,, Čože?"zavrčal naňho Mason. Tá informácia sa mu vôbec nepáčila, a právom.
,, Dobre počuješ, ty nadržaný kokot!" zavrčal Fletcher, no obaja stíchli, keď počuli opätky klepkajúce smerom k nim.
,,Dobré ráno! "usmiala sa Savannah vo dverách. Nebola na nej žiadna známka prepitej noci. Dokonca aj make-up mala na správnych miestach.
,, Dobré." odzdravili jej chlapi bez štipky elánu.
,, Ďakujem ti za noc, Mason, ale nehrajme dnes žiadne divadlo, dobre?" opýtala sa a tým si získala pozornosť oboch. Bolo zvláštne, že toto celé bola ochotná riešiť pred svedkom.
,, Nehrajme sa na to, že si ešte zavoláme a stretneme sa, keď to pre oboch bola záležitosť jednej noci. Preskočme zbytočné formality. Vieme, že sa už nikdy nestretneme, takže si môžme rovno povedať zbohom."usmiala sa, vášnivo ho pobozkala a otočila sa ku dverám.
,, Ako sa chceš dostať domov, keď som ťa sem priviezol?" opýtal sa ho Fletcher, ktorý bol značne vyvedený z miery. Vlastne obaja boli.
,, Ja si nájdem spôsob. "venovala im žiarivý úsmev a v priebehu piatich sekúnd jej nebolo.
Čo to je kurva za ženu? To sa pýtali obaja muži.
,, Kurva, to je ale ženská!" vyslovil Mason, za čo si zaslúžil škaredý pohľad od Fletchera.
,, Si ty normálny?! Počul si ma, čo som ti vlastne hovoril?" zavrčal naňho už naozaj rozčúlene.
,, Počul som hlavne časť, kedy si mi nepovedal, čo vieš! Mal si ma prefackať, nech ťa počúvam. "
,, Ak chceš urobím to teraz a veľmi rád! " Fletcherovi pomaly odchádzala trpezlivosť. Bol ako jeho brat, ale čo si kurva o sebe myslí?
,, Prečo si mi nedal nejaké malé, prijebané znamenie?!" opýtal sa Mason.
Do piči, ten chlap je po presexovanej noci nepoužiteľný!
,, Myslím, že sám seba poznáš veľmi dobre. V tej chvíli ťa zaujímalo len to, ako ďaleko ti dokáže roztiahnuť nohy. A z tej predstavy by ťa nič nevytrhlo!"
,, Čo s tým Ricaldem? "opýtal sa Mason, ktorý kládol minimálnu pozornosť na dôležité časti.
,, Bože! Ja fakt neviem, či sa ti nevyparil mozog počas tejto noci." prudko vydýchol a následne sa pár krát zhlboka nadýchol, aby mohol pokračovať v tomto skurvenom rozhovore.
,, Informátor získaval tri dni informácie o tej žene. Najskôr si myslel, že ani neexistuje, pretože bola v podstate neviditeľná. Bez záznamov. Potom sa rozhodol vytiahnuť väčšie esá a stretol jedného nášho policajta a opýtal sa na ňu. Ten sa dostal k tejto zložke, ktorá bola takmer nedosiahnuteľná. "poklepkal prstami po zložke na stole.
,, Tajná agentka. Nie je vôbec žiadny záznam o jej činnosti s Ricaldem, ale má toho na krku dosť. Dostala ho do basy, ale nevieme, ako sa jej to podarilo. Nikto ju nikdy pri ňom nevidel. Je možné, že kvôli následkom je tu." povedal Fletcher a Mason sa zamyslel.
,, Dúfam, že teraz ti je jasné, že sa od nej musíš držať ďaleko. Ja sa pokúsim ich dostať čo najďalej od môjho domu. Tú ženu sem kľudne mohla poslať DEA. Takže si musíme zachovať odstup." zopakoval aby si to Mason vtĺkol do hlavy. Nevyzeralo však, že by ho bral vážne.
,, Mýliš sa! Nenecháme ju teraz, keď sme zistili, že je našou zlatou baňou. Zistím čo spravila s Ricaldem. Ak je kvôli nej v base, tak dá možno čokoľvek za to, aby sa jej niekto zbavil. "
,, Mason, ty si už naozaj jebnutý? Veľmi dobre vieš, že Ricalde nám zničil dôležitý obchod. Nemôžme mu zrazu pomáhať. A už vôbec nie len preto, že ťa nejaká ženská zaujala."
,, Prestaň sa takto so mnou rozprávať! A nie, nejde mi o tú ženu! Chcem len vedieť, čo môžem z tejto situácie vyťažiť."
Fletcher sa zatváril neveriacky, ale snažil sa upokojiť.
,, Chcem, aby si si zapísal, že som s týmto tvojim bláznovstvom nesúhlasil! Je to tvoje skurvené rozhodnutie, ktoré ti môže dojebať život a dostať ťa do basy. A ja dúfam, že budeš natoľko inteligentný, aby sa to nestalo. "povedal mu naposledy a postavil sa na odchod.
,, Nebudem sa s tebou hádať. Urobím ako uznám za vhodné." povedal Mason a Fletcher mykol ramenami.
,, Rob ako myslíš! Ja len dúfam, že ťa kvôli tomu nebudem musieť dostávať z basy." po tomto už naozaj odišiel.
Mason si bol svojimi činmi istý. Musel zistiť, čo je to za ženu. To tajomno okolo nej sa mu nezdalo.
Každá žena je predsa rovnaká a úplne jednoduchá. Nie?
*****
Medzitým sa Savannah dostala von z domu. Prezrela si ho, ale nejako ju jeho veľkosť a pompéznosť neprekvapila. Je to predsa vlastník obrovskej fabriky. Reklamy na jeho whiskey boli vyvešané po celom meste.
Cestou sa stretla s Colinom, ktorý sa jej chcel vyhnúť.
,, Colin! "zakričala naňho a na tvári vystrúhala obrovský flirtujúci úsmev.
,,Savannah." povedal nie veľmi nadšene.
,, Mohla by som ťa o niečo poprosiť? " opýtala sa s pohľadom na zemi a hryzla si pritom do pery.
,,O čo ide?" opýtal sa nie veľmi ochotne. Bola v rovnakom oblečení ako včera a navyše vychádzala od šéfa. To boli už dva dôvody na to, aby sa od nej držal ďaleko.
Ale na druhej strane... Ten jej pohľad... Rozpálil by aj kocku ľadu. Miloval ženy, ktoré sa tvárili ako neviniatka, ale pritom to boli poriadne mrchy a dračice.
,, Mohol by si ma odviezť domov? Fletcher ma sem doviezol, ale je niekde v piči. "trošku si prikrášlila pravdu.
,, Musím pracovať. Šéf ma zabije ak zistí, že som odišiel." doslova. Nakoniec v ňom vyhrala racionálna stránka.
,, Prosííím! Sľubujem ti, že ak by sa hneval, tak ti to s Fletcherom vybavím. Nenecháš ma snáď ísť samú? Môže sa mi čokoľvek stať." opäť chcela využiť ochranársku stránku, ktorú má v sebe asi každý chlap. Vedela ako to uhrať, aby jej prosbám podľahol.
,, No dobre. Rýchlo poď!" povzdychol si a otvoril jej dvere na bielom kabriolete.
,,Aký gentleman!"poznamenala a dala mu pusu na líce, keď nastupovala. Pošepla mu jednoduché ďakujem a nastúpila.
Čo je to kurva za ženu? Opýtal sa sám seba ako dnes už tretí chlap.
Keď zastavil pred jej domom, sladko sa naňho usmiala. Colin myslel na to, ako jej asi v noci šéf nestačil.
,,Ďakujem pekne. "usmiala sa a chcela mu dať pusu. Colin to pochopil ako bozk na líce, tak jej ho automaticky nastavil.
Ona sa však len uchechtla, chytila ho rukou za bradu a dala mu poriadny bozk na pery.
,, Si sladký." šepla mu s miernym úškrnom do pier, keď sa od neho odtiahla, a ďalší bozk mu naozaj venovala na líce.
,, Vieš kde bývam. Dúfam, že sa ešte niekedy uvidíme." s tým vystúpila a on za ňou ešte dlho pozeral.
Ospravedlňujem sa za neaktivitu! Odteraz s pokúsim pridávať časti pravidelne! A vrátim sa aj k príbehu Obeť vdovy!
Čo hovoríte na časť?❤️❤️
YOU ARE READING
Chyba
ActionSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...