Müge : Nerdesin?
Çağrı : Hayırdır?
Müge : Geliyorum
Çağrı : Ne?
Müge : Karşına çıkacağım, geliyorum.
Çağrı : Harbi mi?
Müge : Harbi Çağrı.
Çağrı : Okulun arkasındaki çardaktayım.
Derin bir nefes aldım ve bu kez Nil ile konuşmamıza girdim.
Müge : Geliyorum kolla beni
Nil : Bismillahirrahmanirrahim
Nil : Tamam gel.
"Hadi bakalım, gazamız mübarek olsun" dedim kendi kendime ve çekingen adımlarla ilerlemeye başladım.
Görüş açıma Nil ve Çağrı girdiğinde iyice gerilmiştim. Çağrı benden yana bakmıyordu bile. Nil ile tartışıyorlardı yine büyük ihtimalle. Çünkü birbirlerine fırsat vermeden konuşuyorlardı. Önlerinde durduğumda sahte bir şekilde öksürdüğümde önce Nil ardından Çağrı ile göz göze geldik. Çağrı beni görür görmez gözlerini büyüttü.
"Şaka?" dedi donup kalmış bir şekilde. Cıkladım.
"Gerçek" dedim başımı yana yatırarak.
"Hayatta olmaz!" dedi ayaklanarak. Nil hemen kolundan tuttu.
"Ya Çağrı sakin olsana!"
"Nil ne sakin olması? Bu kız benim kafama taş attı taş! Hayatta olmaz"
"Benim için lütfen!" dedi koluna iyice asılarak.
"Kusura bakma ama bu kız için aramız bozulacaksa bozulsun Nil. Hayır dedim" Nil'in elini savurup yanımdan geçecekken "Çağrı" dedim çekinerek.
"Sakın!" dedi tıslarcasına. "Yaklaşma bana, istediğin olmayacak Müge"
Sıkıntıyla oflayarak geri çekildiğimde ağır ve sert adımlarıyla uzaklaştı yanımızdan.
"Of ya!" dedi Nil sıkıntıyla. "Her şey mahvoldu"
"Ağlayacağım sanırım" dedim gözlerimi yere sabitleyip oturarak. "Tek çarem oydu"
"Ya saçmalama ne ağlaması! Bana bak" dedi çenemden tutup yüzüne bakmamı sağlayarak. "Halledeceğim tamam mı? Güven bana."
"En yakın arkadaşınla aranı benim yüzümden bozmanı istemiyorum Nil" dedim burnumu çekerek. "Yeterince şey yaptın zaten benim için. Ne yapayım demek ki olmayacağız Mert'le"
"Pes etmek bizim lügatımızda yok Müge. Biz bir şey istersek onu yaparız. Pes etme, halledeceğim dedim"
"Sana da çok kızdı ama"
"Ya onun kızmasından ne olacak bir makarna yaparım gider kızgınlığı" dedi gülümseyerek. "Bizi dert etme sen en fazla 1 saat küs kalabiliriz"
"Teşekkür ederim" dedim dudaklarımı birbirine bastırarak. "Ama hak etmişti"
"Biliyorum" dedi gülerek. "Hatta oh olmuş bile dedim o gün"
Güldüm. "Hadi git sen. Ben de sınıfa geçerim"
"İyi misin?" dedi gözlerini üzerimde gezdirip.
"İyiyim iyi" dedim ve doğruldum. "Git hadi"
"Görüşürüz o zaman. O iş bende" dedi göz kırparak.
"Tamamdır!"
-
♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...