Mason, či chcel, či nechcel, bol z tej jazdy nervózny. Konal proti svojim pravidlám.
Nikdy vo svojom živote nenechal ženu šoférovať jeho auto. Dokonca ani Ronnie, a tá ho o to žiadala niekoľkokrát. Vždy ju odbil len nejakým lacným autom, ktoré používal, keď sa chcel hrať na slušného, nie príliš prosperujúceho obchodníka. Také auto mu bolo ukradnuté, toto nie.
Savannah šoférovať vedela viac než dobre, no stále mal pocit, že najebe do auta vedľa, ako to urobila pri pretekoch.
,, Toto auto je kurva dobré. Muselo ťa veľa stáť. "usmievala sa Savannah pritom ako hľadela na cestu.
,, Pravdepodobne vieš, aké drahé sú takéto autá. Takže ťa žiadam, aby si neskončila v najbližšom strome." povedal jej a aj keď to vyznelo zle, zasmiala sa. Mala flegmatickú povahu a to čo ju rozčuľovalo boli väčšinou vážne veci.
,, Pokoj, Mason. Potrebujem sj to užiť, keď si mi už ponúkol túto príležitosť." usmiala sa a zošliapla plyn k podlahe.
,, Uvoľni sa. Predstav si, že lietaš. Tak to robím ja. "zasmiala sa a na pár sekúnd zavrela oči. Mason sa tiež uvoľnil, keď videl, že si z toho nič nerobí. Tešila sa z toho. A radosť je najlepšie cesta k tomu čo chce dosiahnuť.
Chvíľu len tak jazdili po diaľnici a potom ju už Mason začal navigovať do reštaurácie.
Savannah sa čudovala, keď jej kázal zísť z cesty na akúsi bočnú neupravenú cestičku.
,, Kam ma to berieš? "
,, Máš strach?" opýtal sa s úsmevom a ruku jej položil na holé stehno.
,, Nie. Podľa mňa si len príliš drzý, nie nebezpečný. "usmiala sa a ďalej šoférovala cez neosvetlenú cestičku. Jeho ruku nechala bez povšimnutia.
,, Ja si zas o tebe myslím presný opak. Si drzá aj nebezpečná." povedal jej pravdu, hoci to zahral na vtip.
,, Ty ešte ani netušíš, aká drzá a nebezpečná som. "usmiala sa tiež a ruku mu položila nebezpečne vysoko na stehno. Masona to zarazilo. Myslel si, že po tej noci sa bude hrať na nedobytnú pevnosť. Jedno mu bolo jasné. Pri tejto žene nie je nič tak ,ako si predstavuje. A to ho k nej priťahovalo.
,, Tu zaboč." mierne ho zradil hlas, keďže jej ruka mu hladila stehno.
Mason sa ale nedal a ruku tiež posunul o dosť vyššie. Počul ako sa jej zatajil dych. Obaja sa svojimi pohybmi provokovali a ani jeden nevedel koľko im to vydrží.
Savannah zaparkovala, odstránila jeho ruku preč a s úsmevom vystúpila z auta.
Takéto miesto nečakala. Myslela si, že ju zoberie do nejakej päť hviezdičkovej reštaurácie a nie do útulnej, malej, ale peknej reštaurácie mimo civilizácie.
,, Prekvapil si ma. Myslela som, že zvolíš iné miesto. " vyslovila, keď sa usadili. Miesto vysokým stropom a červenými závesmi pripomínalo kráľovskú sieň. Navyše aj ľudia boli na úrovni.
,, Toto je pokojné. Nič nás nebude rušiť." povedal a na chvíľu zavládlo ticho.
,, Čo si od tejto večere sľubuješ? " prerušila ticho, keď im doniesli víno.
,, Čo by som mal? Príjemnú konverzáciu? Keď som sa s tebou už vyspal, chcem o tebe aspoň niečo vedieť. "povedal suverénne. Čakal podobnú otázku. Svojou odpoveďou Savannah rozosmial.
,,Neskoro, nemyslíš? Spali sme spolu. Popravde som celkom dúfala a verila v to, že si jeden z tých mužov na jednu noc."
,, Som. Ale s tebou to je iné. Zaujala si ma tým tvojim odchodom. Chcem ťa spoznať."
,, O to sa nesnaž. Nebude sa ti páčiť to, čo objavíš." povedala s nechuťou v tvári. Nechuťou zo seba.
,, To isté môžem povedať aj ja." usmial sa a zdvihol svoj pohár do vzduchu. Ak by len vedeli...
,, Na skazené duše, Van." štrngli si a kopli do seba pohár vína. Pre oboch to bol slabý alkohol, ale chutný.
,, Nemáš rada víno?" opýtal sa a ona mykla ramenom.
,, Nie som fanúšik. Mám radšej niečo tvrdšie."
,, Tak to ti raz donesiem fľašu whiskey z mojej továrne. Je to majstrovská práca. "viditeľne bol na to hrdý. Kto by nebol na tak veľký biznis?
,, Nemám v pláne sa s tebou po dnešnej večeri stretnúť." povedala otvorene a on sa rozosmial. Bola tak priamočiara a to sa mu páčilo. Nikdy nikde nestretol takúto ženu. A asi ani tak ľahko nestretne.
,, Nechajme sa prekvapiť. Možno nás osud zvedie dokopy. "
,, Neverím na osud. Verím len na činy ľudí. Keď sme už pri tom, čo máš s Ronnie?"opýtala sa niečo, čo Masona prekvapilo. Prečo preboha rieši toto? Mohla sa opýtať na čokoľvek a toto je to, čo ju zaujíma?
,, Čo by som s ňou mal mať? Je to sestra môjho najlepšieho kamaráta a spoločníka zároveň. Sme kamaráti."
,, A toto čo mi hovoríš, chápe aj ona? Niekoľkokrát na mňa kvôli tebe vybehla. Vlastne kvôli tebe mám problémy takmer s celou mojou rodinou. Nechápem, prečo som sem vlastne prišla." rukou si prehrabla vlasy. Nerozumela svojmu konaniu. A už vôbec nie chovaniu toho chlapa. O niečo mu ide, ale nedokázala prísť na to o čo. Povedzme si úprimne, sem ju doviedla len a len čistá súťaživosť. A momentálne aj trochu zvedavosti.
,, Kvôli mne? Ja nemôžem za to, že si nerozumiete. Podľa toho, čo som počul s niektorými si si nerozumela od začiatku." úprimne povedal.
,, Nerozumela, ale to, čo sa stalo s tebou mi v žiadnom prípade nepomohlo."
Mason sa oprel o stôl viditeľne bližšie tvárou k tej jej.
,, A nestálo to za to? "pozeral na ňu so zdvihnutým obočím. Toto bola čistá hra na mačku a myš.
,, Nebudem klamať. Stálo mi to za to. Aspoň som pochopila akí vášniví môžu byť chlapi v tomto meste." usmiala sa a odpila si z vína.
,, Tak to sa teda mýliš, Van. To, čo si zažila so mnou, nezažiješ s nikým iným." žmurkol na ňu a ona pozdvihla obočie.
,, Si si sebou veľmi istý. Vieš, že som mala aj lepších? "opýtala sa vyslovene, aby ho provokovala.
,, Aj ja som mal lepšie. Ale je istý rozdiel medzi živočíšnym sexom a tým s chémiou."
,, A so mnou si mal čo? "opýtala sa provokatívne. Táto večera smerovala práve tam kam nechcela.
,, Oboje, a to sa mi tak ľahko nestalo. Takže ak by si chcela sex, vieš kde ma nájdeš." usmial sa nad svojím jasným návrhom a Savannah sa prekvapene zasmiala.
Dostal ju tam kam chcel. Zneistil ju, pretože sama nevedela, či okamžite povedať áno alebo ho niekam poslať. Prvý raz nevedela ako má reagovať . A to sa jej nedialo.
Kurva ľudia, ja sa tak veľmi ospravedlňujem, ale tento rok nevidím moc ružovo... 😭😭😭 Budem sa snažiť pridávať čo najviac všetky tri príbehy, no momentálne máme taký skurvený rozvrh, že vôbec neviem ako budem stíhať...💔💔💔 Dúfam a modlím sa, aby som stíhala aspoň jednu časť týždenne. Aj keď aj to je málo. Hlavne cez víkend sa budem snažiť. 💕💕💕
Dúfam, že to zvládnete a vydržíte so mnou! Verím ešte, že sa to nejako utrasie... 😟😟😟❤️❤️❤️
Ďakujem tým, čo tu so mnou stále sú! 😘😘😘💞💞💞
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Chyba
БоевикSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...