Savannah bola z toho obedu mimo. Nepáčilo sa jej to. Jej mama vyvádzala, pretože nepoznala ani jedného chlapa, s ktorým Savannah doteraz bola. Nikdy žiadny vzťah nebrala vážne. Ani tento nebol výnimkou. K tomuto priznaniu ju donútili okolnosti.
Z jednej strany ju chápala a z druhej len nechápavo krútila hlavou. Už dve hodiny bola zavretá vo svojej spálni a pripravovala sa. Brala to extrémne vážne.
Savannah mala právom obavy.
Aj ona sa prichystala a donútila Masona, aby ich vyzdvihol až o ulicu ďalej. Nechcela vzbudzovať záujem u rodiny. Navyše Mason si nedal povedať a nechcel pochopiť aká je jej mama.
Obliekla sa aj ona a s mamou vyrazili. Mama bola vyfintená akoby sa mala ísť na svadbu.
Mason, akonáhle ich uvidel, vyšiel von z auta, zoznámil sa s Adalyn. Nechal ju tykať mu, otvoril jej dvere na aute a podal jej kyticu. Rozhodol sa, že zapôsobí. Či už je to hra alebo nie. Mama sa naňho usmiala a nastúpila si.
,, Prepáč za ňu. Budeme to mať ťažké." šepla mu Savannah, na ktorú sa vzápätí otočil, a nenechal ju robiť si starosti. Umlčal ju bozkom.
,,Nerob si starosti. Som šarmantný, úspešný a slušný. Nič, čo by sa jednej mame nepáčilo." usmial sa a otvoril dvere aj jej.
,,A hlavne skromný. Uvidíme čo povieš nakonci dňa. " usmiala sa naňho a nastúpila.
Cestou sa mame nezatvorili ústa. Vkuse sa ho niečo pýtala a Savannah mala nervy aj zaňho.
Mama zistila kde pracuje, býva, koľko má rokov. Veci, ktoré ani Savannah nevedela. Jediné šťastie bolo, že cesta trvala len desať minút.
Mason ich v reštaurácii obe usadil a trpezlivo očakával ďalšie otázky hneď ako sa usadili. Bol psychicky pripravený na tento obed.
,, Žiješ sám? "pokračovala mama.
,, Áno, aj keď občas s Fletcherom." zasmial sa Mason.
,,A ako ste sa vy dvaja spoznali? " sladko sa na nich usmiala, očividne očakávajúc nejakú zamilovanú historku. Sex na jednu noc romantický nebol, takže museli improvizovať.
Tohto sa ujala Savannah. Dokázala to lepšie uhrať. Lepšie povedané myslela si, že dokáže lepšie klamať.
,, Stretli sme sa na tom večierku kam ma zobral Fletcher. Bola to láska na prvý pohľad. "povedala presladene a pozrela sa jeho smerom. Ten sladký úsmev jej opätoval a pobozkal ju na chrbát ruky. Chápal jej hru.
Najradšej by sa za takúto lož prefackala. No nebola to najhoršia vec, v ktorej kedy mame klamala.
Mama si nadšene povzdychla a sledovala z jej pohľadu zaľúbený párik hrdličiek. Hoci pravda bola inde.
,, A rodina? " ozvala sa znovu mama.
,, Nikto nežije. Bolo to už dávno." povedal pokojne.
,, Prepáč, nechcela som sa ťa dotknúť." zháčila sa mama, hoci Mason nič nepovedal.
,, Nič sa nedeje."usmial sa práve v momente, keď im priniesli jedlo.
Všetci pri stole začali jesť a Savannah nemohla byť radšej, že mama je aspoň na chvíľu ticho.
,, A aké máte plány do budúcnosti? Chceš mať deti, Mason? " opýtala sa mama a Savannah zovrela roh stola v dlani. Nechcela vybuchnúť, no momentálne sa nedokázala zastaviť.
,, Prestaň, mami!" zavrčala hlasnejšie a tým prilákala pozornosť stolov okolo. Mason ju hneď chytil za ruku, aby sa upokojila, pretože on jej otázky v pohode zvládal. No Savannah nešlo o to. Mala dosť toho, ako sa jej mama za ten jeden posratý rok snažila odčiniť tým, že sa jej teraz jebala do života v každom smere.
,, Stretli sme sa teraz, neplánujeme budúcnosť, spávame spolu. Som dospelá a prepáč ,ale nepotrebujem tvoje požehnanie na chlapa, s ktorým spávam dokopy pár dní. "zavrčala a jej mama spolu s Masonom na ňu ostali nemo pozerať. Takýto výbuch nečakal nikto. Mama zbledla, ale nemala v pláne ostať ticho.
,, Som tvoja matka, tak sa ku mne tak začni správať! Viem, že nepotrebuješ moje požehnanie, ale chcem spoznať chlapa, ktorý sa ti páči. Prepáč, že sa zaujímam o tvoj život! "povedala mama ublížene, položila príbor a vybehla z reštaurácie. Zranilo ju to.
Obaja za ňou pozerali. Savannah za ňou chcela ísť, keďže si uvedomila svoju chybu , no Mason ju zastavil.
,, Počkaj ma tu. Idem za ňou a pokúsim sa zmierniť situáciu. Minimálne ju odveziem domov." povedal rozumne a nevyčítal jej to hrozné správanie. Pred odchodom položil na stôl peniaze, ktoré pokryjú celý účet.
Savannah vedela, že spravila chybu, keď tak vyletela a preto len porazenecky prikývla.
Ten rok jej uškodil omnoho viac, než si myslela. Chcela sa správať ako predtým, mať normálny vzťah s mamou, ale nešlo to. Niečo v jej hlave bolo zle a ona nevedela čo.
Masonovi sa toto chcelo riešiť najmenej zo všetkého, ale potreboval si získať dôveru oboch.
Vyšiel teda z reštaurácie a neďaleko zahliadol Adalyn. Prišiel k nej a podal jej servítku.
,, Ospravedlňujem sa za Savannah. Prehnala to. "snažil sa ju ospravedlniť.
,, Mladý muž, vy sa nemáte za čo ospravedlňovať. To moja dcéra nevie kedy byť ticho. Ospravedlňujem sa ja ak som vás svojimi otázkami vypočúvala. Len som chcela, aby sme sa spoznali." cez slzy sa pousmiala.
,, To je v poriadku. Ja som to nebral tak ako Savannah. Robil by som to isté na vašom mieste. Odveziem vás domov?" opýtal sa milo a Adalyn si celým týmto výstupom získal. Presne o to išlo celý čas.
O pár minút zastavil auto pred domom Fletchera.
,, Ďakujem ti za všetko, Mason. Jednu vec mojej dcére kvitujem. Má dobrý vkus na chlapov."zasmiali sa obaja. Keby len viete čo hovoríte.
,, Môžem ťa objať?" opýtala sa ho a Mason samozrejme súhlasil.
,, Nebojte sa, vašej dcére dohovorím. Ani ja neviem, čo ju tak naštvalo. Vaša reakcia je reakciou každej normálnej milujúcej matky. "
,, Ďakujem, chlapče. Aspoň ty to chápeš. "posledný raz sa naňho usmiala a vystúpila z auta.
Savannah sa medzitým nechala zožierať vinou. Chápala, že jej reakcia bola prehnaná.
Stála pred reštauráciou a fajčila. Mala by so sebou niečo robiť. Jej správanie nie je v poriadku.
Už z diaľky videla prichádzať Masonove auto. Bála sa čo jej povie. Vedela, že mame ublížila.
Zaparkoval takmer priamo pred ňou a vystúpil z auta.
,, Je v pohode? "opýtala sa ustráchane. Mason vedel už dávno, čo je jej najväčšia slabosť: jej mama.
,, Samozrejme. Bola trošku smutná, ale bude v pohode. Ospravedlň sa jej." povedal a pristúpil k nej opretej o stenu.
,, Stačilo by, ak by si jej povedala o našej dohode. Nemali by sme tieto problémy."
,, Jasné! "zavrčala ironicky. Debilnejší nápad nemohol mať.
,, Prídem za ňou a poviem jej:,, Hej mami! Spomínaš si na toho Masona však? Vieš my spolu nechodíme, len spolu občasne jebeme. Vieš čo to znamená, však?" "
Mason sa zasmial a chytil jej bradu.
,, Ak nabudúce budeš chcieť moju pomoc, tak ma nesabotuj. Mal som to krásne vymyslené. Tá tvoja lož ma takmer dojala. Nabudúce ak budeš robiť takéto hlúposti, budem nútený ísť s pravdou von. "dal jej ultimátum, usmial sa a pobozkal ju na pery.
,, Vyhrážaš sa mi?" opýtala sa keď sa od neho odtrhla.
,, Nie, len ťa varujem. Vyhrážky použijem až neskôr. "obaja sa zasmiali. Savannah netušila, že Mason to myslí vážne.
Ospravedlňujem sa za neskorú časť! 😔😔😔 Mám toho veľa a nestíham. Snažím sa ako sa len dá.❤️❤️❤️ Pokúsim sa cez víkend pridať novú časť. Nič nesľubujem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Chyba
AksiSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...