Evde oturmuş odamı topluyordum. yine her yer her yere dağılmıştı. Birkaç kutu gördüm ne alakası varsa burda ,hayretler içinde içine baktım . İçinde hep köpük vardı ne alakaysa artık . Böyle bir kutu bizim eve hangi ara geldi de benim odamda .
En son dibinde bir makas buldum desenlere falan baktım aha bu o dedim ağzım bir karış açılırken . Bu makası tanıyordum . Bu makas benim çok sevdiğim bir çizgi flimden idi aynı makas orda dünyalar kapı arasında geçit oluşturuyordu benimde önümde duruyordu.
Desen falan desen aynı aynı şekilde tıpkısının aynısı hem de bizim evde. O da yetmedi benim odamda . Odamda kesici alet sevmeyen benim içinde makas olan bir kutusu vardı. O çizgi flimide çok severdim hayata bağlayıcıydı benim için. Elime aldım gerçekten çok güzeldi.
Aynı orda gördüğüm gibi havaya bir delik açmayı denedim ve oldu . Bir dakka ne odamda bir delik vardı benim boyumda hemde bir anda dengemi kaybettim ve arkama düştüm. Önümde bir delik vardı aynı izlediğim çizgi flimdeki gibi affalamış bir şekilde 3 4 dakika bakakaldım .
ayağa kalkmayı başardım sayılır ki hala önümde duruyordu hiç bişey olmamış gibi.
Hala inanamayan ben içini merak etmeye başlamıştım. İçinden geçersem ben de başka dünyalara gider miydim? Acaba arkasında ne vardı ölür müydim geçerken öyle merak ettim ki merakıma yenik düşüp bakmak istedim. Ama dur ya başka dünyaya gidersem ya orda ölürsem ....
Evde koruyucu olabilecek bişeyler aramaya başladım asla vaz geçmiyordum. İlla geçecem ordan evde ne var ne yok üstüme geçirdikten sonra sağ elime bir tava ve sol elime bir merdane kaptım . Böylece uzaylıyla gözleme yiyebilecektim . Her ne kadar un getirmesemde elin uzaylılarında vardır.
Daha karşıda yaşam var mı bilmeyen ben geçme merakındaydım oksijen yoksa hemen geri dönecektim makası da yanıma aldım ki ölmeyeyim -çok normaldim şuan- İçeri girmeye hazırdım ve girdim .
Önce üstümde bir soğukluk hissettim sonra bir sıcaklık ve bir ışık etrafa baktım evet geçmiştim delikten geçmiştim ve başka bir yerdeydimİlk hikayem kusurum olursa affedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mosoyo Çoklu Boyutta
Fantasy"Bir anda nasıl kraliçe olunur ?" Hemde çoklu boyutun Kraliçesi