SEZEN AKSU - İKİ GÖZÜM
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar❤❤.
11 SENE SONRA
" Meryem sesiz ol! Kız uyanacak şimdi." Meryem bana suratını ekşitti.
"Ay Zeynep sende. Tüm gün nöbette olan biziz. Valla Sude akıllı davrandı gitti Ortodontist oldu oh mis nöbeti yok bir şeyi yok. Allah belamı vermesin cidden ya, gittim Kadın Doğum sevdasına nerden tutuldum bilmiyorum."
Ben Meryem' in isyanına sessizce gülerken Meryem kapıyı açmıştı biz sessizce içeri geçerken bir anda ayakta dikilen Sude önümüze çıktı ,tabi Meryem anahtarı çıkarmaya çalıştığı için varlığını fark etmedi. Sude'yi beyaz geceliği ile bir anda görünce ne sandıysa bir anda bastı çığlığı.
" ALLAH EUZUBİLLAHİM BİSMİLL-" Sude'yi gören Meryem'in çığlık çığlığa bağırmasıyla hemen ağzını kapattım. Gece gece güvenliği başımıza toplayacaktı.
Sude salağı ise Meryem'in bağırmasıyla kıkır kıkır kişniyordu. Evet onunkine gülmek değil kişnemek denirdi.
" Kızım, güleceğine git kıza su getir kalbine indi kızın beti benzi attı."
Sude yüzüme boş yapma der gibi baktı ve mutfağa gitti . Bende o sırada ödü patlamış bir şekilde koridorda duran Meryem'i salondaki gri kanepeye oturttum.
"Ah be kızım her seferinde ödün patlıyor. " Meryem bana sinirle bakıp konuşmaya başladı.
" KANKA DELİ BU KIZ MAL EN UFAK SESTE UYANIYOR . HAYIR TAMAM UYANIYORSUN AMA NEDEN ZEBANİ GİBİ DİKİLİYORSUN BİLİYON BİZİZ , GİT YAT GERİ UYU YANİ."
Sude elinde suyla odaya gelirken bir yandan da Meryem'e cevap veriyordu .
" Ya Meryem ya hırsızsa ben nerden biliyim siz olduğunuzu? Asıl hata sende. Sence gecenin 4'ü evde benden başka kim olabilir?"
Meryem yüzündeki sinsi gülümsemeyle, ki bunun meali birazdan pislik yapcam oluyor, konuşmaya başladı.
" Ay valla ne biliyim Sude eve Teoman'ı falan atmış olabilirsin senden beklerim yani." Teoman Sude'nin nişanlısıydı. Kısmetse bir ay sonra evleneceklerdi.
Meryem'in öyle demesiyle kendimi tutamadım ve gülmeye başladım. Benle beraberlaf sokmuş olan Meryem de gülmeye başladı. Sude ise bize Allah belanızı vermesin der gibi bakıyordu.
" Ay Meryem aşk olsun sana valla ya sen hiç benden öyle bir şey bekliyor musun ayıp ya!"
Sude yine her zaman ki gibi bizi ciddiye almıştı ve bu yüzden gözleri dolmuştu.
Meryem kafasını kaldırıp Sude'ye bakınca dayanamadı ve sarıldı ben de onların yamacına gidip hemen sarıldım. Sude'ydi işte bizim biraz alıngan biraz deli ,canım arkadaşımız.
" Ay hadi gece gece yine saçma bir şekilde duygusallaştık. Sude sen git uyu yarın sabah daha provaya gideceksin. Bizde duş alıp yatalım sabahtandır ameliyathanedeyiz." dememle Sude hareketlendi.
" Tamam ben kaçar o zaman hadi size sıhhatler olsun." Sude odasına doğru yol alırken benle Meryem de elimizi yüzümüzü yıkayıp mutfağa geçtik.
Ben buzdolabını açarken Meryem konuşmaya başladı.
" Zeynep"
" Efendim"
" Ben şöyle kenarda otursam sen tostları yapsan. Hem sen Beyin Cerrahı asistanısın siz ameliyatların bazılarını en azından oturarak yapıyorsunuz ben Kadın Doğumcuyum ayakta anam ağladı valla. He ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimal |tamamlandı|
Ficción GeneralBir kız ve hayatını değiştiren bir karar ve bataklığa düşmüş hayaller... Bu bir kaçışın hikayesi düş kırıklarından ,karşılıksız sevgiden ve boş umutlardan kaçışın hikayesi... Bu güzel seven ama hep kaybeden bir adamın hikayesi... Bu sevilmeyenlerin...