Neskusená žaba

705 23 16
                                    

Savannah sa na párty tešila, aj keď si to nechcela priznať. Nevedela čo ju tam môže čakať.Najskôr sa však poriadne vyspala, potom na to mohla myslieť .

Okúpala sa a prešla do izby len v uteráku. Čakala ju tam vyspatá mama.

,, Kam sa chystáš? "opýtala sa, keď videla ako si suší vlasy uterákom. Už bola pokojnejšia, ale stále tu bola šanca, že budú musieť v najbližších dňoch odísť.

,, Idem na jednu oslavu. Fletcher ma zavolal. Zvládneš to tu?" opýtala sa mami a otvorila si kufor. Všetko v ňom prehádzala v snahe nájsť niečo vhodné na seba.

,, Takže ste sa spriatelili?" opýtala sa mama s nádejou v hlase.

,, Je to len účelové pozvanie. Neber to nejako vážne." Savannah sa naširoko usmiala, keď našla to, čo hľadala.

,, Dávaj na seba pozor, dobre?" požiadala ju mama. Za ten rok sa naučila nebyť tak úzkostlivá a veriť svojej jedinej dcére.

,, Samozrejme. Vieš, že nikomu neverím. "usmiala sa a pohladila ju po tvári.

Mama jej pomohla upraviť sa a Savannah si mierne natočila vlasy. Keď sa obliekla bola sama zo seba nadšená. Vyzerala úžasne.

Naschvál meškala, aby si Fletcher nemyslel, že to je pre ňu také dôležité

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Naschvál meškala, aby si Fletcher nemyslel, že to je pre ňu také dôležité.

O pol hodinu neskôr zišla dole. Prekvapilo ju, keď zbadala aj Ronnie. Bolo jej jasné, že kamarátky nebudú..

Ani Fletcherovi sa nepáčilo, že berie aj sestru, no to dievča si to takmer vydupalo. Bola hrozná, keď nebolo po jej. Nemal inú možnosť.

,, Meškáš. "vytkol jej hneď Fletch, ale nevyzeral nahnevaný. Musel uznať, že je to pekná žena a Masonovi sa bude určite bude páčiť. Preto mu možno odpustí aj neskorý príchod.

,, Neuvedomila som si, že už je čas odísť." usmiala sa naňho nevinne. Fletch to odignoroval a naznačil, aby ho obe nasledovali do auta.

,, Sesternička, jedno ti musím uznať. Vkus máš dobrý." usmiala sa na ňu Ronnie, ktorá bola tiež pekne nahodená.

,, Ďakujem, ani vy nevyzeráte zle. " pousmiala sa, keď sa už viezli v aute. Aspoň má jeden plusový bod.

Fletcher zaparkoval pred budovou výrobne. Vnútri už dunela hudba a muselo sa to tam hemžiť ľuďmi. Výrazne meškali a Mason asi nebude nadšený.

Vošli dnu a Fletcher ich zaviedol do obrovskej miestnosti akoby stvorenej na večierok. Mason vedel prečo to usporadúval tu.

Savannah ohromila dobrá hudba tak hlasná, až si myslela, že jej praskli ušné bubienky. V jej okolí sa pohybovalo množstvo ľudí do rytmu hudby. Už len z pohľadu vedela, že tie ženy budú ľahké.

,, Nepovedal si mi, že to je oslava pre kurvy. "naklonila sa ku Fletcherovi a zakričala mu to do ucha, aby ju počul. Vedela o čom hovorí.

On sa neprestával čudovať. Tie ženy nevyzerali ako kurvy, teda ak si odmyslíme vyzývavé šaty, ktoré k takejto oslave ale patrili.

Nechápal tú ženu. Chcel, aby mu ten jeho informátor konečne zavolal a vyriešil tak všetky jeho otázky. Toto ticho sa mu nepáčilo. Vždy dostane presné informácie o danej osobe do dvoch, maximálne štyroch hodín. A tie už dávno prešli.

,, Ospravedlňte ma, idem za Masonom."ozvala sa pri nich natešená Ronnie. Takéto oslavy boli presne jej parketou, ktorú sa jej Fletcher snažil odoprieť.

,, Kto je Mason?" ozvala sa Savannah zmätene, keďže vôbec netušila, prečo tu vlastne je.

,, Môj kamarát a usporiadateľ. Neskôr vás predstavím. Dúfam, že piješ." položil jej ruku okolo krku a dotiahol ju k baru. Nebola jej dvakrát príjemná takáto blízkosť skoro neznámej osoby, ale nič neurobila. Bola zvyknutá.

,, Čo si dáš?" kričal na ňu a len sa jej tak mihal pred očami v rôznofarebných svetlách.

,, Dvojitú vodku. "

,, Džús?"opýtal sa jej automaticky. Nevyzerala veľmi na ženu, ktorá dokáže piť tvrdý alkohol bez brzdy. Nemal chuť ju potom ťahať domov.

,,Nie som žiadny amatér. Alkohol pijem len bez brzdy."sladko sa naňho usmiala a on uznanlivo prikývol.

,, To si ešte nepila našu whiskey. Ju len tak ľahko nezvládne ani ten najlepší. " usmial sa na ňu a otočil sa na barmana, aby im nalial.

Savannah si myslela svoje, ale neodpovedala mu.

,, Môžem ťa tu nechať? Potrebujem si niečo vybaviť." opýtal sa jej, keď do seba kopali štyri poháriky.

,, Jasné, neboj sa. Nie som malé dievčatko. "povedala hrdo, hoci nevedela čo tam bude sama robiť.

,, To som rád." obdaroval ju úsmevom a vydal sa za ochrankou. Musel sa uistiť, že je všetko tak, ako má byť.

********

Medzitým za Masonom prišla Ronnie. Odniekiaľ ukradla fľašu staršej whiskey a kráčala k nemu aj s pohárikmi v ruke. Uchechtol sa, pretože presne vedel, o čo jej ide.

,, Neprivítaš ma? "zamračila sa naňho, aby si získala jeho pozornosť. Bolo to také ich malé dievčatko.

Mason sa postavil, čím ukázal nie len svoju impozantnú výšku, ale aj telo, ktoré bolo vďaka svalom takmer trikrát väčšie oproti Ronnie. Uväznil ju v objatí.

,, Pripijeme si?" pozrela sa naňho nevinne spod rias.

,, Samozrejme, nalej." usmial sa a sadol si späť do kresla v kancelárii hore o poschodie vyššíe. Mal v pláne zísť dole, ale až neskôr. Odtiaľto mal cez presklenú stenu perfektný výhľad na parket. On tam videl, ale zamestnanci hore nie. To bola výhoda.

Ronnie mu podala pohárik a jemu bolo jasné, že jej cieľom je opiť ho. Ako takmer vždy, keď ona nalieva.

,, Čo hovoríš na rodinku? "opýtal sa jej, keď si pripili asi piatym pohárikom.

,,Tetuške son dnes trochu zotrela ten hraný úsmev z tváre a sesternica vyzerá ako nejaké mladé, nevinné a neskúsené žabiatko. Dúfam, že čím skôr vypadnú." keď bola Ronnie mladšia, Mason sa jej páčil. Párkrát sa oňho aj pokúsila, ale vždy narazila do steny. Mason ju bral ako sestru, keďže spolu všetci traja vyrastali. Navyše vedel aký je Fletcher. Ak by to skúšal s jeho sestrou, bol by schopný ho podhodiť piraniam.

,, Musím ťa opraviť, sestrička. Naša sesternica nevyzerá až tak neskúsene. Teda aspoň čo sa chlastu týka." podotkol Fletch, ktorý práve vošiel do miestnosti.

,, Never jej. Je to len jej divadielko, aby si získala pozornosť rodiny." pretočila Ronnie skepticky oči. Niečo sa jej na nej nepáčilo.

Fletcher prešiel ku sklenenej stene a musel sa zasmiať.

,, Očividne nepotrebuje pozornosť rodiny. Našla si celkom dobré obecenstvo."

,, Tak mi ukážte ten váš zázrak. " ozval sa Mason, v ktorom rástla túžba priradiť tvár alebo aspoň postavu k tejto záhadnej žene, o ktorej toľko hovoria.

,, Tam je. Spolu s Colinom. "ukázal na ňu ako si práve štrngla s Colinom, ich vyššie postaveným ochrankárom, a kopla do seba obsaj panáka.

,, Možno je na čase ju spoznať." usmial sa Mason s jasným zamerom zistiť, prečo ju ani jeho priateľ nevedel nikam medzi ľudí zaradiť.

ChybaWhere stories live. Discover now