Cole vyšiel z bytu a rozmýšľal, za kým môže ísť. Nemôže veriť nikomu z oddelenia. Ani len nadriadenému. Len tým čo robili na Ricaldeho prípade a ešte žijú. Oni mali jeho dôveru.
Ak pôjde za šéfom misie, riskuje, že sa jeho zdravotný stav zhorší. Pred dvomi dňami ho konečne prepustili z JISky. Je na tom lepšie, ale vie, že Ricalde sa môže hocikedy rozhodnúť, že to s ním skoncuje. Pred izbou preto musí mať svoju vlastnú ochranku.
Musí ísť za ním, rozhodol sa, nikomu inému nedôveruje. V tejto situácii si to nemôže dovoliť. Šéfovi sa nebude vôbec páčiť, že sa Savannah vrátila. Ešte k tomu s ďalším bastardom rovnakým ako bol Ricalde. Tá ženská nemá vkus na chlapov!
Odkedy zistil, že Ricaldeho ľudia radi manipulujú s výbušninami, prestal používať svoje auto. Radšej si volal taxík alebo išiel pešo. Dnes využil prvý spôsob. Nemohol si dovoliť nechať tých dvoch vo svojom byte pridlho.
Keď prišiel do nemocnice, doktor ho oboznámil s tým, že šéf je mimo ohrozenia. Coleovi odľahlo, ale stále sa bál, že Ricaldeho muži vyhodia do vzduchu celú nemocnicu. Bol si istý, že by mu nerobilo žiadny problém podobný rozkaz vydať.
Na chodbe sa pozdravil so svojimi ozbrojenými kolegami, ktorý strážili šéfovu izbu a vošiel dnu.
Šéf bol celý bledý, mal obviazanú hlavu a v podstate celý trup aj s ramenom. Pod očami mal veľké kruhy a vyzeral veľmi unavene. Teraz naňho zhodí bombu, ktorá ho môže v podstate aj zabiť. Nemal však na výber. Chcel, aby jeho kamarátka prežila a aby zničili Ricaldeho skôr, ako sa mu podarí ujsť z basy. Ako sa ešte niekomu stane niečo zlé. Za to všetko, čo urobil by bola vhodným trestom len smrť.
,, Šéfe? "začal opatrne Cole. On naňho otočil hlavu a slabo sa usmial. Vyzeral, že vie ledva hýbať hlavou. V tomto stave im veľmi nepomôže.
,, Čo sa deje? Čo zas spravil ten skurvysyn?" opýtal sa.
,, On nič. Teda nie úplne. Mám inú novinu. "začal opatrne Cole.
,, Choď k veci, Cole!" oslovil ho pevným hlasom. V jeho stave nemal na hry náladu.
,, Savannah je v meste. " strhol náplasť jednou vetou.
Šéfovi sa rozšírili zreničky a viditeľne vyvedený z miery sa pokúsil posadiť. Podoprel sa lakťami, ale bolesť ho donútila znovu si ľahnúť naspäť.
,, Čo tu to bláznivé dievča robí?! Jej rozkaz znel jasne! Mala zmiznúť z planéty aj so svojou mamou, pokým nebude mať Ricalde súd. Stratila rozum?!" zavrčal nahnevane.
,, To nie je všetko. Prišla aj s jedným chlapom, s Masonom z New Orleans. Je to nový cieľ našich kolegov, no nikdy sa im naňho nepodarilo nič nájsť. Prišiel s tým, ako je zaľúbený do Savannah a je ochotný sa vzdať, ak ju s tým ochráni. Avšak chce najnižší trest. Tomu chlapovi neverím ani nos medzi očami. Neverím tej historke, že nám chce pomôcť. Savannah sa chce s nami spojiť, aby sme chytili Ricaldeho ešte predtým ako ujde z basy. Nechal jej vyhodiť auto do vzduchu a podľa všetkého ju ten chlap zachránil." vysvetlil mu veci v skratke.
,, Neverím, že Savannah je taká nezodpovedná! Je naším korunným svedkom! Vystavuje seba a celý prípad nebezpečenstvu! Zaveď ma za nimi! Chcem sa s nimi porozprávať! "zvolal a Cole sa zasekol. Ten nápad sa mu vôbec nepáčil. Vonku určite boli Ricaldeho ľudia. Ľahko zistia, že sa niečo deje.
,, Ste v zlom stave! Nemôžem vás odtiaľto len tak uniesť! Ricaldemu dôjde, že sa niečo deje. " zaprotestoval Cole.
,, Zoberiete ma sanitkou. Jeho chlapi ťa stále čakajú vonku pred nemocnicou. Nikomu nebude divné, že si tu dlho, som tvoj šéf!" zvolal nahnevane. Neznášal, keď mu niekto protirečil alebo nerobil to, čo má.
Cole zostal ticho. Nemal chuť sa s ním dohadovať. Musel zariskovať.
Urobili to presne tak, ako povedal šéf. Zobrali si sanitku a so zapnutou húkačkou odišli z nemocničného pozemku. Pred bytom ho sanitári vyložili a počkali vonku. Cole ho dopravil až do svojho bytu, kde našli sedieť tých dvoch.
,, Kto ti kurva dovolil vrátiť sa sem, Savannah?! Vysvetli mi prečo si spravila hlúposť takýchto rozmerov?! Vždy som ťa považoval za inteligentnú ženu a ty spravíš toto?! " skričal na ňu hneď, ako sa zatvorili dvere.
Savannah sa ihneď vrhla do protiútoku. Mala v pláne mu poriadne vyčistiť žalúdok. Aj keď vyzeral ako vyzeral.
,, Ak by ste vy neboli neschopní, tak tu nie som! Ak by mi Cole nevolal a podľa toho ma Ricalde nevystopoval, nebola by som tu! Ak by mi nevyjebal auto do vzduchu, tiež by som tu nebola! Tak neviňte mňa za svoju neschopnosť! Ak by som si bola istá, že sa o všetko postaráte, tak tu nie som ani ja ani Mason! "
,, Nekrič na mňa, dievčatko! To je ďalší bod, ku ktorému sa chcem dostať! Ako je možné, že si zbalila ďalšieho mafiána?! Ako je možné, že je tu s tebou? Podľa toho čo viem nemala si žiadnu tajnú misiu! Tak ako ťa mohlo napadnúť, skočiť do postele ďalšiemu mafiánovi?" keď toto dopovedal, Savannah mala chuť mu jednu vlepiť. Bol to dobrý vedúci a dovolila si tvrdiť, že aj priateľ, ale keď bol nahnevaný povedal hocičo.
,, Som tu ako chlap, ktorý pozná Ricaldeho a aj jeho svet. Obchodovali sme spolu. Dovolím si tvrdiť, že dokážem odhadnúť jeho ďalší krok. Savannah a ja sme sa zaľúbili. Nemôžeme za to. Chceme byť spolu a podmienka Savannah bolo moje priznanie sa a odpykanie daného trestu. Pomôžem vám s Ricaldem a za to mi dáte najnižší trest. Je to férová dohoda. Riskujem svoj krk za vašu neschopnosť. " prilial Mason olej do ohňa.
Šéf sa chladne rozosmial.
,, Takže vy ste nám prišli pomôcť, hej? Ricalde je ako besný, snaží sa zabiť každého, kto mu stojí v ceste. Ja sám som okúsil jeho hnev! Myslíte si, že príchod jeho bývalého kamaráta a ženy, ktorá ho dostala do basy a na kolená, mu pridajú na pokoji v duši?! Bude ešte zúrivejší! "zhúkol muž na vozíku. Na svoj zdravotný stav sa dokázal poriadne rozčertiť.
,, Ricalde dal Masonovi objednávku na moju hlavu. Potrebujete nás! Nikto nevie, že sme v meste. Pomôžeme si navzájom." vyslovila rozhodne Savannah.
,,Dal mu objednávku na tvoju hlavu? To znamená, že sa o útek pokúsi v najbližších dňoch. " začudoval sa Cole. Celá situácia mu prišla podozrivá a netušil ako s ňou naložiť.
,,Presne tak a prvý kto zomrie po jeho úteku budem ja. Je schopný nás všetkých zabiť už len preto, že dýchame rovnaký vzduch ako on. Žila som s ním, viem o čom hovorím. Musíme ho zastaviť skôr, ako sa niečo stane niekomu z nás. Mason bude spolupracovať a keď toto všetko skončí dostanete do basy na pár rokov ďalšiu veľkú rybu. Myslím si, že toto je dobrá dohoda pre všetkých." vysvetlila Savannah.
,,Si si stopercentne istá, že tomuto chlapovi ide o to isté, ako nám?" opýtal sa šéf - o niečo pokojnejšie.
V podstate. Pomyslela si Savannah so smiechom
,,Áno, chce, aby som od toho chlapa mala už pokoj."
,,Dobre, sme dohodnutí. Ale upozorňujem ťa, jedna chyba a obaja skončíte v base." povedal šéf a nastavil obom ruky.
,,Dohoda." prehovorili naraz Savannah s Masonom a pozreli sa na seba.
To, čo chystajú nebude také jednoduché.
Po dlhej dobe časť, ospravedlňujem sa. Mala som rodinné problémy a posledné, na čo som myslela, bolo písanie. Verím, že to už spolu nejako dobojujeme. 💞💞💞
YOU ARE READING
Chyba
ActionSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...