Savannah a Ricalde

349 11 2
                                    

Pobalili si najzákladnejšie veci v priebehu desiatich minút. Mali v pláne zabiť kohokoľvek, kto sa im postaví do cesty. Predsa len, obaja mali na svojich rukách krv. A nie málo.

Vyšli z chráneného bytu a ochrankár ich takmer zabil pohľadom. Nebavilo ho strážiť tvrdohlavcov, ktorí nikdy nepochopia ako veľmi im ide o život.

,,Vráťte sa do bytu! Večer za vami príde Cole." prehovoril mrazivo a autoritatívne.

,,Odchádzame! Zavolaj mu, že ideme na letisko." vyslovil tvrdo Mason. Nemal chuť strácať čas, keď vedel v akom nebezpečenstve, je Fletcher a jeho rodina.

,,Ideme preč! Či vy alebo vaši pojebaní šéfovia chcú alebo nie! Ricalde ušiel a je v pätách mojej mame! Nebudem tu čakať so založenými rukami, kým ju zabijú!" zavrčala Savannah nepríjemným spôsobom. Obaja boli vytočení. Sotila ho od seba a rozbehla sa z budovy. Bola by schopná utekať až na letisko. Mason mal viac rozumu a donútil ochrankára, nech mu dá kľúče od auta a zbraň.

,, Zavolaj svojim šéfom! V New Orleans budeme potrebovať posily. Nezabudni im spomenúť, akí sú neschopní. " zavrčal a udrel ho do hlavy, nech dá na chvíľu pokoj. Chlap spadol na zem a na chvíľu stratil vedomie.

Mason sa medzitým rozbehol za Savannah. Vedel, že na tom nie je psychicky dobre, takže je schopná spraviť čokoľvek.

Našťastie naňho čakala dole. Mala rozum.

Mason nasadol do auta a Savannah ho nasledovala. Cestou na letisko sa snažili dovolať Fletcherovi aj Ronnie. Nikto z nich nedvíhal, a to nemohlo znamenať nič dobré. Savannah si v hlave prehrávala všetky tie zverstvá, ktoré pred ňou Ricalde spáchal. Nie raz jej vtedy prišlo zle. Mama kvôli nej môže byť vo veľkom nebezpečenstve.

Nasadli do Masonovho súkromného lietadla a netrpezlivo čakali kým vzlietne.

Sadli si oproti sebe a Masona to ticho začalo pomaly zabíjať. Savannah stále klepala nohou a obhrýzala si nechty. Rozhodol sa, že začne s nebezpečnou témou, ktorú musel uzavrieť.

,, Čo sa stalo, keď si ťa Ricalde privlastnil?" spýtal sa Mason. Savannah naňho pozrela. V očiach mala zmätok. Netušila, prečo sa jej na to pýta teraz, ale rozhodla sa, že odpovie.

,, Začala som s ním chodiť na rôzne akcie, bola som niečo ako jeho módny doplnok. Všemožne som sa snažila, aby so mnou nechcel spať. Bola som naivná, keď som si myslela, že mi to prejde. Mesiace som ho sprevádzala po rôznych miestach, chodila s ním po výletoch a on sa stále snažil ma dostať do postele. Povedal, že má rád výzvy, a preto ma nenútil. Raz som ale spravila chybu. DEA mi pravidelne posielala chlapov, ktorí ma mali kontrolovať. Dávala som im dôkazy, ktoré som získala a podávala hlásenie. Ricalde, ako určite vieš, má oči a uši všade. Vôbec sa mu nepáčilo, že sa jeho milenka stretla s policajtami. Zahnal ma do kúta. Uniesol mojich kolegov a úplne zmlatených mi ich ukázal. DEA ťa však naučí hlavne jednu vec - nech ťa akokoľvek mučia, nikdy neprezraď svojich kolegov. Boli vycvičení a nič z nich nakoniec nedostal. Preto tam priviedol mňa, chcel dostať zo mňa reakciu. Opýtal sa ma či ich poznám. Povedala som, že si so mnou chceli dať trojku a hoci som ich odmietla, boli dotieraví. DEA ma naučila improvizovať. Uhrala som to na to, že ma otravovali, no jemu to nestačilo. Je to strašný sadista. Dal mi do ruky zbraň, aby si dokázal moju lojalitu. Buď ja alebo oni. Boli sme obklopený jeho chlapmi, ak by som sa ho pokúsila zabiť, skončila by som nohami na pred nie len ja, ale všetci v tej miestnosti. Jedno zo základných pravidiel DEA znie - v žiadnom prípade neohroziť operáciu. Preto som vystrelila. Tvárila som sa, že neviem poriadne robiť so zbraňou, no aj tak ma nasmeroval a donútil vystreliť. Zabila som ich. Aspoň už viac netrpeli...." hlboko si povzdychla a naberala odvahu pokračovať. Jej pobyt s Ricaldem ju traumatizoval na dlhú dobu. Vždy sa pri ňom bála zažmúriť oči, aby jej niečo nespravil.

ChybaWhere stories live. Discover now