácie nevpustil hocikoho. Najmä nie ženy. DEA len čakala na jeho chybu a v tejto chvíli sa im ponúkol na zlatom podnose.
,, Počkaj! Ten Mason z New Orleans?" došlo mu to.
,, Áno, mám informácie o Ricaldem a môžem vám byť nápomocný, keďže mu mám ja sám dať Savannah. Priznám sa, keď ho dostaneme do basy." prehovoril presvedčivo Mason.
Cole na nich oboch pozeral ako na šialencov. Nedokázal pochopiť, čo sa mu tu snažia povedať.
,, Budem vypovedať proti Ricaldemu výmenou za zníženie trestu za to, čo na mňa máte." objasnil mu Mason.
,, Ty nám tu len tak ponúkaš svoju hlavu? "opýtal sa nechápavo. Neveril mu a mal na to všetky dôvody sveta.
,, Chcem byť čistý, aby sme spolu so Savannah mohli začať odznova. S čistým štítom." povedal a chytil ju za ruku. Nebol si istý, že im na toto skočia, ale vedel, že Savannah je dobrá herečka. Ak si budú kryť chrbáty, vyjde im to.
,, Naozaj kvôli nej hodíš všetko do čerta? "opýtal sa nie veľmi presvedčený.
,, Áno, hodím, pretože ju milujem a tento život ma už vôbec nebaví." usmial sa, pritiahol si Savannah k sebe a pobozkal ju. Vášnivo a zároveň jemne, tak aby to bolo uveriteľné. Savannah spolupracovala viac než ochotne. Urobila by všetko pre to, aby táto nočná mora skončila a navyše Mason ju stále priťahoval. Aj keď bol kým bol. Aj keď by sa jej mal protiviť.
,, Musím ísť za šéfom. Môžem vás tu nechať? Prisahaj mi, že odtiaľto nezmiznete, Savannah!" rozkázal jej nedôverčivo.
,, Nezmizneme. Chceme pomoc a ochranu, aby sme raz a navždy skončili s Ricaldem." vysvetlila mu Savannah a Cole napokon odišiel. Avšak zamkol za sebou dvere. Dúfal, že z piateho poschodia nevyskočia.
,, Myslíš, že nám to zožral? "spýtal sa Mason a Savannah mykla ramenami.
,, Ak by náhodou nie, tak ho presvedčím. Viem ako naňho a som si istá, že z tohto vyjdeme s čistou kožou."
,, Podarí sa nám to uhrať? "opýtal sa s obavami vpísanými v tvári a Savannah prikývla.
,, Ojebeme ich tak, že nikto nebude vedieť, z ktorej strany prišla zrada a ty budeš môcť začať s úplne čistým štítom. DEA na teba po tomto už nedosiahne." pokojne sa naňho usmiala.
Nič sa nemôže pokaziť.
Pekný večer!
Zdravím s novou kapitolkou! Myslím si, že tento príbeh skončí o takých 15 častí.😔😔😔
Čo si myslíte, že Savannah vymyslela? Čakali ste, že sa Mason ponúkne DEA na zlatom podnose?
Dúfam, že sa vám príbeh stále páči! Ešte nás čakajú zaujímavé časti!😍😍😊😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Chyba
AçãoSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...