Çağrı'dan
"Biliyordum," tanıdık gelen sesle defterimin sayfasını karalamayı bırakıp başımı kaldırdığımda gördüğüm yüz Mert'in yüzüydü.
Ders beden eğitimiydi ve sınıf boştu.
"Neyi?" dedim karalamaya devam ederek.
"Müge'yle gerçekten çıkmadığınızı" dediğinde birkaç saniyeliğine afallayıp kalemi bıraktım.
"Ne?" dedim kaşlarımı çatarak. "Ne saçmalıyorsun yine sen?"
"Müge'yle sadece efsane için çıktığınızı, hâlâ beni sevdiğini biliyorum Çağrı. Müge anlattı"
Sertçe yutkundum. Gerçekten de anlatmış mıydı hemen? Hem de yeni ayrılmışken.
"Ne oldu bir şey diyemedin?" dedi üzerime gelmeye devam ederek.
"Defol git başımdan Mert" dedim sakinliğimi koruyarak.
"Yazık be sana Çağrı, ilk defa elindeki bir kızı başka bir çocuğa kaptırıyorsun ve o kişi de benim... Ne kadar onur verici"
Derin bir nefes alıp ayaklandım. Tam kapıyı açıp sınıftan çıkacakken devam etti konuşmaya.
"Sahi, 2 hafta boyunca benden mi konuştunuz? Ondan beni mi dinledin? Merak etme, dinlediğine değecek. Evet hâlâ Selda'yı seviyorum belki ama Müge'yle çıkmamda da hiçbir sakınca görmüyorum" gülerek kurduğu cümle artık sabrımı taşırmaya yetmişti. Bir hışımla arkamı dönüp yakasından tutarak tahtaya dayadım sırtını.
"Bana bak," dedim tıslarcasına. "Müge'yi üzersen, seni üzerim Mert"
Sesli bir şekilde güldü. "Gerçekten üç kuruşluk bir kız için kavga mı edeceğiz?"
Öfkeyle yüzüne bir yumruk geçirdim. Olduğu yerde sendelenirken "Düzgün konuş lan" diye gürlediğimde boğazına yapıştığım için öksürmeye başlamıştı.
"S-sakin" dedi kesik kesik nefesler vererek.
"Bir daha onun hakkında tek kelime edersen, nefesini keserim senin" dedim kulağına fısıldayarak. Geriye doğru ittiğimde önüme düşerken son bir kez yerde yatan bedenine tekme atıp sınıftan çıktım.
_
Mert... Sinirlerimi bozuyorsun nzjsldldldldlflg
Çağrı... Helal olsun be yiğidim nsksldlf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...