Ukážka moci

1.5K 28 4
                                    

Keď vošiel na policajnú stanicu, bol obdarený niekoľkými pohľadmi, ktoré hovorili, aby vypadol. Bolo mu to však jedno. Mal cieľ, ktorý musel splniť.

Jeho oblek a rolexky na ruke v tomto svete neboli zvyčajné. Teda nie takto otvorene.

Bol nasratý. Teda to je ešte pekný výraz oproti tomu, čo cítil. Bol pripravený sa povyhrážať niekoľkým významným ľuďom, aby konečne začali robiť to, čo chce on.

Zastavili pri recepcií aj s jeho verným psom a najlepším kamarátom zároveň.

,, Ostaň tu, som za pár minút späť. Ukážem nášmu šerifkovi, kde má miesto. " povedal Mason Fletcherovi. Fletcher sa len nedôverčivo obzeral a hľadal nebezpečenstvo. Neznášal polišov a toto miesto mu bolo vrcholne nepríjemné.

,, Upokoj sa, tieto krysy nám nemôžu nič urobiť. Ešte aj zbrane máme registrované spolu so zbrojným pasom. "usmial sa naňho Mason. Napriek jeho povolaniu nemal žiadny problém s polišmi. Ak robili, čo chcel, mal ich dokonca aj rád.

,, Nepáči sa mi toto miesto. Veľmi to tu smrdí všetkými tymi úplatkami."

,, Ak sú pre nás prospešné, tak to je jedno. "usmial sa naňho Mason a nechal ho tam stáť.

,, Dobrý deň, slečna. Váš šéf vie o mojej návšteve." zvodne sa usmial na mladú ženu, dá sa povedať dievča, za masívnym stolom. Tá len prikývla a ani nemala snahu ho nejako zastaviť.

,, Dobré ránko! "usmial sa na chlapa v policajnej uniforme vnútri v kancelárii. Šerif, ako ho Mason volal, viditeľne zbledol. Taký vysoko postavený chlap preňho znamená poriadny problém. Nikdy nič nerobí len tak. Presne vedel, o čom sa chce rozprávať.

Mason sa pohodlne usadil a neriešil, že k tomu nebol vyzvaný. Nehrajú sa tu na slušnosť. Tu ide o omnoho viac.

,, Nemám veľa času, šerifko. "pozrel sa na svoje rolexky a späť naňho.

,, Čakám vysvetlenie. Veľmi dobre viete, ako nemám rád neprofesionalitu. Vy za tie peniaze na vašom účte musíte tancovať tak, ako ja pískam." usmial sa mrazivo. Vedel dostať ľudí do úzkych bez toho, aby sa veľmi snažil. To bola výhoda, ktorá mu mnohokrát pomohla.

,, Nemal som inú možnosť, pane. Ako šéf musím niekedy dať niečo mojim chlapom a aj môjmu najvyššiemu nadriadenému. Nemôžem vám všetko nechať prejsť..." povedal odvážne, ale pod váhou jeho pohľadu si bol stále menej a menej istý, čo a ako vlastne hovorí.

,, Za tie peniaze, šerifko, ste mali môjmu nákladu urobiť ochranku a nie ho zhabať! " zavrčal nespokojne. Navonok sa tak tváril, no vo vnútri sa smial. Páčilo sa mu, ako sa z takéhoto chlapa stane v priebehu pár minút malý šváb, ktorého, ak by chcel, môže jednoducho prišľapnúť. Ako niečo, čo nemá absolútne žiadnu cenu. Tú mal ale nakoniec veľmi vysokú.

,, Nemohol som nič urobiť. Nemal som inú možnosť. Ale toto budú len ojedinelé prípady. Možno raz za dva mesiace. "povedal oveľa menej sebaisto ako predtým. Jeho istota spolu s odvahou pomaly mizli.

,, Toto sa už opakovať nebude! Moje zásielky budú nedotknuteľné. Ak bude treba, tak ja vám dám nejaké zbytky." zavrčal a postavil sa na odchod.

,, Dúfam, že sme sa pochopili, šerifko. Ak nie, tak sa nevidíme naposledy. Dávajte si pozor na naše záležitosti a ja dám potom pozor na vás." upozornil ho miernou vyhrážkou a odišiel.

,, No ako, Mason? Aspoň si mu odsekol prst?"zasmial sa Fletcher, ktorý radšej odišiel zo stanice a počkal ho pri aute.

,, Nie. Je úplne v poriadku." prehovoril pokojne Mason. Nemal dôvod sa takou krysou stresovať. Zbytočné.

,, Nič? To ani nie si ty! " zasmial sa na ňom.

,, Teda teraz som mu nič neurobil. Neskôr dostane prekvapenie, na ktoré sa nezabúda. Potom mu hneď bude jasné, pre koho pracuje! "

,, Toto je ten správny Mason!" zasmial sa na ňom verný pes. Boli najlepší priatelia už veľmi dlhú dobu. Vždy vedeli, že to spolu dotiahnu ďaleko. Vyrastali spolu a robili toľko veľa vecí až sa považovali za bratov.

,, Už ani poliši nie sú to, čo bývali. Predtým stačilo zatlieskať a posraný od strachu spravili všetko, čo sme chceli. Teraz to hrajú na obe strany, bastardi. " rozprávali sa po ceste v aute.

,, Čo s tým plánuješ urobiť?" zvedavosť bola pri Fletcherovi úplne normálna, a hlavne úplne charakteristická.

,, Zatiaľ neviem, ale skôr či neskôr budem musieť nájsť dôveryhodnejšiu cestu k informáciám. Niečo vymyslím." Mason si bol istý sám sebou a tým čo dokáže. Vedel, že všetko pôjde podľa plánu, keď si to zariadi sám.

Tak čo hovoríte? 😊😊😊😍😍😍

ChybaWhere stories live. Discover now