Plán

576 17 2
                                    

Savannah so smiechom vošla dovnútra. Colin ju bavil, Mason uspokojil. Čo viac si želať? Tam však nečakala svoju mamu, tetu a uja ako na ňu čakajú. Myslela si, že ešte budú spať.

,, Si v poriadku, Savannah? "rozbehla sa k nej mama a kontrolovala ju očami. Dôverovala jej, ale materinský strach jej nedovoloval byť pokojnou.

,, Samozrejme, mami. Veď som ti písala, nech ma nečakáš." pokojne sa na ňu usmiala. Bola veľká flegmatička, a to na nej Corbina rozčuľovalo.

,, Mohla si aspoň mame napísať, kde prespíš alebo aspoň, že si s Fletcherom." vybehol po nej.

,, Prepáč, Corbin, ale toto je záležitosť len medzi mnou a mojou mamou. Vždy sme boli len my dve! Ja a moja mama. My si poradíme, nemusíš sa strachovať." povedala ostrejšie, než to mala v pláne.

,, Savannah, ja s tvojím ujom vám nechceme narušiť váš vzťah. Ide len o to, že tvoja mama bola od rána nervózna a bolo by od teba ohľaduplné, ak by si jej nabudúce dala vedieť." ozvala sa Erin.

Savannah sa zhlboka nadýchla, hryzla si do jazyka. Neznášala sa podriadovať, no snažila sa ostať v role slušnej a milej dcérenky, ktorá si nevie otvoriť hubu. Bolo to pre ňu náročné.

,, Prepáčte, máte pravdu. Bola som s Fletcherom, mohla som to napísať mame." povedala a priateľsky sa usmiala. Po tomto incidente mamu rýchlo zatiahla do svojej izby. Nemala chuť sa s nimi hádať.

,, Bola si s nejakým chlapcom?" opýtala sa jej mama, ktorá sa zdala byť zrazu v pohode. Niekedy bola dobrou herečkou, často sa to nedalo rozoznať.

,, Ak do toho počítaš aj Fletchera, tak áno bola." zasmiala sa, no jej mama sa nedala odradiť. Vstala a privoňala si k jej vlasom.

,,Takže odkedy používaš mužské voňavky?" opýtala sa jej s víťazným úškrnom. Dostala ju.

,, Vieš, že v poslednej dobe sa mi veľmi zapáčili? "robila si z toho srandu, aj keď to čiastočne bola pravda. Stále zo seba cítila Masona a jeho vôňa sa jej veľmi páčila. No ani Colin nemal zlú kolínsku.

Možno by si niekto o nej mohol myslieť, že sa správa ako štetka, no to o nej nič nevie. Rok žila prakticky ako vo väzení a teraz sa zo všetkých tých zážitkov potrebovala dostať.

,, Savannah, kto je ten muž? " prižmúrila na ňu mama oči. Tešila sa, že si niekoho konečne možno našla.

,, Nikto zaujímavý, mami." povedala jej s úsmevom a objala ju okolo pása. Nemala chuť vysvetľovať svojej matke, že si našla dve obete v priebehu jednej noci. Asi by to nepochopila.

***

Mason medzitým rozmýšľal, ako so všetkými tými informáciami najlepšie naloží.

Vedel, že podpory od Fletchera sa nedočká, no v hlave sa mu rysoval plán.

,, Mason? Už si vychladol z tejto noci?" objavila sa pri ňom Ronnie s úsmevom.

,, Kto bola tá šťastná túto noc? Fletcher vyzeral byť nahnevaný. Čo si mu prebral babu? " opýtala sa nevinne. Nevedela o ničom. O mafii, o sesternici. Žila si vo vlastnej bubline s dokonalou rodinou.

,, Bola to tvoja sesternica. "odpovedal jej stroho, hoci riskoval aj jej hnev. Mal ju rád ako malú sestru, hoci ona by prijala niečo viac.

Práve preto ju po tejto informácií pichol tŕň žiarlivosti. Tá malá mrcha jej za jednu skurvenú noc ukradla to, čo ona chcela už dávno. To, čo sa jej zatiaľ nepodarilo získať. Bola typickou ženou a práve preto takýto druh podvodu neznášala.

,, Tej malej mrche sa za jednu noc podarilo všetko. Už sa bojím ako to bude vyzerať, keď tu bude týždeň. Dúfam, že si ju potom aspoň odkopol a zrazil jej ten jej vysoký hrebienok. " v duchu veľmi dúfala v kladnú odpoveď. Keď už nič iné.

,, Vlastne mi ona povedala, že vie ako sa už nikdy nestretneme, takže mám preskočiť formality." zasmial sa pri tej spomienke. Každopádne bolo na tej ženskej niečo divné. To videli obaja.

,, Je nejaká divná. "poznamenala Ronnie sama pre seba. Nechápala jej správanie, keď dostala do postele takého chlapa.

,, Je zvláštna a to ma na nej zaujalo." usmial sa Mason hovoriac len polovičnú pravdu.

,, Čo máš v pláne? Dúfam, že ju nechceš znovu vyhľadať. "zamračila sa. Ten tŕň žiarlivosti opäť zaútočil.

,, Presne to mám v pláne, Ronnie. Chcem o tej žene zistiť viac." usmiala sa a napil sa z jantárovej tekutiny v jeho ruke.

,, Mohol si mi prezradiť, že sa pred chlapom stačí hrať na zaujímavú, aby po mne skákali." zafrflala otrávene, no Mason ju už nevnímal. V duchu domýšľal svoj dokonalý plán dokonca.

Ronnie od neho nahnevane odišla a hneď na to k nemu prišiel už vychladnutý Fletcher. Chcel sa s ním rozumne porozprávať, keď sa to teda bude dať.

,, Mason? Už si vytriezvel z toho delíria? "opýtal sa ho hneď, ako vošiel do kancelárie.

,, Nie je to delírium! Hovorí sa tomu plán." odpovedal mu rozvážne.

,, Tak mi predveď ten tvoj majstrovský plán! Som zvedavý či z neho spadnem na zadok."

,, Začnem si s ňou." povedal jednoducho a do Fletchera vletela chuť rozbiť mu hubu. VÔBEC, ale že vôbec nedával pozor na to, čo mu hovoril predtým. Alebo len nechcel.

,, Nechaj ma dohovoriť skôr, než mi začneš nadávať. Začnem si s ňou a potom z nej vytiahnem všetko, čo vie o Ricaldem a o jeho prípade. Podľa toho uvidíme, čo chceme použiť. Som sj istý, že sa mi zverí, keď mi bude absolútne dôverovať. Aj keď to bude možno trvať dlhšie. "povedal mu Mason lietajúc nad zemou. Neuvedomil sj ako nereálne to znie.

,, Mason, je to skurvená tajná agentka! Čo si vôbec myslíš? Že keď sa na ňu pekne pozrieš, pár krát zažmurkáš a urobíš ju, hneď zo seba začne sypať svoj životopis? Pre niečo sa to volá TAJNÁ!"zavrčal, no Masona sa nedalo presvedčiť.

,, Hovor si čo chceš! Ja urobím čo chcem ja! A ver mi, že mi za tento môj nápad ešte aj skurvene veľmi poďakuješ!" povedal mu.

Fletcher si len sám pre seba záporne zakýval hlavou. Toto nedopadne dobre. No modlil sa, aby mal Mason nakoniec pravdu.

ChybaWhere stories live. Discover now