,, Poď! "rozkázal jej a za ruku ju potiahol k jeho autu.
,, Kam?" opýtala sa stále s výčitkami.
,, Minule som ti sľúbil prehliadku mesta, ale dopadlo to inak než som čakal. "zasmial sa a otvoril jej dvere.
Len naňho pozrela, ale poslúchla. Bola zvedavá, čo pre ňu zas vymyslel.
Išli opäť za mesto. Očividne jeho obľúbené miesto. Mason zastavil pri prázdnom sklade. Teda prázdny úplne nebol.
,, Mám sa báť?" opýtala sa s úsmevom.
,, Nie, nechcem ti urobiť nič zlé. Teda pokiaľ nechceš aj ty." zasmial sa.
Vystúpili a vybrali sa k tomu skladu. Mason diaľkovým otvoril, aby mohli vojsť.
Savannah nemohla uveriť vlastným očiam. Pred ňou sa zjavila garáž plná áut. Treba podotknúť, že toľko ich nemal ani Ricalde.
,, Wau!" vydýchla a nadšene sa rozbehla medzi ne. Nevedela, ktorému sa venovať skôr. Autá boli jej veľkou vášňou odmalička.
Mason sa pohodlne oprel o stenu a sledoval ju. Vedel, že nie je s obyčajnou ženou, ale niekedy mu to tak pripadalo. Príliš rýchlo sa dokázala nadchnúť.
,,Sú úžasné!" nadšene sa k nemu prirútila a pobozkala ho. Nebolo to za tie autá, chcela sa mu poďakovať za pomoc s mamou a to, ako sa snaží, aby na to nemyslela.
,, Vyber si jedno." vyslovil celkom ťažko, no to si Savannah neuvedomila. Otočila sa na autá a hneď mala svojho favorita.
Keď ukázala na zelené Bugatti, Mason sa zatváril uznanlivo. Mala kurva dobrý vkus. Aj na autá, aj na chlapov. Zasmial sa v duchu.
,, Dobre, ty pôjdeš tým a ja zas tým." ukázal na jedno z tých, nad ktorými uvažovala. Bledo modrý miláčik na ňu tiež kričal.
,, Ale opatrne! Žiadne špinavé závody. Chcem svoje auto vidieť živé a zdravé." povedal, keď jej podával kľúče.
,, Nerob si starosti, riadila som aj lietadlo. Jedno nádherné autíčko zvládnem. " zasmiala sa spokojne. Neuvedomila si čo vypustila z úst.
,, Kedy si sa prosím ťa dostala k lietadlu? "Mason sa toho chytil. Ale nikam to neviedlo. Obaja boli príliš nedôverčivý a mali vopred pripravené všetky klamstvá. To bola prvá chyba, ktorú robili.
,, Kamarát mal kurz a raz ma zobral so sebou." usmiala sa. To, že prevážala cez hranice milióny dolárov vedieť nemusel a nemohol.
,, Dobre, nasleduj ma." usmial sa na ňu prijímajúc jej priehľadnú lož a nasadol do svojho vybraného auta.
Vyštartoval ako prvý a Savannah ho nasledovala. O pár minút sa ocitli na diaľnici.
Vtedy sa začala pravá zábava pre oboch. Pretekať sa na diaľnici, pomedzi stovky áut, luxusnými autami bol presne ten adrenalín, ktorý hľadali. Chválili si to.
V jednej chvíli ju Mason predbehol a tým ju donútil, aby išla za ním. Blokoval ju, aby ho nemohla predbehnúť, čo rozčuľovalo viacerých vodičov za nimi.
O pár minút zaparkoval svoje drahé autíčko v pochybne vyzerajúcej štvrti. Savannah sa čudovala, čo tam vlastne s ňou chce, ale zaparkovala vedľa neho. Bála sa v prvom rade k tie autá.
Keď vystúpili, neodpustila si poznámku.
,, Chceš ma tu predať alebo čo?"
