Keď vyhrá nesprávna osoba

641 23 6
                                    

Mason ostal s Ronnie a Fletcherom ešte dlhú dobu hore v kancelárii. Spolu pili a bavili sa. Chcel zísť až keď budú preteky. Potom sa zoznámi aj s tou ženou.

Savannah sa medzitým zoznámila s viacerými chlapmi. Mala aspoň príjemnú spoločnosť.

Colin za ňou prišiel sám. Páčila sa mu a na prvý pohľad si myslel, že to je nejaká platená kurvička. Ale mýlil sa. Hneď ako sa s ňou začal baviť pochopil, že je to niekto významnejší. Neodradilo ho to. Chcel ju.

Savannah sa s radosťou zoznamovala a pila zarovno s nimi.

Okolo polnoci sa jej Colin opýtal niečo, čo ju prekvapilo a potešilo zároveň.

,, Závodíš? "opýtal sa jej, keď sa pomaly všetci postavili od ich stola.

,, Kedy?" opýtala sa zmätene. Nechápala jeho otázku.

,, Ty fakt nevieš, o čo tu ide. O polnoci sa vonku konajú preteky s autami. Idú tam len tí najlepší, tak sa pýtam či nejdeš aj ty. "usmial sa na ňu milo. To by bolo vysvetlenie prečo je tu.

,, Rada pôjdem." na jej tvári sa rozhostil úsmev. Ako dlho nejazdila...

Vyšli spolu von a Colin ju zaviedol za zapisovateľom. Zapísali ju len ako pretekára číslo tri. Potom si ju odchytil Fletcher. Colin sa okamžite od nej stiahol. Šéf ju pozná, a to nemusí byť dobré.

,, Kam si sa vybrala?" zamračil sa na ňu.

,, Pretekať." sladko sa naňho usmiala. Zrazu sa o ňu zaujíma?

Fletcher zdvihol obočie a prezrel si ju od hlavy po päty. Jej sukňa s krátkym topom tomu nenasvedčovali.

,, V tomto chceš pretekať? Vieš vôbec šoférovať?" opýtal sa jej skepticky a Savannah ho takmer udrela. Potom si však uvedomila, že v tomto svete sa musí hrať na dokonalé slušné dievčatko.

,, Nechaj to láskavo na mňa! Som dospelá a ver mi, že sa o seba dokážem postarať lepšie, než si myslíš." snažila sa neznieť nahnevane, a preto naňho žmurkla. Tešila sa, že mu zotrie ten úškrn z tváre. Nepoznal ju, tak nech drží jazyk za zubami!

Nechala ho tam stáť a išla ku chlapom, ktorí tam stáli spolu s autami. Za autá sa malo platiť, ale to pre ňu neplatilo. Využila svoje presviedčacie schopnosti a o pol hodinku odchádzala s kľúčmi od jedného z najlepších áut modrej farby, prezlečená do obleku pre pretekárov. Mala dokonca aj prilbu, pretože Mason si potrpel na bezpečnosť. Takto nikto nespozná, že s nimi preteká žena a práve o to jej išlo. O to väčšie bude prekvapenie.

Chlap cez mikrofón oznámil preteky a nechal všetkých, nech sa dostavia na štart. Savannah nasadla sebavedomo do auta a vyrazila ku štartu.

Mason spravil to isté. Jeho zelené auto bolo najlepšie aké mal. Tešil sa ako vyhrá, tak ako vždy. Miloval pretekanie, preto to s touto oslavou spájal.

,, Milí pretekári, pripravte sa na okruh smrti! "zakričal do mikrofónu nejaký chlap a začal im vysvetľovať koľko toho musia prejsť. Bol to vlastne celý okruh mestom a asi desať prudkých kruhov. Savannah v tomto bola znevýhodnená, keďže mesto nepoznala, no v aute mala GPS a navyše po ceste mali stáť motorky, ktoré ich usmernia.

Savannou prešlo vzrušenie ako už dávno nie. Bola odhodlaná vyhrať rovnako ako Mason. Adrenalín v krvi ju len posmeloval.

Keď ich chlap odštartoval, všetci pretekári vyštartovali. Bolo ich asi desať. Najskôr viedlo červené auto, no to spomalila ostrá zákruta a viedlo oranžové. Savannah pridala a ocitla sa hneď vedľa oranžového auta.

To do nej v ostrej zákrute nabúralo bokom, aby ju odrovnalo. Čo mohla čakať od nelegálnych pretekov?

Bez problémov mu to silou vrátila, ale tak, že auto vyšlo z cesty a zastavili ho až kontajnery.

Savannou dobehlo Masonove auto. Mason väčšinou hral čisto, no Savannah doňho niekoľko krát buchla bokom, tak sa nedal a v rýchlosti do nej vrazil. Auto sa bokom oškrelo o vysoký obrubník, na čo Savannah zanadávala. To auto to musí vydržať!

Mason ju predbehol a k nim sa pridalo žlté auto. Netušili ako, keďže bolo ako jedno z posledných.

Dve kolečká okolo mesta išli všetci traja viac menej vedľa seba a snažili sa jeden druhého dostať z cesty.

Čakalo ich posledné a najhoršie kolečko a hroznými zákrutami.

Savannah na to ale nedbala a vytiahla auto na maximum. Mason spravil to isté a tak ostatné autá ostali za nimi. Neboli takí blázni, ako oni dvaja.

Mason sa čudoval aký magor to s ním ide. Ešte nikdy niekoho takého nevidel.

Išli hneď vedľa seba, Mason o niečo viedol, a už videli cieľovú rovinku. Mason sa na ňu sústredil a Savannah to zneužila. Pridala ešte viac a stočila volant tak, až Masona vyjebalo na pár sekúnd z cesty.

Savannah prešla cieľovou čiarou prvá a Mason hneď za ňou. Nevedel kto s ním takto špinavo závodil, ale bol taký nahnevaný, až si myslel, že toho chlapa  zabije. Ako si dovolil ho poraziť? Jeho? Šéfa?

Keď vystúpili z áut, okolo nich zavládlo ticho. Nikto si nedovolil tešiť sa z prehry šéfa.

Ozval sa však mikrofón, ktorý musel nejak zachrániť situáciu.

,, Po prvý krát za dlhú dobu je výherca porazený! Nech ten, čo vyhral dá dole prilbu! "rozkázal a Savannah sa sama pre seba zasmiala. Keď ju dá dole, tích chlapov porazí ešte viac než teraz, keďže porazila stáleho výhercu.

S úsmevom dala dole prilbu a Mason spravil to isté. Ľudia zalapali po dychu.

Fletcher ich len z diaľky pozoroval a bavil sa na vzniknutej situácií. Nemyslel si, že tá žena dokáže poraziť Masona. Podceňoval ju a Mason bude určite zúriť.

Mason ju uvidel a zamrzol. Takže tá malá žaba, ktorá je Fletcherova rodina, ho takto ponížila? Bola krásna, ale príliš trúfalá.

,, Takže víťaz je žena? Ó, aké sklamanie Mason! "začal sa na tom komentátor baviť. Mason vrhol nahnevaný pohľad na miesto, kde bol moderátor a tak radšej stíchol.

Savannah sa zarazila. To je ten šéf, ktorý to tu zorganizoval? Jups... To asi nasere viac ľudí. Úsmev sa jej ešte viac roztiahol. Aspoň nejaké zadosťučinenie.

,,Táto žena právoplatne vyhrala, takže si zaslúži potlesk!" rozkázal Mason a rozhodol sa zachovať férovo. Ľudia ho okamžite počúvli. Bol tak vykoľajený až zabudol na zlosť. Celkom sa na tej situácií začal aj baviť.

,, Víťaz si zaslúži pohárik! Prijmi pozvanie od porazeného! " zasmial sa a Savannah prikývla.

,, Za tú tvoju prehru si to zaslúžime obaja. Bol si dobrým súperom. " usmiala sa a nastavila mu ruku. Mason ju prijal a v tom momente bolo rozhodnuté. Táto žena si dnes doslova vyžaduje skončiť v jeho posteli. Za tú jej skurvenú drzosť.

ChybaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora