☀️8

2.3K 132 16
                                    

Çağrı'dan

"Seninle birini tanıştırmak istiyorum" dedi yatağımın üzerinde tepinen Nil. Ona yandan bir bakış attım.

"Yatağımdan inecek misin artık?"

"Düşüneyim" dedi ve birkaç dakika duraksadıktan sonra cıkladı. "İnmeyeceğim"

"Kimi tanıştıracaksın yine?" dedim bıkkınlıkla.

"Görürsün"

"Lan" dedim aniden. "Bu bana yazan Müge var ya, o da çıkacakmış karşıma. Onunla bir bağlantın yok değil mi kızıl?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Saçmalama oğlum, ne alakam olacak? Senden gördüm bende. Nerden çıktı şimdi o?"

"S*ktir Nil! Tanıyorsun değil mi?"

"Ya tanımıyorum diyorum" dedi olduğu yerde doğrularak.

"Nil bana yalan söyleyemediğini ikimiz de biliyoruz. Gözlerini kaçırdın. Benimle konuşurken yalan söylemediğin sürece asla gözlerini kaçırmazsın"

"Hay ben senin" dedi mırıldanarak. "Ya ben senden gizli bir şey yapamayacak mıyım?"

"Dökül" dedim kaşlarımı kaldırarak. "Küçük yalancı seni"

"Ya Çağrı kızma lütfennnn" dedi masum bakışlarından atmaya çalışarak.

"Masum olmuyorsun kes şunu yapmayı" dedim ve yanına oturdum. "Söyle, ne biliyorsun o kız hakkında?"

"Seni aklına sokan bendim" dedi fısıltıyla. "Ya çok sevdiği biri vardı, kavuşmaları için yaptım"

"Demek o gün o yüzden seni de kattı araya. Nil inanamıyorum sana cidden ya!"

"Ya Çağrı benim arkadaşım o. Öylesine biri değil. Kızma işte yaptık bir hata"

"Kim bu kız? Göster"

"Gösteremem. Karşına çıktığında görürsün kim olduğunu."

"Sanki bulunmaz hint kumaşı anasını satayım bu ne!"

"Çağrııı" dedi uzatarak ve kedi gibi yanaştı yanıma. "Bir şey söyleyebilir miyim?"

"Söyleme desem yine de söyleyeceksin zaten Nil." dedim göz devirerek.

"Doğru" dedi ve sırıttı. "Ben sizi çok fena shipliyorum. Müge'ye söylemedim ama çok yakışırsınız be oğlum!"

"Yuh Nil" dedim ona dönerek. "Lan kızdan nefret edecek seviyeye geldim o derece bıktırdı beni! Ne shiplemesi? Ne yakışması?"

"Ya tamam ama bari şans ver be. En fazla 1 hafta zaten. Dediğim gibi benim arkadaşım. Benim hatrım için yap şunu!"

"Kendini karıştırma ortaya. Senin için yapmayacağım şey yok biliyorsun ama bu farklı Nil. Ona, kızı gördükten sonra ben karar vereceğim"

"Aman iyi be" dedi burun kıvırarak. "Neyse gidiyorum ben"

"Nereye?"

"Benim de bir evim var hani" dedi gülerek. "Üç saattir buradayım biraz bensiz kal da özle beni"

Güldüm. "Özlemeye fırsat veriyorsun sanki de"

"Ayrı kalmamızı mı isterdin?" dedi tek kaşını kaldırarak.

"Şaka yapıyorum be ciddiyeşme hemen. Geçireyim mi seni?"

"Yok be yabancı mıyım ben? Çıkarım. Hadi öptüm, temizle buraları"

"Hah! Kirleten sensin temizleyen benim, adalete bak"

"Kankalığın ilk vazifesi kankanın pisliğini temizlemektir bir kere. Lafa tutma beni, kaçtım!"

"Görüşürüz" dedim nefesimi dışarı vererek. O kapıdan çıkarken ben de telefonumu alıp Müge'yle konuşmamıza girdim.

En son "Aşkım" diye mesaj atmış sonra engeli basmıştı. Cidden bu kızı anlamıyordum.

"Kimsin sen Müge?" dedim ekrana bakarak sanki karşımda o varmış gibi. "Ne zaman çıkacaksın karşıma?"

-

♥️

ayrıl benden | texting ✅[tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin