Kraliçeliğe yakın

2 1 0
                                    

Mana'yla okula gitmek ve gitmemek arasında kaldık ama sonunda gidelim dedik. Saat 8.45 i gösteriyordu. Önce Yoba'lara gidip durumu anlattık ama saat yaklaştığı için daha sonra anlatscağımıza söz verdik çantaları ve Yoba'yı alıp sınıfa yetiştik. Bugün salı
13 şubattı. Yarın sevgililer günü ne güzel! Bayıla bayıla bekliyordum bu günü içimdeki sesle kavga ederken sınıfa varmıştık bile. Hans'ı gördüm gülümsüyordu. Gözlerimi kısıp ona bakmayı sürdürdüm o da bana bakmaya devam etti. Yerime geçtim ve ders başladı.

Öğlen Mana'yla birlikte Yoba'lara gitrik ailesine olup biteni anlattık ve  neye karar verdiğimize. Bize karşı çıkmadılar veya başka biley de demediler. Sizi destekliyor olucaz dediler. Yemeği Yoba'yla yedikten sonra 3'ümüz okula döndük. Demek artık Oros yoktu o zaman benim için çok engel kalmamıştı. İntikamımın birazı alınmıştı. Mandana ve Barolenaya kraliçe olunca ilgilenecektim. Kraliçeler doğum günlerinde taç giyebiliyormuş o zaman benimde doğum günüme kadar kraliçelik hakkında her şeyi öğrenmem lazımdı. 8 günüm vardı bugünü de sayarsak 9 . Mana  bişeyler biliyordur diye ona sordum o da bana öğle arası bitene kadar her şeyi anlattı. Biraz kavramıştım sanırım. Dili de yavaş yavaş öğreniyordum. Mana'dan kraliçelik dersi alıyordum Yoba'dan da dili öğreniyordum bir yandan da bizim eve eşya alıyorduk Mana'yla. Bizim akıllı Mana'mız geçen kendi ülkelerinin hazinesinden çalmış onlarla alıyordık. Israr etmişti illa ben alayım diye onun pembe seçeceğini düşünüp yanından gelmiştim harbiden onu tutmasaydım her şeyi pembe alıyordu. Bu kıza sinir oluyordum manyak ya evrende pembe dışında renklerde var fark ederse. Kendi odama ve mutfağa ayrıca salondaki bir koltuğa karışmaması şartıyla istediği şeyi aldı ben de kendi odamı siyahla döşedim.
Bütün işlerim  halloluyordu. Sevinçliydim derken cuma gününe geldik yorulmaya başlamıştım yeminle çok zor işim. Ders beden eğitimi ve silah öğrenimi Tandi'yle alıştırma yapıyoruz. Onun hızına yetişebiliyordum artık bazen geçiyordum da. Memnun bir şekilde öğretiyordu bana son bir dönüşle kılıcı boğazına dayadım. Pes ediyorum diyip kollarını havaya kaldırdı . Sevinç çığlıklarım o kadar yüksekti ki içime kaçmıştı. O da bana gülüyordu öteden Tandi'nin sevgilisini gördüm bize bakıyordu. El salladı biz de ona aynı şekilde salladık. Tandi'ye gıcıklık olsun diye ne aldığını sormak istedim:
-Ee Tandi sevgiline ne aldın 14 şubatta?
-Sanane
-Ayıp ayıp. Derken kılıcıyla üstüme atladı sıyrılıp ters döndüm ve ensesine bıçağı dayadım.
-Merak ettim be kızma hemen
-Biz onunla ayrıldık
-Aa özür dilerim ben sizi barıştırırım.
-Yok gerekmez sevmiyormuş zaten beni
-Yalan söylüyordur.
-Aldatarak mı? Tam su içiyordum ağzımdan dökülüverdi su.
-Oha ne ara? Derken yüzü üzgün gibiydi. Durumu sonunda çaktım ve hemen özür diledim. 
-Özğr dilemene gerek yok.
-Fazla alçakgönüllüsün bunu biliyorsun dimi?
-Arada sana da tavsiye ederim
-Kalsın odunluk bana yakışıyor.
-Belki de haklısındır.
-Her zaman . Aysa da gözden kaybolmuştu bu sırada. Bizde alıştırmayı bitirip sınıfa döndük. Ben biraz daha kraliçelikle ilgili şeyleri çalıştım amacım bu doğum günümde taç giymekti o yüzden çalışmalıydım.

Gün çoktan bitmişti. Mana'yla eve dönmek için boyut makasıyla kapı açtık geçerken Yoba bizi durdurdu.
- Bu akşam bizde kalsanıza
-Hayırdır Yoba bişey mi oldu? Mana yorgun yorgun sormuştu sorusunu
-Yoo annem sizi özledi.
-Kalalım mı ? Diye sorarken Mana'ya baktım kafasını salladı
-Yoba yarın geliriz yarın tatil zaten.
-Akşam annemler bir sefere gidicek o yüzden sanırım sizi şuan çağırdı.
-Hmm gidelim o zaman dayanabilri misin Mana?
-tabi robottum ben güzellik uykumu almam lazım yoksa senin gibi çirkin olurum. Sinir bozucusun Mana
-Mana evde kalsın ben gelirim.
-İyi bana uyar evde daha az çirkin olur.
-Mana evimde senden çirkin bişey yok. Saçlarını savurdu ve eve gitti ben de Yoba'yla onlara

Geldiğimizde Yoba'nın annesi bana sıkı sıkı sarıldı özlemiş beni belliydi yüzünden. Ben de ona sarıldım. İçeri geçtik çay içtik falan o bana kraliçelikle ilgili herşeyi anlattı öğretti çağırmasının sebebini sordum:
-Mosoyo buraya seni çağırdık çünkü Yoba'da deniştir yarın önemli bir sefere gidiyoruz bu seferki çok uzun sürecek.
-Evet duydum
-Seni uyarmak için çağırdım. Mandana ve Barolena başına bela olucak kraliçe olduğunda da önce onlardan kurtulmanı isterim. Ayrıca kurula dahil olucaksın o kurula harfiyen uy yoksa başına kötü şeyler gelir. Ama özellikle Kartana'ya karşı dikkatli ol.
-Kurul mu? Biraz daha detaylı açıklayabilir misiniz?
-Oros bir kurula üyeydi .hatırlıyor musun bilekliği taktığın yeri ?
-Evet kocaman bir salondu.
-O salon Oros'un üyesi olduğu kurulun binası. Daha çok görüceksin o yeri çoklu boyutta  ilk senin sözün sonra bu kurulun sözü geçer ama senin de onlara karşı uyman gereken kurallar vardır .
-peki Kartana kim?
-Ostargarp kraliçesi o çok tehlikelidir. Kurula katıldığında görüceksin onu sen taç giydikten sonrs bir toplantı düzenleyecekler o toplantı da en sağ tarafa bak . O genelde en sağ tarafa oturur.
-tamam kısa zamanda dönün
-Dönücez. Gece uyumaya gittik bugünlük onlarda kaldım çok korkuyordum çünkü Mana'yı aradım söylediğimde gelmek istemedi sıkıntı olmayacağını söyleyip kapattı ona güvenerek uykuya daldım.

Mosoyo Çoklu BoyuttaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin