☀️32

2K 127 16
                                    


-Film tamamen kurguya aittir. -

-

"Pişt az bana bakın" Nil'in sesiyle Çağrı ile birlikte ona doğru döndük. "Bugün program olacak ya okulda o yüzden ders işlemeyecekler"

"Ee?" dedim devam etmesini bekleyip.

"Sizin de son gününüz ya hani, acaba diyorum okulu mu kırsanız... Ne bileyim sinemaya mı gitseniiiz" uzatarak söylediği şeyle Çağrı'ya yandan bir bakış attığımda dik dik Nil'e bakıyordu.

"Hıh, ne diyorsun Çağrı?" dedi ona bakarak. Çağrı birkaç saniye bana bakıp omuz silkti. "Farketmez bana"

"Aslında iyi olur" dedim dudaklarımı birbirine bastırarak. "Uzun zamandır gitmiyordum ve ders olsa bile girecek kafam yok şuan"

"Süper" dedi ve çantasından iki tane bilet çıkardığında gözlerimi büyüttüm. "Yok daha neler Nil, önceden ayarladın mı bir de?"

"Kabul etmeseniz bile zorla gönderecektim sizi" dedi sinsice gülerek. "Seans 10'da başlıyor. Acele etseniz iyi olur"

"Umarım güzel bir filmdir" dedi Çağrı göz ucuyla bilete bakarak. "Ayrıl benden mi? Bu da ne, ilk defa duyuyorum"

"Çünkü yeni vizyona girdi canım" dedi yandan bir bakış atarak. Ardından bana da biletimi uzattı. "Mızmızlanmayın da gidin hadi."

"Peki" dedim omuz silkerek. "Gidelim mi Çağrı?"

Çağrı son kez Nil'e gözlerini kısarak bakıp "Gidelim" dedi ve bana döndü. Başıyla yolu işaret ettiğinde gülümseyerek ona eşlik edip yürümeye başladım.

"Sence güzel midir?" dedim elimdeki biletle oyalanarak.

"İzleyip göreceğiz. İnşallah saçma sapan bir şey değildir, yoksa elimden çekeceği var"

"Kıza neden kızıyorsun ne güzel incelik yapmış işte. Hem son günümüz, bırak biraz tadını çıkaralım"

"Sen de dünden razısın ha" dedi yandan bir bakış atıp. "Benimle film izlemeyi bu kadar istediğini bilmiyordum"

"Ah sahte sevgilim, bilmezsin sen hayallerimi süslediğini. Her gece seninle sinemaya gidip elini tutma hayalleri kuruyorum" dedim alayla. O da sesli bir şekilde güldüğünde gülüşüne katıldım.

Sinema salonunun önüne geldiğimizde mısır alıp koltuk numarama baktım.

"22" dedim sesli bir şekilde. O da kendinkine baktığında "23" dedi. Gözlerim numaranın sahip olduğu koltuğu bulurken duraksadım. "Ama bu sevgili koltuğu"

Çağrı, eliyle yüzünü ovaladı dişlerinin arasından "Nil" diye tıslayarak. Ardından kendine gelip bana döndü. "Biz de sevgiliyiz teknik olarak"

"Doğru" dedim gülümsemeye çalışarak. Başıyla koltuğu işaret ettiğinde önce ben ardından hemen yanıma Çağrı oturdu. Dizlerimiz birbirine değerken bacak bacak üstüne atıp aramızdaki mesafeyi biraz olsun korumayı başarmıştım.

İçeriye birkaç çift girerken ismimin seslenilmesiyle başımı çevirdiğimde gördüğüm yüz Mert'in yüzüydü.

"Mert?" dedim sorarcasına. "Sen ne yapıyorsun burada?"

"Ne yapıyor olabilirim?" dedi gülerek. "Film izlemeye geldim, sizi görünce bir selam vereyim dedim" ağzımı aralayıp konuşacakken bana engel olan Çağrı olmuştu.

"Verdin selamını, şimdi gidebilirsin" kabaca söylediği şey Mert'in yüzünde mimik oynatmazken "Size iyi seyirler" diyerek ön koltuğa oturduğunda Çağrı'ya döndüm.

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin