☀️31

2K 125 22
                                    

Çağrı'dan

"Aferin gerizekalı kardeşim, seni tebrik ediyorum. Ben bizim sülalenin gurur kaynağı diyordum senin için ama yüz karasısın"

Mert'in peş peşe saydırmalarına göz devirirken bu kez önüme çıkan Nil olmuştu.

"Ya kızı sosyal medya hesabındaki yorumlarından bile kıskanıyorsun, ne zaman idrak edeceksin bunu? Kız gidiyor Çağrı, son gününüz"

"Nil, Mert" dediğimde beklentiyle yüzüme baktıklarında derin bir nefes aldım. "Defolun gidin başımdan"

"Of Çağrı of" dedi Nil oflayarak kollarını birbirine dolayıp.

"Sen cidden salaksın" dedi ve Mert de aynı pozisyonu aldığında onlara döndüm.

"Sevsem ne farkedecek? Hadi atıyorum sizin dediğiniz gibi seviyorum diyelim. Ne farkeder? Kız başkasını seviyor zorla mı sevdireyim kendimi? Gitmek isteyene kapı orada" dedim sesimi yükselterek. Nil yerinde huzursuzca kıpırdanırken Mert de gözlerini kaçırmıştı.

"Susarsınız işte böyle. Konuşması kolay tabi aşıksın aşıksın diye. Aşığım lan oldu mu? Kıskanıyorum oldu mu? Seviyorum oldu mu? Başkasıyla görmeye dayanamıyorum oldu mu? Bahane üretip ona yaklaşıyorum sürekli oldu mu? Duymak istediğiniz bunlardı, değil mi? Alın işte söylüyorum!"

"Gitmesine izin verme o zaman" dedi Nil sessizce gözleri dolu dolu bana bakarak. "Ben sizin o Mert yüzünden harcanmanızı istemiyorum"

"Nil, lütfen üsteleme. Ters bir anıma denk geleceksiniz ikiniz de, kalbinizi kıracağım"

"Haklı" dedi fısıltıyla Mert. "Gitmeyelim üzerine, gel"

İkisi yanımdan geçerken Nil kendini tutamayıp sarıldığında sertçe yutkundum. "Üzülmene dayanamıyorum" dedi burnunu çekerek. "Yapacağım sizi görürsünüz"

Burukça gülümseyip ellerimi yüzüne yerleştirdim. "Ağlama kızıl, ağlayınca çirkin bir kız oluyorsun"

"Öküz" dedi elinin tersiyle gözlerini silerek. "Cidden öküzsün"

Sesli bir şekilde gülerken Mert de gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp Nil'in omuzlarından tuttu. "Gel biz gidelim seninle"

Aramızdaki mesafeyi açtıklarında sahte bir öksürükle boğazımı temizleyip arkamı dönmeden "Seviyorum lan sizi" dediğimde ikisi de güldü.

"Biz de seni seviyoruz!"

-

Bayılıyorum bunların arkadaşlıklarına ahahsdjdn

Sonunda Çağrı Bey de itiraf etti.

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin