Oslava Pre Zelenáčov

872 25 12
                                    

Keď prišli do vily, sadli si do obývačky. Mason musel vyriešiť problém s výrobňou whiskey, ktorú vlastní. Jeho jediný legálny biznis a zároveň potešenie. Zajtra sa vo výrobni koná oslava pre jeho najnovších chlapov. Aby sa cítili aspoň trochu dôležito, hoci nie sú. Je to taká pekná vec, ktorú pre nich robí predtým, ako zaňho musia obetovať život. Oba obchody tak trochu kombinoval. 

,, Mason, zajtra je tá oslava a preteky, však? "opýtal sa ho Fletcher. Boli ako bratia, takže o ňom aj biznise vedel najviac. Boli niečo ako spoluvlastníci, hoci všade figurovalo Masonovo meno. Mason vedel, že by sa skôr nechal zabiť ako by ho zradil.

,, Áno. Vieš, že to je nutné zlo. Ale aspoň môžem pretekať. Prečo sa pýtaš? Riešime to predsa dlho. " zamračil sa Mason a konečne odtrhol oči od papierov.

,, Len moja mama. Núti ma ísť domov, pretože príde nejaká moja sesternica, ktorú som videl naposledy, keď som mal tri roky. Ide sa posrať z toho, že príde aj s mojou tetou. A to doteraz ani poriadne neriešili, že existujeme. Tak mi napadlo, že sa tu s ňou objavím. Mama do mňa prestane hučať a budem mať pokoj." Fletcher najskôr pretočil oči a potom sa zasmial.

,, Jasné, kľudne ju doveď. Myslím, že to nebude problém. Aspoň si naši chlapi budú môcť vyberať ženy do postele." zasmial sa Mason a presunul sa do svojej kancelárie. Čakalo ho stretnutie s obchodným partnerom. Fletcher ho nasledoval.

,, Dávaj si pozor na jazyk! Ide o moju rodinu!" zažartoval Fletcher. Tá ženská mu bola ukradnutá. Nemal šajnu kým je a čo celý život robila.

,, Ktorú by si ani nespoznal. Ako to, že ani ja o nej nič neviem? Nestretávali sa s tvojou mamou? "opýtal sa ho Mason.

,, Žijú niekde v piči a často sa sťahovali. Ja som sa na nich nikdy nepýtal a mama nikdy nerozprávala. Veď ju poznáš, viac sa stará o obchod a otca." pretočil očami. Jeho rodina vlastní sieť domácich potravín, takže na peniaze sa nesťažujú. Mason bol pre nich ako druhý syn. Prakticky ho oni vychovali. Preto sa čudoval, že o žiadnej sestre nič nepočul.

,, Dobre. Doveď ju. Kuriev tu bude dosť, takže túto si možno nakoniec zoberiem do postele ja. Vieš, že s kurvami nespávam."

,,O dôvod viac ju priviesť! Bez urážky kámo, ale už by si si mal zajebať, lebo si budem myslieť, že si zmenil stranu." zavtipkoval Fletcher, na čo ho Mason spálil pohľadom.

,,Možno ti moju orientáciu predvediem na tvojej sesternici! " Po tomto sa však obaja začali smiať. Takéto veci si hovorili denne a ani jeden sa nikdy neurazil.

****

Savannah odmalička milovala vodu. Ak by bola čarodejnicou, určite by to bol jej živel.

Práve plávala v oceáne a pritom vypúšťala všetky otravné myšlienky. Bolo ich skurvene veľa.

S kamoškou sa rozhodli, že pôjdu na pláž ešte predtým, ako Savannah bude musieť odísť.

Dnes im prialo aj počasie, ale to nebolo nič nezvyčajné v slnečnej Kalifornii.

Vyšla z vody a otrávene pozrela na svoju opalujúcu sa kamarátku.

,, Prečo nejdeš do vody? Ani nevieš, aká je výborná. "zasmiala sa a fŕkla na ňu trochu vody.

,, Vieš veľmi dobre, ako neznášam tie morské potvory a riasy! Veď nič horšie ani nie je!" zakňučala Nicole.

,, Tie morské potvory sa ťa boja viac než ty ich, preboha! " sadla si k nej na deku a užívala si chladivý pocit z vody.

,, Nechaj to radšej tak, pretože ma nechápeš! "zakňučala opäť a zmenila tému.

,, Kedy odlietate? Tešíš sa na svoju rodinku?" zasmiala sa na jej otrávenom pohľade.

,, Dnes v noci. Mama pobehuje ako bláznivá len aby nič nezabudla. A to tam budeme len pár mesiacov. A rodinu si ani nepamätám, takže sú mi dosť ukradnutý. Mám tam jedného bratranca, ktorého som videla, keď som mala ani nie tri roky. Zbytočná cesta, ale mama na tom trvá. " klamala, ale nemohla si dovoliť zaváhať. Všetko čo robí, je z nejakého dôvodu. A tento je príliš vážny a dôverný. Ani len jej mama netuší pravý dôvod toho, prečo musia odísť hocikam.

,, Buď rada, že zmeníš vzduch! Ja tu budem trčať medzi všetkými tými retardmi. A čo ty vieš, možno si tam nájdeš niekoho. Po tých všetkých kokotoch už by si mohla zmeniť vkus, zlatíčko." varovala ju. Jej kamoška vždy riešila malichernosti, ktoré by si Savannah priala mať.

,, Práveže po tých všetkých kokotoch chcem len pokoj alebo nezáväzný sex. A ak ma také niečo stretne, tak mi ver, že brániť sa nebudem." zasmiala sa. Po dlhej dobe povedala čiastočnú pravdu. Ak by Nicole vedela, čo sa v skutočnosti dialo, kým bola rok preč, asi by sa s ňou takto nebavila.

Savannah nechcela, aby si niekto robil starosti, ale čas ju tlačil. Čím skôr ona aj s mamou vypadnú, tým lepšie pre všetkých. Zostať dlhšie by bol priveľký risk.

,, Tlieskam ti, dievča! Bodaj by viac žien na svete malo rozum ako ty! " spolu sa zasmiali. A konečne to bol úprimný smiech.

ChybaOnde histórias criam vida. Descubra agora