Strach dokáže ovládať

315 11 6
                                    

Savannah vytrhla Masonovi telefón z ruky. Nedokázala toho kokota ďalej počúvať.

,,Kam mám prísť?" opýtala sa priamo. Mala na jazyku prosbu, aby nechal jej mamu tak, ale to urobiť nemohla. Urobil by presný opak a ešte by ju aj vysmial. Takú radosť mu urobiť nemohla. Nie jemu. 

,,Také ľahké to nebude, miláčik. Ozvem sa čoskoro. Zatiaľ si predstavujte, ako veľmi ubližujem vašim milovaným. A nech tie predstavy majú šťavu! Rád som ťa počul, kurvička moja." Ricalde sa odporne začal smiať a zložil telefón. 

Mason zachytil Savannah za pažu, aby nespadla z nôh. Nemala od toho ďaleko. Z tváre sa jej stratila všetka krv, rovnako ako ďalším ľuďom v miestnosti. Videla ako sa správa ku svojim väzňom. Akú bolesť im dokáže spôsobiť. Nebála sa ale len o svoju mamu. Bála sa aj o Ronnie. Nikdy ju nemala rada, ale bola mladá a pekná. Tej môže Ricalde spôsobiť traumu do konca života. Možno horšiu ako smrť.

Nebola jediná na pokraji zrútenia. Rodičia Fletchera hlasno plakali a objímali sa. Pomaly spracovávali to, čo sa v ich životoch dialo. Fletcher niečo kričal na Masona, no Savannah nebola schopná vnímať vývin tejto situácie. Prišlo jej zle. Vytrhla svoju pažu z Masonovho zovretia a rozbehla sa pred dom. Musela si premyslieť ďalší strategický postup ako správna policajtka. Ricalde nemôže dosiahnuť svoje. Nie po tom ako sa natrápila s ním!

Savannah vyšla z miestnosti a nikto ju nenasledoval. 

,,Ten skurvený psychopat má moju sestru len kvôli vám dvom! Ja kokot som vám pomáhal! Ak by som sa staral o svoj biznis a svoju rodinu, nemuseli sme tu byť! Nemusela by ma vlastná rodina nenávidieť!" kričal Fletcher na Masona a sám sebe si v mysli nadával. Chlap, ktorý pred ním stál mu jebal sestru a tá je kvôli nim v smrteľnom nebezpečenstve. Mal sa na nich vydrbať.

,,Teraz nie je čas na hystériu! Viem, že som to dojebal a nikdy som k nám nemal priviesť Savannah, ale už sa to nedá zvrátiť. Teraz musíme získať späť tvoju sestru a mamu Savannah.  Upokoj si rodinu! Idem zistiť či Savannah neurobila nejaké bláznovstvo. Sme silní, len musíme držať spolu!" Mason mal v tej chvíli najčistejšiu hlavu, pretože sa nejednalo o jeho rodinu, hoci mal obe ženy rád. Nepripúšťal si, že by ich nezískali späť.

,,Van?" oslovil jemne Savannah, keď vyšiel von.

,,Chce mňa, kľudne sa mu vydám, len nech nechá moju mamu a Ronnie." šepla vyčerpane.

,,No tak, Savannah! Premýšľaj! Poznáš ho najlepšie z nás všetkých. Ak by si sa aj vydala, mamu by ti zabil pred očami, aby ťa potrestal za zradu. Navyše teraz nie si jeho jediný cieľ. Zistil, že v tom idem s tebou, čo znamená, že chce aj moju hlavu. " prehováral jej do duše, aby dostala rozum.

,,Viem, že máš pravdu. Ale toto nemôže skončiť dobre."

,,Videla si veľa jeho akcií, premýšľaj ako vždy pokračoval! Akú stratégiu používa?" pýtal sa jej Mason, aby ju donútil zamyslieť sa. Strach dokáže ľudí ovládať, ale dá sa s ním bojovať.

,,Nechá svoju obeť stratiť hlavu, zošalieť od strachu." prehovorila Savannah.

,,Presne to práve robí. Chce sa nám všetkým dostať do hlavy, to mu nesmieme dovoliť! Čo urobí potom?" Mason sa ju svojimi otázkami snažil naviesť na správnu cestu - na cestu ich víťazstva.

,,Keď všetci stratia nádej, udrie. V plnej sile tak, že sa jeho obeť nemá ako brániť. Prepadne ju v momente, keď si bude myslieť, že je stratená, a vtedy sa stratí navždy." dokončila svoju myšlienku a pozrela na Masona. Už chápala, kam týmto smeruje.

,,Musíme použiť jeho stratégiu proti nemu. Nech si myslí, že má vyhraté a potom udrieme my. Poď so mnou dnu, niečo ma napadlo!" chytil Mason Savannah za ruku a vtiahol ju späť do domu.

,,Fletcher máš tu ten svoj zázračný počítač?" prehovoril, keď vošli dnu. 

,,Mám."

,,Nabúraj sa do policajnej databázy. Po Ricaldem už museli vyhlásiť celoštátne pátranie, takže je pravdepodobné, že jeho zložka putuje z databázy do databázy. Zistíme, či niekto nenahlásil, kde ho videli naposledy, poprípade či niekto niečo nevyhodil do vzduchu." rozkázal Mason a Fletcher začal konať.  Už bol pokojnejší.

Savannah sa zahľadela na rodičov Ronnie a Fletchera. Kým sa Mason bavil s Fletcherom, ona prišla k nim.

,,Pracovala som pre DEA, som policajtka. Prenasleduje ma chlap, ktorého som dostala do basy. Verte mi, že urobím všetko, aby sa vaša dcéra sem vrátila živá a zdravá, rovnako ako moja mama." Savannah mala pocit, že im dlhuje nejaké vysvetlenie, hoci veľmi skrátené.

,,Neverím, akých ľudí sme si to pustili do rodiny! Ak by som vedela k čomu s Masonom patríte, nikdy by som vám neotvorila dvere na mojom dome!" zavrčala Erin, teta Savannah. Tá jej nemohla nič vyčítať. Z istej strany ju chápala. Už vrátenie sa k mame bol sprostý nápad. Nikoho z tejto miestnosti do svojho sveta a života nemala zaťahovať.

Savannah len prikývla, nemalo cenu hádať sa s nimi, hlavne keď mali pravdu, a vydala sa na druhú stranu miestnosti ku chalanom.

,,Našli ste niečo?" opýtala sa a pocítila istý druh nostalgie. Bolo to dávno, keď sa svojho tímu denne pýtala toto isté.

,,Ricalde bol v nejakom tmavom priestore, keď sme spolu volali. Museli ho brať niekde v kufri. Myslíš si, že z tých ľudí, ktorí pracovali na prípade môže byť jedna krysa?" opýtal sa Mason a Savannah začala premýšľať. Popravde jediný človek, ktorému verila na sto percent bol šéf a Cole.

,,Neviem, polovicu ľudí sa pokúsil vyhodiť do vzduchu. Nemyslím si, že by niekto z nich pracoval preňho. Ale mohol niekoho podplatiť vo väznici. Určite tam mal nadštandardné služby."

,,Fletcher, pozri si na mape všetky opustené sklady v okolí mesta. Pošlem chlapov, aby skontrolovali všetky potencionálne miesta, kde by mohol ten bastard držať Ronnie a tvoju mamu. Nerád to hovorím, no dnes nám zostáva len čakanie. Ricalde sa ozve. Ak chlapi nič nezistia, musíme čakať. Nájdeme ich skôr, než sa im niečo stane, dôverujte mi." usmial sa na nich Mason. Fletchera pobúchal po ramene a Savannah chytil za ruku.

Za chvíľu bude koniec a Mason skončí v base. Nemôžu sa na seba viazať. To si obaja uvedomovali. Mason jej je len dobrou oporou v tejto skurvenej a ťažkej dobe.

ChybaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum