Prečo?

425 16 5
                                    

,, Prečo si ju dal sledovať? "vyletel ešte v ten večer Mason na Fletchera, ktorý pokojne sedel v pracovni v jeho dome. Logicky sa to k nemu dostalo rýchlosťou svetla. Jeho ľudia k nemu boli vždy lojálni.

,, Neviem, o čom hovoríš." prehovoril Fletcher s pokojom angličana.

,,Nerob zo seba hlupáka! Sú to moji ľudia! Naozaj si si myslel, že sa to ku mne nedostane?! Vždy mi hovoria o tvojich krokoch! "zavrčal Mason. Bol nasratý. Nie len na Fletchera. Nadával si odkedy od neho odišla Ronnie. Bol debil, keď sa s ňou vyspal. V kresle, v ktorom teraz sedí jej brat. Raz na to veľmi škaredo doplatí, ale to si bohužiaľ uvedomil až teraz.

,, O kom rozprávaš?" Fletcher sa stále tváril, že sa nič nedeje. Nevedel ako by na pravdu zareagoval.

,, Nevyjebávaj so mnou! Hovorím o Savannah a ty to veľmi dobre vieš!"

,,Mal by si sa konečne upokojiť! Odkedy si s ňou začal jebávať, nedá sa s tebou baviť! Myslel som si, že sex ti nezaškodí, ale asi som sa mýlil! " zavrčal naspäť Fletcher.

,, Odpovedz mi na moju otázku, kurva!" nervozita v miestnosti stúpala. Obaja kričali.

,, Mala zbraň, okey? Za pásom mala zastrčenú zbraň a vyzerala byť celá bez seba. Nepáči sa mi to! Pochop, že sa motá okolo mojej rodiny! Potrebujem si byť istý, že im nič nehrozí. Že ich ona neohrozí! " povzdychol si Fletcher. Tá žena im prinášala len problémy. A že jeho pokrvná rodina... Rodina napiču!

,, Vysvetli mi to." Mason sa po tomto Fletcherovom výbuchu trochu upokojil a prestal kričať. Chápal to a hlavne si uvedomil, že by mal držať hubu, keďže pred pár hodinami pretiahol jeho sestru.

,, Videl som ju motať sa okolo domu. Bola nervózna, stále sa obzerala. Keď ma uvidela, mal som pocit, akoby ma začala paranoidne podozrievať. Bol som v okolí svojho domova. Nie je to nič nezvyčajné. Mohla by si to myslieť  jedine keby sa dozvedela nejakú zlú správu. "

,, Zavolaj nášmu kontaktu! Musíme zistiť či sa náhodou Ricalde nedostal von. To by všetko vysvetľovalo. A zavolaj aj tým chlapom, čo ju sledujú. Savannah na to nemôže prísť. Bude ostražitá, a toto by mohlo zruinovať moje plány. Nemôže zistiť, že má niekoho za chrbtom. "rozhodol nekompromisne Mason.

Nepáčilo sa mu to, ale jednoducho teraz nebol čas cúvnuť.

Fletcher sa postavil a začal telefonovať. Druhou rukou si pritom nalieval whiskey. Mason bol príliš zamyslený, aby ho počúval. O chvíľu mu aj tak všetko povie.

,, Dobre, ďakujem za informáciu. Ešte sa ozveme. Peniaze sú na ceste. " pousmial sa naoko pokojne a hodil telefón na stôl.

,, Tak?"

,, Ricalde zháňa zabijaka. Polícia je len partia idiotov a šašov. Zisti, li že v base má mobil, prehľadali mu celu a nič nenašli. Niekto z polície musí mať kontakt na Savannah a ak je ten človek tak hlúpy alebo naivný, že jej zavolal, aby ju varoval, tak v tomto momente sem musí letieť profesionálny zabijak. Veľmi dobre vieš, že ten tak ľahko neminie cieľ. " zhrnul celú situáciu Fletcher.

,, Kurva!" vyslovili naraz.

,, Zavolaj si chlapov na ochranu domu alebo rodičov niekam pošli. Ak ponúkol veľké peniaze, ten vrah nemusí byť jeden. "upozornil ho Mason. Fletcher sa musel rýchlo rozhodnúť ako zareaguje.

×××××××××××

Sedieť oproti Ricaldemu vo vyšetrovačke nebolo zábavné, skôr ho to znechucovalo. Ten chlap mal odvahu, prachy a aroganciu - odporná kombinácia. Sedel tam rozvalený a tváril sa nedotknuteľne. Asi si neuvedomoval, kde sa nachádza.

Cole, agent, ktorý so Savannah spolupracoval pri jeho chytení, sa momentálne nemal čoho báť. Nie tu. Tá, čo by mala mať strach, bola Savannah.

Cole toto stretnutie zariadil v zúfalstve. Potreboval sa uistiť, že nebude musieť o pár dní pochovávať ďalšieho spolupracovníka.

Ricalde mal určite v pláne vyhladiť každého, kto proti nemu niečo má. A takých ľudí bohužiaľ nebolo veľa. Bola to tajná operácia. Jediná Savannah bola s Ricaldem v priamom kontakte a zisťovala informácie. Riskovala najviac. Cole bol len jej kontakt. Nikto o jeho existencii doteraz netušil. Práve za kamarátku nastavoval krk.

,, Kde máš ten telefón, Ricalde? " zavrčal Cole. Nikdy predtým sa s ním nestretol, no teraz, keď sedeli a pozerali si do očí, nevyvolával v ňom dobré pocity. On by nezvládol to čo Savannah .

,, Neviem o čom hovoríš, kamoško. Poliši nič nenašli, takže som čistý."arogantne sa usmial.

,, Komu si zaplatil, aby ti ho schoval? Kto bol taký hlupák, že ti pomohol?"

,, Zapamätaj si, že rád robím veci sám za seba. " zmenil g ničoho nič svoj postoj.

,, Takže ani nepopieraš, že ten telefón máš?" neveriacky sa naňho Cole pozrel.

,, Máte pravdu. Mám telefón, ktorý takí tupci ako vy, nikdy nenájdu. Mám kontakt s vonkajším svetom a moje meno niečo znamená. Uvidíme, koho z vášho policajného zboru budete musieť pochovať." diabolsky sa zasmial. Tešilo ho, že má navrch.

,, Porozprávajme sa ako chlapi! Koho máš na muške ďalej?" opýtal sa prudko Cole. Potreboval z neho dostať čo chce urobiť. Hocijakým spôsobom.

,, Myslíš si, že som idiot? Nič ti nepoviem. Len sa priprav, pretože okolo teba padne veľa ľudí." Ricalde sa naklonil k nemu a pošepkal mu poslednú vetu.

Cole sa už nahneval a surovo ho zdvihol zo stoličky, aby mu mohol nasadiť putá a odovzdať ho stráži. Videl že to nikam nevedie.

Ricalde však pootočil hlavu a pošepkal Colovi do ucha niečo, čo vôbec nečakal.

,, Viem, že patríš k tým krysám, ktoré ma chytili. Dlho sa z dýchania tešiť nebudeš. Postarám sa o vás. A nabudúce do telefónu pozdrav Savannah. Aj napriek všetkému mi tá kurvička chýba. Odovzdávam jej milión bozkov. " zasmial sa a pokojne počkal, kým mu na rukách zacvaknú putá.

Cole zostal v šoku, a tak ho len bez slov vystrčil von z vyšetrovačky, kde čakali strážnici z väznice.

Kurva! Toto som dojebal!

Pomyslel si a prešiel si rukami po tvári. Možno to bol práve Cole, kto Savannah potápa.

Ak o ňom a jeho pomoci v prípade Ricalde naozaj vedel, Savannah možno prezradil práve telefonátom.

Opozdilcom ako som ja prajem šťastný nový rok 2020!!! 🎆🎆🎆💞💞💞

Dúfam, že ste si užili Silvester a v tomto roku budete spokojní a šťastní ešte viac ako v minulom.💕💕

Časť neskôr ako som plánovala, ale hlavné je, že pribudla! 💞💞💞

Čo vravíte?

ChybaWhere stories live. Discover now