Ben geldiiiimmm...
Watty'e ara verdim sınavlarım olduğu için. Tabi siz şimdi benim duyurumu da görmemişsinizdir beni takip etmediğiniz için. (Evet size burada trip atıyorum beni takip etmediğiniz için...) Hâlâ yokum yani en azından 16 Mart'a kadar...
Sadece içimden bölüm atmak geldi ve günler sonra ilk kez bir kitabımın başına oturup bölüm yazdım... Uzatmadan iyi okumalar diliyorum, hepinizi öpüyorum😚
Bilgilendirme : Çağrı, Müge'ye bu bölümde kaldırım çiçeği diyor ve bunun normalde anlamı hayat kadını. Fakat ben bunu bu anlamda değil de kaldırımda yetişen çiçek anlamında kullandım. Bunu dikkate alarak okursanız sevinirim.
&
İnsanlar ; sever, sevilir, aldanır, aldatır, aldatılır, kandırılır...
Sevdim, sevildim, aldandım, aldatıldım, kandırıldım.
Her şeyi yaşadım.
Şuan içinde bulunduğum duruma baktığımda Çağrı'nın söyledikleri anlam bulmaya başlıyordu zihnimde.
Gerçek olabilir miydi? Mert gerçekten beni kullanıyor olabilir miydi?
Peki, neden? Neden yapmak isterdi böyle bir şeyi? Ne geçerdi eline? Neyi kanıtlardı?
Bazen, bazı insanları çok yakından tanıdığımızı sanırdık. Ama sadece sanmakla kalırdık... Gerçek yüzlerini gizlerler ve kimsenin asıl yüzünü göremeyeceği bir maske takınırlardı.
İnanmak istemiyordum.
Mert'in benim duygularımla oynamasına inanmak istemiyordum.
Çağrı'nın kalbini boşu boşuna kırdığıma inanmak istemiyordum.
Nil'i sadece Mert için karşıma aldığıma inanmak istemiyordum.
Gözlerimi kapatıp soğuk kaldırım taşına oturdum. O esnada telefonum titremişti.
@mertevgi : Müge, iyi misin?
@mertevgi : Neden tüm gün beni görmezden geldin?
Dudağımın kenarıyla gülümsedim. Evet, tüm sorunumuz onu görmezden gelmemdi zaten. Bir açıklama yapma gereği bile duymamıştı.
@mertevgi : Selda'nın başı dönüyordu, revire götürdüm.
@mertevgi : Eğer sorun buysa abartmana gerek yok.
Mesajlara görüldü attım. İnstagram hesabımdan çıkıp müzik listeme göz gezdirdim.
Sufle - İçinde Aşk Var
Gözüme kestirdiğim şarkıyla gülümsedim yeniden. Montumun cebine tıkıştırdığım kulaklığımı çıkardım. Ucunu telefonuna takıp dizlerimi kendime çektim.
Şarkıyı başlattım.
"Canım ders almadık mı
Acılarımızdan hep kaçmadık mı
Deliksiz uykularından uyanmadın mı?"Çağrı ile gece yarısı konuştuğumuz zaman geldi aklıma. İlk ayrılığımıza bir gün kalmıştı. Bunu dile getirdiğimde kaçmıştı... Duygularından kaçmıştı.
Ben ise hiç üstelememiştim.
"Yarın geçti çoktan
Kuytularından henüz çıkmadın mı
Yüreksiz kavgalarından beni duymadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...