☀️37

2K 115 6
                                    

"Ben çay alıyorum kendime, istiyor musunuz siz de?" dedim televizyon izleyen annem ve babama yandan bir bakış atıp.

"Olur kızım" dedi babam gözlerini televizyondan ayırmayıp. Anneme döndüğümde olumsuz anlamda başını salladı.

"Ben istemiyorum kızım"

"Peki" dedim sakince ve mutfağa geçip iki bardak aldım. Çayları doldururken kapının zili çalmıştı ama gitmedim, annem bakardı nasıl olsa. Babam demli içtiği için birinin demini fazla koyarken aklıma Çağrı'nın bana çay koydurduğu gün geldiğinde her ne kadar o gün sinir olsam da dudağımın kenarıyla gülümsedim. Çaydanlığı bırakıp şekerleri attıktan sonra tepsiye koyup salona doğru ilerlerken içeriden sesler geliyordu.

İçeri geçtiğimde gördüğüm kişiyle ağzımı aralayıp "Serkan" dedim gözlerimi büyüterek. O anın şokuyla elimdeki tepsi düşüp elime çay döküldüğünde acıyla yüzümü buruştururken Serkan ve annem de telaşla yanıma geldi.

"Sakin" dedi Serkan elime uzanıp. "Şok olacağını biliyordum ama kendini yakacağını bilmiyordum"

Göz devirdiğimde annem de omzuma dokundu. "İyi misin kızım?"

"İyiyim anne biraz yanıyor ama sorun yok" dedim doğrularak. Babam da iyi olduğunu gördüğünde derin bir nefes verip yerine geçti.

"Ben buraları toplarım, sen git su tut eline"

Başımı sallayıp lavaboya geçerken Serkan da peşimden geliyordu.

"Az önce dalga geçiyordun niye geliyorsun şimdi?" dedim bozulmuş bir tavırla suyu açıp. Elimi uzattığımda yeniden yüzümü buruşturdum.

"Gül diye dedim be kuzi" dedi omzunu omzuma çarptırıp. "Nasıl iyi mi şimdi elin?"

"Hâlâ acıyor çünkü üzerinden 5 dakika bile geçmedi Serkan" dedim yeniden göz devirerek.

"Bendeki de aptallık işte ne yapacaksın" dedi dudaklarını büzerek.

"Sen niye geldin?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Bir de kov istersen" dedi göz devirip. "O nasıl soru lan?"

"Yani okulun var ya hani zeki kuzenim benim, buralarda ne işin var?"

"Ya o işler biraz karışık aslında. Okuduğum okulu yıkacaklarmış şuan yıkım aşamasında. Yeni okula da bir hafta sonra geçiş yapacağız. O yüzden annemler de teyzenlere git dedi ondan geldim. Hem değişiklik olur dedim"

"İyi yapmışsın" dedim gülümseyerek. Ardından suyu kapatıp elimi kuruladım.

"Ayrıca hesabını sormam gereken birkaç mesele var" dedi tek kaşını kaldırarak. Sertçe yutkundum.

"Neymiş o meseleler?"

"Mesela adı Çağrı olabilir" dediğinde öksürmeye başladım. Telaşla sırtıma vurdu.

"İyi misin lan?"

"İyiyim" dedim birkaç kez daha öksürüp. "Çağrı kim, ben öyle birini tanımıyorum?"

"Salak salak konuşma be" dedi başıma vurup. "Sevgilin olduğunu biliyorum. Anlatacağım dedin anlatmadın"

"Bu konuyu bence sonra konuşalım" dedim şirince gülümseyerek.

"Çocuklar, gelin hadi!" Annemin sesiyle elimi önden geçmesi için uzattım.

"Misafirler önden"

_

Meşhur Serkan da dahil oldu kitabaaa...

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin