Čo tak dohoda?

409 15 2
                                    

Savannah strávila sama v tej izbe niekoľko dní, keďže sa chlapi dohodli, že ju nechajú zmeniť názor dobrovoľne-nasilu. Izolovali ju a to je najlepší spôsob, akým ju mohli priviesť k rozumu. Nevidela nikoho okrem jednej milo vyzerajúcej domácej, ktorá jej nosila každý deň jedlo, ale neprehovorila na ňu ani jedno slovo. Mala prísny zákaz. Savannah začínala byť pomaly ale isto zúfalá. Aj pohyb mala obmedzený na 30 metrov štvorcových izby plus kúpeľne. Hľadala cestu von. Ani neviete ako zúfalo, no k nijakej ceste sa nedostala. okná boli zvonku zamrežované, kľučky vypáčené. Skúšala dokonca aj stoličkou okno rozbiť, ale nikam to neviedlo. Sklo bolo tvrdené tak, aby odolalo aj guľke. Bola to predsa pevnosť mocného mafiána. Mala s niekoľkými vo svojom živote dočinenia, ale stále si niekedy dovolila prepadnúť naivite.

Mason sa zatiaľ ničím nestresoval. Všetko, čo si zaumienil, vždy dosiahol. Dva dni trvalo Adalyn než začala svoju dcéru hľadať. Myslela si, že len trucuje, no potom sa jej to prestalo páčiť.  Trvalo to už príliš dlho. Fletcher bol doma a snažil sa tam upokojiť situáciu. Darilo sa mu to, no nakoniec Adalyn predsa len zavolala na jej telefón, ktorý mal vo svojich pazúroch Mason. S pokojom Angličana jej zdvihol a bez mihnutia oka sa tváril ako s ňou Savannah nechce hovoriť, ale je s ním v poriadku. Dokonca ju začal aj utešovať. Keby to videla Savannah, zúrila by. No to robila aj teraz, keď bola v kompletnej izolácií pár izieb od neho. Jej mama uverila. Nemala dôvod podozrievať tak milého mladého muža. Masonovi celý vývoj situácie hral do kariet. A predsa len Adalyn si dcéru poznala. Odmalička bola veľmi urážlivá. Povedala si, že jej dá ešte týždeň a potom ju domov dotiahne hoci aj za vlasy.

Po týždni Mason s arogantným výrazom zavítal u Savannah v izbe a jej oči sa doňho tak zapichli, že ak by mali tú schopnosť, zabili by ho na niekoľko spôsobov. Mason si to ale užíval. Ak by boli veci v jeho živote jednoduché, bolo by to nudné.

,,Čo chceš?" zavrčala naňho nespokojne. Po toľkom čase, čo strávila sama, chcela vidieť sebe milšiu tvár.

,,Ak by si dovolila, nachádzam sa vo svojom dome, a tu si môžem robiť čo ma len napadne. A navštíviť ťa ako môjho čestného hosťa patrí medzi moje práva a povinnosti." vysmieval sa jej do ksichtu.

,,Tak veľmi ťa nenávidím!" zavrčala naňho, hoci pred pár dňami ich spájala fyzická túžba.

,,Mne sa stále páčiš, Van. Ale téma nenávisti a vášne teraz nie je aktuálna. Chcem vedieť aká je tvoja odpoveď. Pomôžeš nám?" prešiel k veci.

,, Chcem vedieť, čo tým chceš dosiahnuť? Ako ti pomôže moja výpoveď, moje svedectvo?" 

Sama nevedela, čo má robiť ani ako reagovať. Mamu stratiť nemohla, ale zároveň si stále namýšľala, že len blafujú. Že proti mame nič neurobia. Preboha veď to je aj Fletcherova rodina! Jeho teta! Ale v živote stretla toľko bastardov, že si nechcela robiť nádeje. Ľudia sú vo svojom vnútri poväčšine skazení a odporní.

,,Tvoj kamarát alebo čo to bolo mi vyfúkol jeden veľký obchod. Ja chcem svoju pomstu a svoje peniaze. Rozšírenie vplyvu, ak mi rozumieš." milo sa na ňu usmieval. Chcel ju na svojej strane, aj keď na to musel použiť vyhrážky. Je cenným spojencom a nebezpečným nepriateľom.

,,Ak by som vám prezradila, čo viem, čo urobíš? Uvedomuješ si, že je v base a jeho moc je tým oslabená? Môžeš získať jeho územie a vplyv takpovediac vojensky. To dobre vieš." odporučila mu policajtka. 

,, Chcem poznať jeho slabosti a podľa toho s ním naložím. Chcem vedieť, prečo sa ťa tak veľmi chce zbaviť. Ale najskôr by som sa rád dozvedel, ako si sa k tomu dostala. Neverím, že ťa len tak napadlo pridať sa k DEA. Si múdra žena a určite si vedela, čo to obnáša."

,,Chcem dohodu, Mason! Chcem slovo bossa, ktorý si stojí za svojím." rozhodla sa napokon

,,Akú dohodu?" zaujalo ho to. Znamenalo to totiž zmenu jej postoja.

,,Poviem ti čo chceš vedieť, s tými informáciami naložíš ako len chceš, a necháš ma odísť. Zmiznem do 24 hodín aj s mamou a my sa nikdy neuvidíme. Máš moje slovo, že moje ústa zostanú zatvorené a ja nikomu nepoviem o tebe nič. Mojou povinnosťou je dostaviť sa živá na súd a ja nemienim zomrieť skôr, ako tento svoj osud naplním. To je moja misia na tomto svete."

,,Páči sa mi, že si dostala rozum." usmial sa a nastavil jej ruku.

,,Prisaháš na život Fletchera, že dohodu dodržíš?" opýtala sa ho smrteľne vážne.

,,Na život koho len chceš! Povieš mi, čo chcem, a môžeš zmiznúť, kam ti len srdce piští." povedal jej a ona sa až vtedy chytila jeho ruky. 

,,Zabi toho bastarda, ak na to budeš mať šancu!" vyslovila svoje prianie a Mason sa zasmial.

,,Nie si len taká obyčajná policajtka. To som v tebe videl hneď, ako som ťa zbadal. Môj policajný radar ma tentokrát zradil." obaja sa zasmiali.

,,Aj môj radar na bastardov zlyhal na plnej čiare."

Mason sa usmial a pohladil ju po tvári. Stále voči nej pociťoval istý druh túžby. 

,,Možno to nebolo zlyhanie, možno to bola vášeň." chcel ju náruživo pobozkať, ale ona sa vzdialila od neho a oprela sa o stenu.

,,Je to len obchod, Mason! Tak sa konečne začni správať ako obchodník, za ktorého som ťa mala! Naše sexuálne zážitky sa skončili v momente, keď som zistila kto kurva si. "

,,Už ťa ku mne nič nepriťahuje?" opýtal sa jej na rovinu.

,,Si pekný chlap a si si toho vedomý. Ale ja som s mafiánmi vo svojej posteli skončila. Takže si len podajme ruky a uzatvorme tento obchod ako ďalšiu bezcennú transakciu." povedala a nastavila mu pevnú ruku.

Mason sa uškrnul, ale pristúpil na jej návrh. Ich cesty sa o pár hodín navždy rozdelia. Nie je vhodné to ešte viac komplikovať.

ChybaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang