Çağrı'dan
"Nil" dedim olduğum yerde kıvranarak.
"Hı" dedi telefonuyla ilgilenmeye devam ederken.
"Ben bir şey yaptım" dediğimde ani bir hareketle başını kaldırıp yüzüme baktı.
"Ne haltlar yedin yine?"
"Müge'ye güzelsin dedim" gözlerimi kapattığımda "Ne?" diye sesini yükselterek ciyakladı.
"Düşündüğün gibi değil, telefonda konuşuyorduk güzel dedi ben de pat diye sin dedim"
"Oha" dedi elindeki telefonu kenara bırakıp ağzını tutarak. "Sen varya harikasın ya, harika!"
"Nil manyak mısın? Kız yarın bizimle bisiklet sürmeye gelecek. Nasıl yüzüne bakacağım?"
"Yaaa benim utanmaz kankim utanır olmuş" diyerek elleriyle yanaklarımı sıkarken yüzümü buruşturdum.
"Yapma şunu, sevmiyorum biliyorsun!"
"Aman iyi be" diyerek doğrulduğunda Mert de yanımıza gelmişti.
"Hayırdır, ne bu neşe?" dedi gözleri benim üzerimdeyken.
"Klasik Nil" dedim göz devirerek.
"Sen bırak onu Mert. Biliyor musun, Çağrı Müge'ye güzelsin demiş!" dedi yerinde zıplayarak. Elimle alnıma vurduğumda Mert'in de yüzündeki gülümseyiş büyüdü ve "Bu harika bir haber!" diyerek Nil'e sarıldığında öksürdüm.
"Yuh kardeşim, abartma istiyorsan" dedim gözlerimi büyüterek. Nil ise Mert'in kollarının arasında donup kalmıştı.
"Şey," dedi ve kollarını Nil'in üzerinden çekti. "Ben bir anlık sevinçle öyle sarılıverdim. Eee, nasıl oldu bu olay anlat bakayım" Eli ayağı birbirine dolanmış bir vaziyette karşıma oturduğunda hareketleri bende şüphe uyandırsa da üstelemeyip ona da anlattığımda dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.
"Sen iyice yanıyorsun ha bu Müge'ye" dediğinde Nil ellerini çenesine koyarak bana baktı.
"Yanmak ne kelime, çocuğumun külleri kaldı geriye"
İstemsizce gülerek göz devirdim.
"Saçmalamayın isterseniz. Ha bu arada Müge yalnız gelmeyecek"
"Kiminle gelecek?" diye sordu Mert.
"Kuzeniyle gelecek, adını söylemedi" dedim dudaklarımı büzerek.
"Kuzeni mi?" dedi Nil. "Müge hiç söylemedi"
"Bilmem" dedim omuz silkip.
"Neyse, yarın görürüz nasıl olsa. Ben kalkayım artık,"
"Tamam. Görüşürüz güzelim"
"Görüşürüz yakışıklı" dedi ve Mert'e döndü. "Görüşürüz başımın belası"
Mert gülümseyerek yüzüne baktı. "Görüşürüz kırmızı kafa"
~
🌞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...