Na ďalšie ráno sa zobudili veľmi skoro. Veľa toho vlastne nenaspali. Oboch trápili udalosti z predošlého dňa, navyše si museli užiť poslednú spoločnú noc.
Ráno bolo veľmi tiché. Obaja vedeli, že tieto dni budú pre nich najťažšie na dlhú dobu.
Spoločne sa osprchovali, obliekli do špinavého oblečenia postriekaného krvou a vyrazili do nemocnice. Cole písal Savannah, že tam leží Ronnie v dosť zlom stave. Savannah musela ísť aj do márnice vyriešiť nejaké papiere ohľadom úmrtia jej mamy, hlavne jej pohreb. Tiež sa musí stretnúť so šéfom DEA. Ten by jej mal vysvetliť ako budú pokračovať. Mason sa pokúsi upokojiť Fletchera, čo určite nebude také jednoduché.
Savannah zaparkovala pred nemocnicou. Od rána sa spolu vôbec nerozprávali, len sa občas chytili za ruky alebo pobozkali. Chuť rozprávať nemali.
Savannah ťažilo to, čo spôsobila. Fletcher bude určite na dne, a to len vďaka nej. Toto si asi nikdy neodpustí. Za jej nemúdre rozhodnutia trpelo príliš veľa ľudí.
Vstúpili do nemocnice a milá sestrička ich nasmerovala priamo k Fletcherovi. O zdravotnom stave Ronnie nič nepovedala.
Fletcher sedel na chodbe a hlavu mal v dlaniach. Ramená mal napäté a vyzeral naozaj zúfalo. Savannah chytila Masona za rameno a hlavou ukázala na Fletchera. Mason chápal, o čo jej ide, a preto len prikývol.
,, Fletcher? " pristúpil k nemu Mason. Menovaný sa, na prekvapenie Masona, postavil a svojho najlepšieho priateľa objal. V očiach mal slzy.
,, Ako je na tom Ronnie?"
,, Zle. Postrelili ju, keď sa spustila streľba. Nepozorovane sa mi podarilo ju odtiaľ dostať, ale nikto nevie, či to prežije... A hentá čo tu robí?!" zapichol svoj pohľad do Savannah.
,, Prišla som sa ti len ospravedlniť. Viem, že toto všetko je moja chyba a je mi to ľúto. " šepla Van. Rozplakať sa si nemohla dovoliť. Slabú chvíľku mohla mať včera. Dnes už musí byť len a len silná.
Fletcher mal chuť sa do nej pustiť, no prišiel doktor. Všetci traja k nemu pribehli.
,,Ako je na tom moja sestra?" Fletcher vyslovil otázku, no odpovede sa v tej chvíli bál viac než čerta.
,, Je mi to ľúto. Nedalo sa urobiť nič viac. Nezvládla noc. Mala masívne vnútorné krvácanie, ktoré sme nedokázali zastaviť. Úprimnú sústrasť." sklopil doktor oči a rýchlo sa vzdialil. Fletcher viac nedokázal stáť na nohách. Mason ho zachytil a snažil sa utešiť svojho najlepšieho priateľa. Hoci to bolo takmer nemožné.
,,Choď!" naznačil perami Mason Savannah. Bol si vedomý, že Fletcher môže ľahko obrátiť svoju bolesť a zlosť proti nej. To by len a len zhoršilo už aj tak zlú situáciu.
Mali dohodu. Mason vyrieši, čo potrebuje s Fletcherom a potom sa stretnú. Savannah to zatiaľ bude musieť pred DEA nejako uhrať. Poslednú časť svojho plánu už musí zvládnuť. Hocijako. Aj keby sa mala za finálnu čiaru doplaziť ako posledná chudera.
Van dlho neváhala. Nasadla do svojho auta a o chvíľu parkovala pred najbližším obchodným centrom. Potrebovala si kúpiť niečo na prezlečenie. Pred DEA a do márnice nemohla prísť v krvavých a deravých veciach.
Predavačky sa na ňu pozerali všelijako, ale predali jej oblečenie bez reptania.
Ďalšiu zastávku mala v jednej z budov patriacich DEA. Musela sa stretnúť s Colom a zistiť, ako to bude teraz prebiehať. Túžila vedieť, či budú Ricaldeho aj s Masonom súdiť tu alebo vo Washingtone.
Keď vošla dnu, otáčali sa za ňou takmer všetky hlavy. Ľutovali ju, pretože už dávno vedeli, čo sa v noci stalo a že jednou z obetí bola práve jej mama. Savannah si dokázala udržať neutrálnu masku, hoci chcela na všetkých zvresknúť, nech sa starajú do svojich vecí. Takmer to aj urobila.
Nakoniec si však zobrala z vešiaka bundu s nápisom DEA a vyrazila do kancelárie tunajšieho šéfa. Tušila, že tam nájde aj Cola.
,, Dobrý deň! " slušne sa pozdravila, keď vošla bez zaklopania dovnútra.
,, Dobrý deň! " odzdravili ju jednohlasne muži. Tušila správne. V miestnosti sedel ako Cole, tak aj tunajší šéf. Na stole mal napísané meno Liam.
,, Colar, je mi ľúto vašej včerajšej straty. Mohli ste si zobrať deň voľna. " prehovoril bez toho, aby sa na ňu poriadne pozrel. Títo ľudia city ukázať nemohli.
,, Nepotrebujem vašu ľútosť." vyslovila bez emócií, ,, Potrebujem vedieť, čo bude s tým chlapom!" snažila sa rozprávať vyrovnane, aby ju neobvinili, že sa správa hystericky, ale jej vlastný hlas ju nakoniec zradil.
,, Ricalde bude súdený vo Washingtone. Počul som, že sa váš kapitán dostal z nemocnice. Určite bude pre vás všetkých česť dostať ho zase do väzenia s pridanými zločinmi." usmial sa Liam. V očiach mal pohľad riadnej šelmy. Musel byť dobrým šéfom, to Savannah dokázala povedať.
,, Čo sa týka Masona ten bude súdený tu. Patrí pod našu jurisdikciu. Pôjde však s vami. Musí svedčiť ohľadne objednávky vášho únosu a vraždy. Po súde bude prevezený do miestnej väznice. Cole mi práve povedal, že už je zadržaný. Vybavte si všetko potrebné na prenos tela vašej matky do Washingtonu alebo do Los Angeles. Odlietate odtiaľto o štvrtej poobede. " vysvetlil im dnešný plán. Savannah nemihla ani okom, keď jej rozprával o osude Masona. Vedela, že toto nastane.
Doriešili nejaké detaily odletu a Savannah sa ospravedlnila. Ani nie o pol hodinu zastavila auto pred márnicou. Musela ísť vybaviť papiere ohľadom prevozu a rozhodnúť, ako bude jej mama pochovaná. Chlap sa jej pýtal, či chce mamu vidieť, no ona to rázne odmietla. Nebola si istá, či by to niekedy rozchodila. To, čo sa stalo včera jej stačilo.
Podpísala nejaké papiere a vyrazila po Masona. Musela ho odviezť do väznice skôr, ako niekto zistí, že sa od včera motá voľne po vonku.
Keď zaparkovala, stál pred nemocnicou. Vystúpila z auta a vypýtala si od neho cigaretu, keďže práve fajčil. Pripálil jej a obaja sa opreli o auto.
,, Ako to išlo s Fletcherom? " opýtala sa po dlhšom tichu.
,, Všetko vybavené. Zmizol aj s rodičmi. Urobí tak, ako sme to naplánovali."
,, Nebude robiť problémy? " opýtala sa. Obaja hľadeli pred seba. Ani jeden nevedel prečo, ale nemali dosť odvahy hľadieť si do očí.
,, Urobí to, hoci mal svoje pochybnosti. Musel som mu niečo odprisahať. " šepol.
,, Čo?"
,, Že ťa zabijem. " vyslovil a zahľadel sa na ňu. Ona sa len pousmiala.
,, Do toho! Hneď po súde do toho!" vyzvala ho s polovičným úsmevom.
,, Po súde budeme mať väčšie problémy, než je tvoja smrť. " Savannah bez slova prikývla.
,, Budú ťa súdiť tu. Hneď ako odsvedčíš na súde vo Washingtone ťa sem naspäť prevezú."
,, To je len dobre. Je len dobre, že budeme ďaleko od seba." povzdychol si.
,, Máš pravdu. Bude to len dobre. Zvládneme to! " usmiala sa, keď sa postavil pred ňu a vášnivo ju pobozkal.
Ostávali mu posledné minúty na čerstvom vzduchu a nemienil ich premárniť
Pekné sviatky Vám všetkým prajem! 😁😁☃️☃️🎄🎄🎉🎉
Verím, že ste si tohtoročné sviatky po náročnom roku užili a pod stromčekom ste si našli to, čo ste chceli! 😊😊🎁🎁
Hlásim sa po dlhšej dobe s jednou z posledných častí. Verím, že si koniec všetci užijeme! 🤩🤩🤩💕💕💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Chyba
AksiSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...