☀️3

3.5K 169 51
                                    

Çağrı'dan

"Vay be, demek bir hayran daha kazandın" dedi yakın arkadaşım Nil. Müge denilen kızın yazdıklarını okuyup telefonu elime geri uzatmıştı.

"Aman ne hayran ne hayran" dedim göz devirerek. "O da herkes gibi, insanların uydurduğu şeylere inanan bir aptal"

Yüzüme ters bir bakış attı. "Gerçek olduğunu ikimiz de biliyoruz Çağrı. Madem bu söylentilere inanan kişiler aptal, o zaman ben de mi aptalım?" dedi tek kaşını havaya kaldırıp. Dudaklarımı ıslatıp ondan tarafa döndüm.

"Aptal olduğun doğru ama inandığın için değil. Bunu millete yayan kişi olduğun için aptalsın"

"Bazen kırıcı oluyorsun Çağrı" dedi omzunun üzerinden bana bakıp. "Yıllardır olan bir şey bu. Sen inansan da inanmasan da doğru"

Omuz silktim. "Umrumda değil"

"Madem umrunda değil, diğer kızlarla çıktın onunla neden çıkmıyorsun? İnanmasaydın çıkmak isteyen kızları kabul etmezdin"

"Ben de insanım. Kızların ilgisini çekmiş olmam hoşuma gidiyor, binevi gururum okşanıyor. Onlar böyle davrandıkça özgüvenim artıyor"

Gözlerimin içine baktı ve tıslarcasına "boş yapıyorsun" dedi.  Sıkıntıyla nefesimi dışarı verip sessiz kaldım.

"Off neyse ne, kız güzel mi bari?"

Ters ters baktığımda omuz silkti ve ısrarla yüzüme baktı. "Güzel mi dedim?"

"Ne bileyim ben fotoğrafı var sanki" dedim kaşlarımı çatarak. "Hem umrumda da değil!"

"Ya sen niye bugün böyle huysuzsun. Ters tarafından mı kalktın yine?"

"Geliyorlar bana geliyorlar" dedim ellerimi kaldırarak. "Sen böyle yaptıkça, geliyorlar bana"

"Sana soru sormak da suç oldu artık" dedi ve yanıma oturdu. Çaktırmadan yandan ona baktığımda yüzünü asmış, yere bakıyordu. Omzumla omzuna dokundum. "Tamam asma yüzünü"

Yine aynı pozisyonda kalırken "Pişt kızıl" dedim bu kez. "Yapma işte kızım ya sevmiyorum bunalıyorum böyle sorularda. Biliyorsun!"

"Tamam yılışma" dedi yüzünü buruşturup. Güldüm.

"Affedildim mi?"

Başını bana çevirdi. "Hayır affedilmedin. O kıza bir şans verene kadar da affedilmeyeceksin"

~

Merhabaa,

Size günler sonra iki bölümle geldim ayol. Öncelikle bir yıldızınızı alırım :')

Bir de Çağrı'nın anlatımıyla okuyun istedim. Siz kimi haklı buluyorsunuz? Çağrı'yıNil'i mi?

Nil'i sevdiniz mi? Çağrı için sormayacağım çünkü pek sevmediğinizi biliyorum kzksnssndnd

Kendisine ben de ısınamadım henüz.

Şimdi kaydıralım ve bir sonraki bölümü okuyalım mı?

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin