☀️15

2.1K 115 11
                                    

Çağrı'dan

Kapının çalmasıyla sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim. Üç kuruşluk keyfim vardı onu da bozmuştu her kimse.

"Nil!" diye seslendim böğürerek. "Kapıya bak"

"Kalk kendin bak!" dedi geri bağırarak. "İşim var içeride!"

"Hay senin işine" dedim mırıldanarak ve ayaklandım oflaya puflaya. Kapıyı açtığımda karşımda yüzünü gülle kapatmaya çalışan Mert'i gördüm.

"Mert" dedim yüzüne bakarak.

"Kardeşim" diyerek kollarını bana doladığında gülümseyip sarılışına karşılık verdim.

"Bu ne abi?" dedim elindeki gülü göstererek.

"Nil'e aldım" dedi göz kırparak.

"Geç hadi, geç" dedim içeriyi işaret edip. Gülerek içeri girdiğinde ben de arkasından kapıyı kapattım.

"Ne işin var oğlum burada? Hangi rüzgar attı seni?"

"Amcam yolladı" dedi göz kırparak.

"Babam mı?" dedim kaşlarımı çatıp. "Ne alaka?"

"Git biricik kuzenini kontrol et dedi" birkaç saniye güldükten sonra devam etti. "Bende bu fırsatı kaçırmayayım dedim"

"Çok iyi yapmışsın, görüşmüyorduk bayadır" sözümü kesen Nil'in çığlığı olmuştu.

"Mert!" dedi gözlerini büyüterek. Ardından resmen çocuğun üzerine atladı. Ben gülerken Mert, can çekişiyordu adeta.

"Kızım boğacak mısın çocuğu? Bıraksana!" dedim ayırmaya çalışıp. Sakinleştikten sonra bir adım geri atıp yüzüne baktı Mert'in.

"Ne işin var senin burada? Ne zaman geldin!"

"Yeni geldim, amcam bir yokla Çağrı'yı dedi"

"Yiaa" dedi sessizce. "Çok özlemişim"

"Bak ne aldım sana" dedi elindeki gülü gözlerinin hizasında tutup.

"Yaa benim için gidip gül mü aldın?"

"Yok be bahçeden kopardım bir de güle para mı vereyim öğrenciyim kızım ben" dediğinde sağlam bir kahkaha attığımda Nil bana ters bir bakış attı.

"Aman, geldi kuzenin nasılsa birlik olup çıldırtırsınız artık beni" dedi burun kıvırarak.

"Saçmalama kızıl" dedim saçlarını karıştırıp. "Sen de bir şey desene Mert!"

"Kızım düşünmen yeter demen lazımdı burada," dedi gülerek.

"Teşekkür ederim" dedi gülümseyip.  "Hadi geçin daha çoook konuşacaklarımız var!"

----

♥️

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin