Pravda

440 14 2
                                    

Fletcher naskočil do auta a rozmýšľal, kam svoju sestru zobrať, aby sa mohli v pokoji porozprávať. Jeho dom by nebol úplne vhodný. Mama s otcom a tetou tam stále sliedia. Ešte by mu chýbalo, aby sa oni dozvedeli, čo vlastne robí. To by ešte len bola katastrofa. Celý život ich ťahá za nos.

,,Kam to kurva ideš? Tadiaľto sa ku nám nedostaneme." zavrčala stále nahnevaná Ronnie. Úplne jej zničil jej dnešné plány. Chcela s Masonom prežiť pekné poobedie. Tak ako zvykli.  S ním zlé poobedie neexistovalo.

,,My dvaja, sestrička, sa musíme vážne porozprávať." vyslovil Fletcher relatívne pokojne, teda aspoň naoko, a v hlave mu hrali všetky možné scenáre spojené s Masonom a Ronnie. Ani jeden sa mu nepáčil. Mason nemá právo dotýkať sa jeho sestry! Ak zistí, že to, čo si myslí je pravda, Mason skončí zle. Celý život mu prizvukoval, že jeho sestra je preňho nedosiahnuteľná rovnako ako hviezdy na oblohe. Očividne nebol dosť dôrazný.

,,O čom sa so mnou chceš baviť? Chceš mi povedať, čo je pre Masona a pre teba také dôležité, že nemôžete prijať návštevu rodiny? Alebo s čím takým tajným robíte? Pretože, prepáč mi to, ale na to, aby som vám verila, že robíte len s whisky by som musela mať oveľa menšie IQ." Ronnie pochopila, že je zle a práve preto prešla do útoku. Tušila, že Fletcher niečo vie a bola odhodlaná celú túto situáciu zahrať do outu. Mason je pre ňu príliš dôležitý, aby dovolila svojmu bratovi zničiť všetko, čo sa jej podarilo tak ťažko získať.

,,Netuším o čom rozprávaš!" vyslovil pokojne Fletcher a zaparkoval kúsok za mestom. Tu sa môžu pokojne porozprávať.

Obaja vystúpili z auta a postavili sa čelom k sebe. Boli súrodenci, tvrdohlaví súrodenci. Tu nešlo o to, kto z koho skôr vytiahne pravdu, tu išlo o to, kto koho skôr zlomí alebo zaženie do kúta. Obaja boli odhodlaní.

,,Chceš mi povedať, že majiteľ fabriky, ktorá vyrába len whisky potrebuje takú ochranku? Usporadúva oslavy, na ktorých polovicu pozvaných tvoria muži so zbraňami? Viem o čom hovorím, niekoľkým som zbraň vyberala spoza opasku, keď sme mierili do postele." víťazoslávne sa usmiala a čakala, čo jej braček vypotí. Popravde netušila, čo jej brat v skutočnosti s Masonom robí, ale vždy vedela, že to nemôže byť legálne. Pre vlastnú bezpečnosť sa do toho nikdy nemiešala.

,,Ani ja, ani Mason nemôžeme za to že, naši klienti sú nebezpeční. My dvaja zbrane nenosíme a ani ich nepotrebujeme. Vieš, že ani jeden z nás nie je schopný zabiť alebo ublížiť. Masonov biznis zarába ročne niekoľko desiatok miliónov a sú ľudia, ktorí by sa ho radi zbavili. Práve preto potrebuje mať schopnú ochranku." Ronnie sa podarilo Fletchera na chvíľu zmiasť a odvrátiť jeho pozornosť od toho, čo v skutočnosti chcel vedieť.

Fletcher ale túto jej hru rýchlo prekukol. 

Na mňa nemáš, sestrička! V mysli sa zasmial.

,,Mňa ale zaujíma iná vec! Odkedy ste s Masonom tak za dobre, že tam chodíš niekoľko krát za týždeň? A niečo, čo ma zaujíma trochu viac, čo tam spolu robíte?" zamračil sa na ňu a sledoval jej tvár. Domnieval sa, že podľa mimiky jej tváre zistí pravdu, no Ronnie bola prefíkanejšia než si myslel. Dokázala klamať celým svojim telom.

Schuti sa mu vysmiala do tváre.

,,Čo by sme tam podľa teba robili?" zdvihla pobavene obočia a Fletcher sa ešte viac zamračil.

,,Mám jednu celkom detailnú predstavu a prisahám ti, že ak je pravdivá, tak Mason nedopadne dobre!" 

,,Nespávame spolu! Viem, že na to myslíš, ale máš pocit, že by bol Mason schopný podviesť našu sesterničku so mnou? Vyrastali sme spolu, preboha!" vyslovila vysmievajúc sa mu do tváre a dávala si pozor, aby jej tvár neprezrádzala viac, než by mala.

,,To mi povedz ty! Viem, že sa ti páčil odkedy som sa s ním začal baviť. Zviedla si ho alebo on teba?" opýtal sa jej a ona sa zamračila. Nemôže dovoliť, aby si to Fletcher myslel.

,,Koľkokrát ti mám povedať, že s ním nespím?" zakričala naňho, aby dodala dôraz svojim lživým slovám.

,,Tak prečo si uňho toľko? Mám ti uveriť, že tam spolu hráte karty?"

,,Ver čomu chceš, Fletcher! Ja som ti svoju pravdu povedala! Nespím s tvojím kamarátom!" vzdala sa Ronnie a otočila sa na odchod. Bola odhodlaná prejsť domov hoci aj peši, keďže jej brat si nedal povedať.

Nečakala a ani si hneď neuvedomila špinavý ťah svojho brata. Fletcher sa natiahol a čo najladnejšie jej ukradol zo zadného vačku riflí telefón. Keď to zbadala, priskočila k nemu a snažila sa vytrhnúť mu mobil z ruky. Chvíľu spolu bojovali, ale Ronnie nebola dosť rýchla.

Bolo neskoro. Už si čítal jej konverzáciu s Masonom. A neboli to práve úplne nevinné správy.

,,Ja ho zajebem!" zavrčal rozzúrene, hodil po nej telefón a naskočil do auta. Ronnie sa nestihla ani poriadne nadýchnuť a bratovo auto mizlo nechávajúc za sebou len rozprášený piesok.

,,Kurva!" zanadávala Ronnie a rýchlo vytočila Masonove číslo. Nezdvíhal. Ronnie si povzdychla a modlila sa, nech to všetci traja prežijú v zdraví. Spoliehala sa na ich dlhoročné priateľstvo, hoci... Masona to nezaujímalo, keď boli spolu v posteli.

*******V Masonovom dome hneď po rozhovore s Fletcherom********

Mason si práve sadol do svojej kancelárie, aby si mohol preštudovať tie papiere. Veľa v nich napísané nebolo. Ale to čo bolo, ho znepokojovalo. Vnútri duše vedel presne, čo mal hneď urobiť, ale on to nechcel. Niečo ho zastavilo. Niečo ho nútilo urobiť presný opak.

So Savannah sa nemal nikdy zapliesť. Prečo bol taký blbý? Len ho to priviedlo do väčších a väčších sračiek. 

Mobil na stole mu zazvonil a keď zapol obrazovku, veľmi sa začudoval. Prichádzal mu videohovor, ktorý mobil nevedel identifikovať od koho je. 

Mason sa zamračil, ale hovor prijal. Nemá čo stratiť, nie?

Avšak keď sa mu na kamere zjavila osoba, ktorá mu volala, takmer nahlas škaredo zanadával.

,,Rád ťa po dlhej dobe vidím, Mason." uškrnul sa naňho sám veľký Ricalde zo svojej cely.

Ak si Mason dovtedy myslel, že situácia je zlá, v tejto chvíli zmenil názor.

ChybaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora