Telefonuma gelen bildirimle yeni oje sürdüğüm tırnaklarımı üflerken Serkan'a çağırdım.
"Kuziii, şu telefona baksana kim yazmış?"
Soruyordum fakat yüksek ihtimalle ya Nil ya da Çağrı olmalıydı.
Serkan, odama doğru geldiğinde başımı kaldırıp ona baktım. "Enişte mesaj atmış" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ne eniştesi be, nereden enişten oluyo o senin?"
"Lan Çağrı değil, Mert'ten bahsediyorum" dediğinde afallayarak gözlerimi kırpıştırdım.
"Ne yazmış?"
"Selam yazmış" dedi göz devirerek.
"Geri selam yaz"
"Sen yaz" dedi omuz silkerek.
"Görmüyor musun ellerim ojeli, telefonu elime alırsam batırırım tırnaklarımı!" dedim sitemle. Sıkıntıyla oflarak odamın kapısını kapattı ve yatağıma oturup elleri klavyeye yöneldi.
"Az kaldı" dedim derin bir iç çekerek.
"Neye az kaldı?"
"Mert ile birlikte olmamıza" sessizce söylediğim şey hoşuna gitmemiş olacak ki yüzünü buruşturdu. Neden kimse Mert'i sevmiyordu?
"Çağrı ile bitecek yani" dediğinde başımı salladım ağır ağır.
"Son iki günümüz kaldı"
"Müge, biliyorum işine karışmamdan hoşlanmıyorsun ama gerçekten seviyor musun sen bu Mert'i?"
"Neden sevmeyeyim ki?" dedim omuz silkerek. "Sevdiğim tüm özellikler onda var"
"Sevdiğin tüm özellikler onda diye bu onu seviyor olman anlamına gelmez ki," dedi ve ekranı kapatıp bana döndü. "Aksine onu seviyorsan eğer tüm özelliklerini seversin"
Sessiz kaldığımda omzuma dokundu. "Bak, ben aşk nedir bilmem ama hoşlantı nedir çok iyi bilirim. Seni hiçbir zaman sevmedi, hiçbir zaman görmedi. Bu da senin hoşlantını takıntı hâline getirdi. Ona kafayı takmış durumdasın, sırf bu yüzden onunla olma hırsın. Onu sevdiğin için değil"
"Ben bilmiyorum" dedim mırıldanarak. "Bak, kalbimde bir yük var. Hep olmuştu ve ben bu yükle yaşamak istemiyorum artık. Onunla olursam bu ağırlık gidecek gibi"
"Sen bilirsin kuzi" dedi gülümseyerek. "Hep yanında olacağımı bil, bu ikimize de yeter"
"İyi ki varsın" dedim gülümseyerek. Ardından tırnaklarıma bakıp hafifçe parmağımla dokunduğumda kurumuş olduğunu gördüm. "Tırnaklarım kurudu, ben yazarım bundan sonrasını sağol"
"Önemli değil" dedi ayaklanarak. "Eniştemle santranç oynayacağız içeri gidiyorum"
"Tamamdır" dedim gülimseyerek.
Serkan odadan çıkarken derin bir nefes alıp telefonuma baktığımda Çağrı da "Naber?" yazmıştı. Onun mesajına bakmadan Mert'in mesajına girdiğimde o da "Nasılsın?" yazmıştı.
Derin bir nefes alıp klavyeye yöneldi ellerim.
@mügeselek : Mert, sevgilim varken seninle konuşmam doğru değil.
@mügeselek : Kusura bakma ne kadar arkadaş kalabilsek de bu önceden seni sevdiğim gerçeğini değiştirmiyor
@mügeselek : Bu yüzden Çağrı ile çıktığım sürece bu kadar samimi olmamalıyız
_
💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...