Nil'den
"Kanka, kanka, kanka, kanka, kankaaaaaaa"
"Hayır Nil"
"Ya ama daha söylemedim bir şey" dedim sitemle. "Niye böyle davranıyorsun?"
"Bilmem, en yakın arkadaşım arkamdan iş çevirdiği içindir belki?" dedi alayla. Burun kıvırdım.
"Bu kız senin için neler feda etti be, şimdi böyle mi olduk?" dedim göğsüme kahraman edasıyla vurarak.
"Ne feda ettin lan?" diye sorduğunda dudaklarımı büzdüm.
"O kadar çok ki aklıma gelmedi"
"Nil git başımdan bir de seninle uğraşamam"
"Hadi hadi" dedim omzuna vurarak. "Mutfakta seni muhteşem bir sofra bekliyor"
"Muhteşem sofra dediğinin makarna olduğuna yemin edebilirim kanıtlarım da" dediğinde gözlerimi kıstım.
"Onu bulamayanlar da var köpek, zıkkım ye tamam mı sen? Ben gidip yerim," ayaklandığımda kolumda hissettiğim baskıyla dudağımın kenarıyla belli belirsiz güldüm.
"Sen şimdi bitiremezsin hepsini yardıma geleyim bari" dedi istemem yan belime cebime koy edasıyla.
"Yalancı" dedim gülerek. Kolunu omzuma attı.
"Ulan kırmızı kafa, kendini nasıl affettireceğini iyi biliyorsun ha"
"Ehehehe" diye itici bir gülüş attım. "Hadi yiyelim kurt gibi acıktım vallahi"
"Tamam" diyerek karşıma oturduğunda sessiz sedasız sadece önümüzdeki makarnaları yemeye odaklandık. Biraz yedikten sonra ağzımdaki lokmayı bitirip su içtim.
"Bir şey söyleyeceğim" dedim ilgisini üzerime toplayarak.
"Söyle" dedi ağzına bulaşmış sosu peçeteyle silerken.
"Aklıma bir şey geldi. Hani sen Müge'yi reddettin ya"
"Ya Nil yine mi o kız" dedi isyan ederek.
"Hemen celallenme dinle bi" dedim kaşlarımı çatarak. "Sen bu kızdan nefret ediyorsun ya hani"
"Ee?" dedi sadede gelmemi isteyerek.
"Şimdi ben diyorum ki kabul et. Süre 1 hafta olmayacak mı? 7 gün içinde intikamını alırsın bence. Sen ayrılamazsın anlaşma yüzünden o da ayrılırsa her şey bozulur. Bunca emeği boşa gider. Yani istese bile ayrılamaz senden"
Biraz düşünür gibi ellerimi çenesine koydu. Müge belki bu yaptığım için beni kesecekti ama Çağrı bu sonuçta. Ne yapabilir en fazla?
"Harbiden" dedi sanki kafasının üzerinde ampul yanmış gibi. "Çok mantıklı lan ben bunu nasıl düşünemedim?"
"Gerizekalı olduğun için olabilir mi?" dedim gülerek.
"Tabağı atarım kafana" dedi ters bir bakış atıp. "Tamam çok mantıklı. Çıkacağım"
"Yes be!" dedim kollarımı yukarı kaldırıp.
"Ama" dedi tek kaşını kaldırarak. "Ne yaparsam yapayım onu savunmak yok, yanımda olacaksın"
"Sen şimdi beni niye arada bırakıyorsun?" dedim dudaklarımı büzerek. "En yakın arkadaşım sensin kimin yanında olayım başka"
"Aferin" dedi gülerek. "Çok zevkli olacak"
"Korkmalı mıyım?" dedim tedirginlikle.
"Sen değil ama o korkmalı" dedi çarpık bir gülüş atıp.
Anlaşılan almıştık şimdiden başımıza belayı.
-
♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı]
Teen Fiction[TAMAMLANDI.] Müge : Kızların ağzından duyduğum bir efsaneye göre, Müge : Sen kiminle çıkarsan çık ondan ayrıldığın zaman o kişi sevdiğine kavuşur, Müge : Kısmeti açılırmış. Müge : Benimle çıkar mısın Çağrı Aksoy? #müge# - 1.sıradayız / 02.12.20 ...