,,Nie, tu spoznáš najbližšie históriu New Orleans. Aj keď myslím, že by mi za teba ponúkli veľa. " usmial sa na ňu a zamieril práve k jednému domu.
Savannah ho so skepticizmom nasledovala. Otvoril dvere a nad nimi hneď zazvonil starý zvonček.
Ocitli sa vnútri, kde ich sledovali rôzne voodoo bábiky a veci na praktikovanie voodoo. Savannah bola viac ako zmätená. Čo tu s ňou chcel robiť?
,, Ak chceš spoznať pravú históriu mesta, musíme začať tu. "usmial sa na ňu a pohľad presunul na afroameričanku, ktorá ich ticho sledovala. Zapadala do priestoru viac než by sa patrilo.
Mason na ňu prehovoril cudzím jazykom a žena sa pousmiala. Poznali sa dlho, čo bolo zvláštne, ale v tej chvíli mu to vyhovovalo.
Savannah dostala prednášku v lámanej angličtine o celej histórii voodoo v meste. Bolo to zaujímavé, ale nič, čo by potrebovala počuť.
O hodinu vyšli von, už bola tma, Savannah sa zhlboka nadýchla čerstvého vzduchu. V tom dome sa dýchať nedalo. Občas chytala mikrospánky.
,, Čo hovoríš? "zdvihol Mason zvedavo obočie pri ich odstavených autách.
,, Ak mám byť úprimná, tak som práve stretila hodinu môjho života, úplne zbytočne."
Mason sa na ňu usmial, akoby presne túto odpoveď očakával.
,, O to viac si užiješ ďalšiu zastávku. " povedal jej a otvoril jej dvere na svojom aute. Chcel aby teraz išli v jednom.
,,Už si ma do postele dostal, nemusíš sa hrať na gentlemana. "zasmiala sa a chytila sa otvorených dvier z vnútornej strany.
,, Ja som gentleman v každej situácii, Savannah. Zvykni si."
,, Neverím tvojim sladkým rečičkám, ale dnes sa zahrám na naivku. " povedala mu a nasadla do jeho auta. Druhé tam nechali, jeho ľudia ho mali odtiaľ zobrať neskôr.
O pár minút sa ocitli v centre mesta. Nachádzala sa tam takzvaná alkoholová ulička. Boli tam najlepšie bary v celom meste.
S Masonom sa usadili v jednom z nich a on jej vrazil do rúk nápojový lístok.
,, Toto je moje najobľúbenejšie miesto v meste. "povedal jej úprimne.
,, Predávaš tu aj svoju whiskey? " opýtala sa nevenujúc lístku pozornosť.
,, Samozrejme, ale dávaj pozor, môj alkohol má vysokú kvalitu a je dosť silný."
,, Neupozorňuj ma ako malé dievčatko. Nepijem prvýkrát. Radšej nám objednaj. " povedala mu a on ju prudko pobozkal. Tá žena sa mu páčila. Čím ďalej tým viac.
,, Beriem ťa za slovo." poťahal ju za vlasy.
Objednal celú fľašu, ktorú o chvíľu aj doniesli s dvomi pohárikmi.
Obom nalial do pohárikov a jeden z nich chytil do svojich rúk.
,, Na dnešné úspešné stretnutie a priblíženie sa k našej kultúre." štrngli si a Savannah najskôr vypila len trošku na degustáciu. Sladko horký alkohol jej však chutil, a tak ho do seba kopla.
,, Uvidíme koľko takto vydržíš. Pamätaj, opiť sa môžeš aj z nevinnosti." varoval ju.
YOU ARE READING
Chyba
ActionSavannah a Mason sú z nie tak veľmi odlišných, ako protiľahlých svetov. Nikdy by sa nestretli, ak by neexistovali na svete náhody a rodiny. Savannah sa musí prispôsobiť situácií, do ktorej ju Mason dotlačil, hoci ani on nemá všetko pevne vo svojich...