Çağrı'dan
"Nasıl olur da öpmezsin ya inanmıyorum!" Nil sağa sola deli danalar gibi koştururken Mert yüzüme iğneleyici bir bakış attı.
"Senin evlatlık olduğuna tam şuan inandım"
Göz devirdim. "Manyak mısınız lan siz? Ne öpmesi, ne yapsaydım ön koltukta sevdiği çocuk otururken kızı öpse miydim?"
"Oğlum size mis gibi ortam hazırlamıştım lan cidden şu şarj aletiyle boğacağım kendimi!"
"Nil sence de abartmıyor musun güzelim?" dedim başımı kaldırarak. Tek kaşını kaldırdı.
"Yedirmedim yedim, içirmedim içtim sen bu kardeşinin hakkını böyle mi ödüyorsun?" dedi alınganlıkla. Mert'e baktığımda Nil'e öyle bir bakış attı ki kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Abi onu boşverin olan oldu, süre doldu Müge gelecek birazdan ayrılmak için ne halt yiyeceğiz?" Mert'in sorduğu soruyla Nil de benim yüzüme baktığında derin bir nefes aldım.
"Sözümü tutacağım ve bitireceğim"
"Ya bu çocuk neden bu kadar salak Allah'ım" Nil yakarışının ardından Mert'e döndü. "Allah aşkına bana kolonya falan getir bayılacağım"
"Omzum senin için burada" Mert Nil'e yavşarken sahte bir öksürükle boğazımı temizledim.
"Kaşınma istersen kardeşim" dişlerimin arasından söylediğim cümleyle eski haline geri döndüğünde kapının çalınmasıyla Nil omuzlarımdan tuttu.
"Eğer ayrılırsan onunla birlikte olur, bunu göze alarak hareket et" gözlerimin içine bakarak söylediği şeyle umursuzca omuz silktiğimde oflayarak kapıya doğru ilerledi. Kapı açıldığında Müge'nin yüzü görüş açımıza girerken içeri doğru adım atıp "Selam" dedi göz gezdirerek. Mert ve Nil cevap verirken ben tepkisizce yanıma ilerleyişini izledim.
Karşımda dikildiğinde "Neden geldiğimi biliyorsundur" dediğinde başımı salladım ağır ağır. "Biliyorum"
Hadi" dedi rahatça bir nefes alıp. "Hazırım, ayrıl benden" yüzüme beklentiyle baktığında gözlerinin içine baktım.
"Ayrılmıyorum"
"Ne?" dedi şok içinde. "Ne demek ayrılmıyorum? Ne diyorsun sen?"
"Doğru duydun, senden ayrılmıyorum Müge"
Nil ve Mert gözlerini büyüterek bize bakarken Müge'nin de tepkisi onlardan farklı değildi.
"Bir dakika, ben şuan algılayamıyorum. Bizim anlaşmamız 1 haftalıktı Çağrı. Söz verdin"
"Sana 1 haftalık dediğimde sevgilisi olduğunu bilmiyordum" dedim omuz silkerek. "Sen eksik duymuşsun efsaneyi. Karşı tarafın benden ayrıldıktan sonra çıktığım kişiye geldiği doğru. Fakat süreleri farklı. Sevgilisi yoksa 1 hafta. Ama seninkinin sevgilisi vardı ve bu 1 hafta içinde ondan ayrıldı. Yani benim sayemde. 1 hafta daha benimle çıkmalısın tamamen sana dönmesi için. Bana inat sana yakın davranıyor döneceğinden değil. Binevi kendini güvenceye alma yolu bu"
Sözlerimi dikkatle dinledikten sonra Nil'e döndü. "Doğru mu bu?" dedi kaşlarını çatarak. "Benim böyle bir şeyden haberim yoktu, neden söylemedin bana?"
"Gerek kalmaz diye düşündüm" dedi Nil yutkunarak. "Eski sevgilisi yorum yapmış gönderisine Müge. Eskisine dönebilme ihtimali var hâlâ, Çağrı'ya hak veriyorum burada. Kendini sağlama almalısın"
"Ama bu çok saçma" dedi elini saçlarına geçirerek. "Çok mantıksız"
"Benimle ilgili efsaneye inanan kız söylüyor bunu da" dedim alayla. "Senin mantıklı bulduğun şeyleri tartışmayalım istersen"
Sıkıntıyla ofladı. "Ne yani bir hafta daha mı dayanacağım sana?"
"Aynen öyle" dedim ve derin bir nefes aldım. "Bu kez gerçekten arkadaş gibi davranacağım sana, söz veriyorum. Emirler yok, kaba davranmak yok"
Tereddütle yüzüme bakıp elini uzattı. "Anlaştık"
Gülümseyerek elini sıktım. "Anlaştık"
"Benim gitmem gerekiyor, görüşürüz o zaman sonra"
"Görüşürüz" hepimizin ağzından aynı anda çıkan sözle Müge evden çıktığında Nil "Yuh!" diye bir tepki verdi. "Oğlum yalana bak, baban da mı yalancıydı be!"
"Yemin ederim ben bile inandım bir an" dedi Mert oturduğu yerden.
Güldüm. "Gitmesine izin veremezdim, ben de kalmasını sağladım"
"Ve?" dedi Nil devamını beklercesine.
"Ve vazgeçmeyeceğim" dedim yüzüne bakarak. "Rekabetse rekabet. Müge'nin mutlu olacağına emin olana dek ondan ayrılmayacağım"
-
Çağrı yine yaptı yapacağını gfjdhrfhtbh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...