☀️52

1.8K 116 9
                                    

Nil'den

"Nil, bir dakika bekler misin?" Mert'in sesini duymamla sertçe yutkunup omzumun üzerinden ona baktım.

"Ne oldu?"

"Seninle konuşmam gereken bir konu var" dediğinde kaşlarımı çatarak tamamen yüzüne baktım.

"Ne konuşacağız?"

"Gelsene biraz şöyle" dedi omzumdan tutarak kenara doğru iteleyip.

"Evet, seni dinliyorum" dediğimde derin bir nefes aldı.

"Nasıl söyleyeceğim bilmiyorum" dediğinde "Pat diye söyle" dedim omuz silkerek.

"Emin misin?" dedi yüzüme bakarak.

"Evet" dediğimde tekrar derin bir nefes alıp elimi tuttuğunda gözlerim büyüdü. Umarım şuan kalp atışlarımın sesi ona gitmiyordu.

"Sen çıksana ya benimle?" diye sorduğunda "Ne?" dedim sesimi yükseltip elimi geriye çekerek.

"Kızım bağırma" dedi elini ağzıma koyarak. "Pat diye söyle dedin söyledim işte"

"Ulan bu böyle mi söylenir?" dedim elini ağzımdan çekerek. "Söyle bakayım yine kiminle iddiaya girdin de bana bulaşıyorsun?"

"Bu sefer iddia değil Nil" dedi gözlerime bakarak. "Ben harbiden seni seviyorum"

"Şaka?" dedim gülerek. "İroni"

"Kızım, seviyorum diyorum neden inanmıyorsun?" dedi kaşlarını çatarak. "Ne yapayım inandırabilmek için? İnanmıyorsan git Çağrı'ya sor"

"Harbi mi lan?" dedim gözlerimi büyüterek. "Sen şimdi beni mi seviyorsun?"

"Evet" dedi heyecanla. "Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum" dedim kollarımı boynuna dolayarak. "İnan bana beni seveceğini düşünmüyordum"

"İnanmadın zaten" dedi gülerek. "Ama gerçek. Çağrı'yla konuştuk o da seni seviyor diyince anlık cesaretle itiraf ettim"

"Ne?" dedim kaşlarımı çatıp kollarımı geriye çekerek. "Nasıl Çağrı seni seviyor dedi? Çağrı nereden biliyor?"

"Şey, Müge bizim için söylemiş" dedi mahçup bir tavırla. "Aramızı yapabilmek için buraya getirmişler bizi hatta"

"Ciddi misin?" dedim yumuşayarak. "Ama bugün onlar ayrılacak. Sırf bizim için bir araya geldiler bunu bile bile"

"Nil" dedi ve duraksadı. "Bizim engel olmamız lazım ayrılmalarına"

"Haklısın" dedim omzuna dokunarak. "Sırf bizim için bir araya geldiler. Bir şeyler yapalım"

"Hadi" dedi elini omzuma atarak. "Gel"

"Tamam" dediğimde yandan bir bakış attı.

"Biz sevgili miyiz şimdi?"

Güldüm. "Sevgiliyiz şapşal"

-

Birilerini üzüyorum diğerlerini mutlu ediyorum çok çılgın bir hâl aldım jsnznxnxn

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin