Kým sa Mason vybavoval s Fletcherom, Savannah hľadala jeho auto. Bola trošku opitá, ale videla dobre a aj si všetko uvedomovala.
Pri jeho aute naozaj stáli dvaja chlapi, ktorí sa netvárili príliš priateľsky.
,, Posiela ma Mason. "vyslovila a oni jej automaticky otvorili dvere na aute.
O pár minút, keď bola blízko toho, že vystúpi a vykašle sa naňho, dorazil. Povedal niečo tým chlapom a len jeden nastúpil na miesto šoféra. Druhý ostal vonku.
,, Už som chcela zmiznúť." povedala mu s úsmevom. On ju len pobozkal a vtlačil do sedačky.
,, To by som ti nedovolil." usmial sa.
,, Dúfam, že nebývaš ďaleko. "usmiala sa a pobozkala ho na krk. Vedela veľmi dobre ako poblázniť chlapa. Rovnako ako on vedel ako na ženy.
O ani nie päť minút zastavili pred domom. Mason ju pritlačil na dvere a tak otváral. Savannah ho chytila na páse práve v momente, keď otvoril dvere. Zabuchol ich za nimi a dal jej ruky v jeho zovretí pri hlavu. Nepáčilo sa mu, že má za pásom zbraň a ona si to mohla uvedomiť ľahko.
,, Milujem, keď ma ženy ťahajú za vlasy. "usmial sa jej proti koži na krku a pustil jej ruky. Prešiel jej nimi po tele až ku stehnu, ktoré stlačil a obmotal okolo svojho pása.
Savannah sa naňho usmiala a pobozkala ho.
,, Si jeden z mála chlapov." povedala mu a poťahala ho. Nemal to rád, ale pre tentokrát musel vydržať. Len kým neschová zbraň.
Oprel ju o stenu cestou do spálne. Opatrne si vytiahol zbraň a otvoril zásuvku vedľa nich. Vložil do nej zbraň a zatvoril. Nič si nevšimla. Potom ju už spokojne mohol odviesť do spálne a hodiť na posteľ.
Savannah si to užívala. Vedela, že takýto chlap bude stáť za to.
Pritiahla si ho k sebe a on sa podoprel rukami, aby ju úplne nepriľahol.
Začala mu vyzliekať košeľu, ale on jej v tom zabránil.
Kľakol si na posteli a zdvihol jej jednu nohu. Savannah len pozerala a čakala čo urobí.
Vyzul jej topánky a začal ju bozkávať od chodidla až ku kolenu. Savannah sa musela zasmiať, keď trafil nejaké šteklivé miesto.
Keď bol na stehne, v nej sa postupne začal meniť smiech na vzdychy, chytila ho za ramená.
,, Ideš na to zo zlého konca, vieš? " povedala mu, ale on sa len zasmial. To si len myslí.
,, Nechaj to na mňa a prisahám, že ťa pripravím o rozum." usmial sa a ruky presmeroval k jej stredu. Keď sa jej dotkol, prehla sa v páse.
,, Oh, to si ešte nič nezažila. "usmial sa.
Spod sukne jej stiahol nohavičky, ale sukňu jej nechal. Nič vzrušujúcejšie ako jeho pohľad v tej chvíli ešte nevidela. Bozkami sa zameriaval na stehná. Roztiahol jej nohy a ona sa nedočkavo zachvela.
Zdvihol hlavu a vyšvihol sa na úroveň jej tváre.
,,Urob už niečo!" prikázala mu vzrušene, on sa na nej zasmial.
,, Ako si želáš, Van." pošepol zmyselne a hlavu zaboril medzi jej nohy.
Savannah sa prehla v chrbte a pritlačila jeho hlavu bližšie k sebe.
,, Oh bože! " začala vzdychať.
Mason sa zasmial a pokračoval vo svojej práci. Naschvál sa s ňou hral a tým predlžoval jej rozkoš.
,, To si ešte nič nezažila."usmial sa, keď ju zasiahol prvý a veľmi hlasný orgazmus večera.
,, Si dobrý v tom, čo robíš, ale zažila son aj lepších." provokačne a zároveň zadýchane sa naňho usmiala. Mason bol v momente na úrovni jej tváre a vášnivo ju bozkával.
,, Nepodceňuj ma. Nevieš čoho som schopný! "povedal jej a začal ju bozkávať na krku. Prsty mu opäť skĺzli medzi jej stehná. Netrvalo mu dlho kým našiel jej slabinu na krku. Urobil jej na nej cucflek a pritom z nej sťahoval top.
Savannah sa nenechala zahanbiť a rukou bez ostychu vošla pod jeho spodné prádlo. Nečakal to, takže nachvíľu stratil reč a prestal so všetkým čo robil. Čo to je za ženu?
,, S ničím sa nehráš, však? "opýtal sa s prerývaným dychom, keďže si navzájom robili dobre.
,, S tebou som ochotná." zasmiala sa a dala mu poriadny bozk.
Keď prežila druhý orgazmus, vzala ho do úst, aby nezašpinili všetko okolo. Nemohol sa nabažiť jej pier okolo jeho vtáka. Bolo to vzrušujúce.
Po tomto zo seba už len strhali oblečenie. Mason sa na ňu nemohol vynadívať, bola nádherná.
Užíval si jej telo a bozkával ju všade. Savannah sa to páčilo, no nebola až tak rada centrom pozornosti.
Zvalila ho na chrbát a bozkávala ho po výstavnej hrudi. Aj on mal svoje slabé miesto na krku. Zopakovala to čo on a urobila mu tam cucflek.
,, Si nejaká drzá. "chytil jej zápästia a prevalil ju pod seba. Boli ako dve divoké šelmy túžiace po sebe.
,, Ale už stačilo hier." šepol a skontroloval či je naňho pripravená. Bola až príliš.
Najskôr vytiahol kondóm, ktorý mu ona s radosťou nasadila. Bez varovania jej obmotal nohy okolo jeho pása a prirazil.
,, Kurva!" ozvali sa naraz.
Bez ohľadu na ňu prirážal a ona si to užívala. Jediné, čo ju nachvíľu vytrhlo z tejto vášnivej chvíle boli obrazy, ktoré mala pred očami. Tie sa jej vôbec nepáčili, no s ďalšími prírazmi mizli.
Izba bola už plná len ich bezmyšlienkovitých vzdychov. Ani jeden neľutoval, že sa do tejto izby dostali.
Mason sa urobil a pomohol aj jej, aby dosiahla svoj vrchol. Potom sa zvalil vedľa nej a obaja predýchavali situáciu.
,, Som rada, že som vyhrala. "zasmiala sa ako provokáciu.
,, Neprovokuj, dievčatko." zasmial sa a opäť sa začali vášnivo bozkávať. To nebolo jediné kolo tej noci.
******
Ráno sa zobudil prvý Mason. Savannah vedľa neho spala, a tak sa potichu postavil z postele, aby sa mohol obliecť.
S miernom bolesťou hlavy šiel do kuchyne. Ani si nevšimol Fletchera, ktorý sedel na stoličke. Bol tu celú noc a strážil Masona, aby mu tá žena niečo neurobila. Nepáčila sa mu tá situácia a už vôbec nie nadržané správanie jeho kamaráta.
,, Už máš krv na správnych miestach, aby sme sa mohli porozprávať? " opýtal sa nepríjemné a Masonovi skoro vypadol z ruky pohár vody.
,, Fletcher, nechápem o čo ti kurva ide! Je to jedna neškodná ženská. Nič, čo by mi mohlo ublížiť!" zavrčal naňho nepríjemne.
,, Tá neškodná žena, ako si ju nazval, je skurvená policajtka z DEA! Preto toľko trvalo zistiť o nej informácie. Navyše, tá ženská dostala do basy Ricaldeho! Tak sa kurva spamätaj z tej presexovanej noci a začni rozmýšľať hlavou nie vtákom! " zavrčal a Mason naňho šokovane pozeral.
VOUS LISEZ
Chyba
ActionSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...