Sen Çok Güzelsin 🌷

24 4 0
                                    

Merhaba şuan bu yazıyı okuyan kişi öncelikle İyi ki varsın. Seni tanımıyorum ama illa tanımak mı gerekiyor bir insanı anlamak için. Gözlerine bakıpta anlayamaz mıyız? Ben anlarım. Bana insan sarrafı derler. ANLAŞILMAK' büyük bir ihtiyaç bence. Kendimden size çok kısa bahsetmek istiyorum. Bir anımdan bahsedeceğim. 14 yaşındayken yüzümde sivilcelerim vardı, yaralar vardı sakardım, mesela bir kere düz yolda okula doğru yürürken arga düştüm. Bilmeyenler için argı açıklıyorum dere ye düştüm yani. Biraz sakar olabilirim neyse asıl konumuza dönüyorum. Okuldaki arkadaşlarım benimle dalga geçiyordu. Çirkin diyordu, sakar sivilceli diyorlardı. Psikolojim bozulmuştu o zamanlar tabi içime kapandım kimseyle konuşmak istemiyordum. Bir sosyal medya hesabı açmaya karar verdim. Hesap açtım ama gerçek adımı yazmadım. Sizin dilinizle fake hesap kullandım. Orda benden 2 yaş büyük biri ile konuşuyordum gel zaman git zaman onu sevmeye başladım. Ama ona kendimi başka biri olarak tanıttım. hiç bir şekilde gerçek fotoğrafımı atmadım. Yakın bir arkadaşımın fotoğrafını attım hep. Çünkü beni sevmemesinden, beğenmemesinden korktum. Kim sivilceli sakar çirkin bir kızı sever ki diye düşünmüştüm. 1 ay sonra buluşmaya karar verdik. Buluşmaya gitmeden önce o yakın arkadaşımı benmişim gibi ben onun arkadaşıymışım gibi gösterdim. Arkadaşım ile gittim buluşmaya. İkisini birlikte görmek canımı yakıyordu. Bu böyle 1 hafta sürdü. Arkadaşımla her buluşmada 25 dk oturuyorduk cafede beni ile onu yalnız bırakıp gidiyordu. Biliyordu onu sevdiğimi. Sonra çocuk bir gün bana mşj attı "Arkadaşın hakkında konuşmak istiyorum buluşalım mı' dedi. Önce reddettim çünkü ne kadar da olsa arkadaşımın sevgilisi olarak biliyordu herkes doğru olmazdı.  Bir gün ben sınıfta yine her zamanki gibi en arka köşede otururken arkadaşım benden 1 üst sınıftı yanıma gelip o çocuğun ondan ayrıldığını bir başkasını sevdiğini söylemiş. O an çok korkmuştum onu bir daha görememek canımı acımıştı. Ağlıyordum o gün buluşmadığıma son kez pişman olmuştum. Sınıfta ders işlerken aklım ondaydı. O gün Art arda korna sesleri gelmişti  sınıftakiler ayağa kalkmış bakmıştı. Asker uğurlaması sanıp kalkmamıştım. Kızın biri yanıma gelip arabanın arkasında büyük harflerle 'Seni çok seviyorum benimle çıkar mısın? senin adın ve soyadın yazıyor demişti yoksa o kız sen misin demişti sonra gülüp Sen çirkinsin seni kim beğenir sulu göz diyip yanımdan gitmişti. Sonra biri sınıfın kapısını çalıp içeriye girmişti. 'Hocam beni müdür gönderdi, dersinizi böldüğüm için özür dilerim bir konuşma yapmam gerekiyor' demişti. Hoca müsaade edince adımı ve soyadımı söyleyip 'Seni ilk gördüğüm anda ben senden hoşlanmıştım. Fakat sosyal medyada konuştuğum kız üzülmesin diye içime attım. Ve öğrendim ki aslında o kız benle buluştuğu zaman herşeyi anlattı. beni sevmediğini, sosyal medyada konuştuğum kişinin o değilde sen olduğunu, seni sevmememden korktuğun için bana onu yönlendirdiğini söyledi. Bak kalbim dönüp dolaşıp seni seçti. O kızı değil. Sen tanıdığım gördüğüm en güzel narin kızsın. Varsın herkes seni çirkin görsün sen benim gözümde güzel olduktan sonra başkasının dediği şeyler kaç yazar onlar sadece konuşur. Seni Çok seviyorum benimle çıkar mısın? Demişti.

Yani demek istiyorum ki  gözlüklü olman, diş tellerin olması, sivilcelerinin olması seni çirkin biri yapmaz asıl seni öyle görenin kalp körlüğü olduğunu gösterir.

Şuan nasılsın? İyi, kötü, hasta, huzursuz, yorgun, yıkık?

Napıyorsun peki?

Belki depresyondasın bir şarkı açmışsın ve kendini burada buldun. Veya bir şeyler içiyorsun ve buralarda geziniyorsun. Ya da sevgilinden ayrıldın, dağınık saçlar, şişmiş gözler ve uykulusun. Belki de mutlusun, karnında kelebekler uçuşuyor.

Eğer ağlıyorsan sil o gözyaşlarını, kim üzdüyse seni ona inat ekrana gülümse. Sevgilinden mi ayrıldın? Kendine gel. Eğer birbirinizi gerçekten seviyorsanız barışırsınız. Barışma ihtimaliniz de yoksa eğer sabret. Bu acıyı da atlatırsın sen güveniyorum ben sana. Kalk ayağa ve toparla kendini. Çünkü ben karşımda güçlü bir kız veya erkek görmek istiyorum. Birini mi seviyorsun? Bekleme, açıl ona. 3 günlük dünya'da ne olacağı belli olmaz. Belki bir kaç dakika sonra hayatının sonu olacak bilemeyiz. Reddecek diye korkuyorsun belki, veya utanıyorsun. Reddetse bile olsun şansını dene. Kabul etmezse o seni kaybedecek, sen değil. Utanma çünkü sevmek çok güzel.. Belki de sevgili olacaksınız ve çok mutlu olacaksınız. Mutlu musun? Hep mutlu ol, hiç birinin seni üzmesine izin verme. Bu senin hayatın özgürsün. Belki şuan aynanın karşısındasın ve kendini çok çirkin görüyorsun. Belki de bir kaç kilo fazlan var veya yüzünde çıkmış bir kaç sivilce. Ya da çok zayıfsın ve çevrendekiler seninle dalga geçiyor. Veya gözlük kullanıyorsun ya da dişlerinde teller var. Umursama sen her halinle güzelsin. Beğenecek olan seni böyle beğensin. Biliyor musun? Sen çok güzelsin. O diş tellerinden eninde sonunda kurtulacaksın. Gözlükler sana çok yakışıyor ayrı bir hava katmış. Sivilceler çabuk geçer ergenlik sonuçta. Şimdi bakmaya korktuğun aynaya tekrar bak ve gülümse. Hepiniz çok güzelsiniz ve yakışıklısınız. Ondan önce mükemmel bir kalbiniz var. Kendinize iyi bakın. ❤️

RUHUMUN İZİ 🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin